14 Mayıs 2010 Cuma

Hımm çok tatlı bir ödül :)

Sevgili Chilek, Tatlı anılar, Ruhum, Di'li geçmiş zamanlarım, Kalpcik Kalpcik ve Uzun yollar beni çok mutlu eden bir ödül yollamışlar ve düşlerimin denizini "TaTLı BLoG" olarak ödüllendirmişler :)
Hepinize çok teşekkür ederim...


Öncelikle tüm izlediğim ve kendisi tarafından izlendiğim arkadaşlarımı sevdiğimi hatırlatarak, ödülün kuralı olarak 10 kişiyi belirliyorum...
Ve bunlarda benim ödül yollamak istediğim baldan tatlı blogger arkadaşlarım, dilerim kabul buyurursunuz ödüllerinizi :)
  1. Sadeliği, içtenliği ve güzel fotoğrafları ile Sevgili The missing piece
  2. Annelik deneyimlerinden birçok şey öğrendiğim ve hayata karşı duruşuna hayran olduğum Sevgili Hayat yelpazem
  3. Hayatındaki tüm güzel renkleri en güzel şekilde kah kareleriyle kah zevkli seçimleriyle ama hep pozitifliğiyle aktaran Sevgili Hayatımın renkleri
  4. Hanımefendi kişiliğini her bir cümlesine yansıtan, okumaktan zevk aldığım Sevgili İnsan olmak
  5. Dekorasyon konusunda zevkine hayran olduğum ve seçimlerini beğeniyle takip ettiğim Sevgili Notes from my moleskine
  6. Pratik ve hafif yemek tarifleri ile benim gibi dar vakitli çalışan-anneler için can kurtarıcı olan Sevgili Alternatif mutfak
  7. Çizimleri kadar, son zamanlarda çektiği fotoğrafları ile de hayranlığımı kazanan, güzelliğine ise diyecek söz bulunmayan Sevgili Meral Erdoğan
  8. Blogumu açtığımdan beri hep yanımda olan sıcacık, sevgi dolu yüreği ile her daim içimi ısıtan Sevgili Yansımalar
  9. Anne-çocuk ilişkilerini severek takip ettiğim ve yazdığı içten çoğu zaman bana beni anlatan yazılarını okumayı sevdiğim Sevgili AsyaSelda
  10. Mutfak becerilerimi geliştirmemde büyük yardımcım olan ve birçok yeni tarifi kendisinden öğrendiğim Sevgili Sihirli tatlar
Herkese tatlı mı tatlı sevdikleriyle geçireceği mutlu, sımsıcak bir haftasonu dilerim...

15 yorum:

annesiningülü dedi ki...

Canım hakediyorsun, tebrikler sana :D ayrıca tabiki iyi hafta sonları :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

teşekkürler canım kocaman öpüldün :))

Unknown dedi ki...

ebrikler =) bide iyi haftasonu diliyorum sanada =)

Adsız dedi ki...

:):):)):
seni şekey şeyyyyy:)
teşekkür ederim

stuven dedi ki...

tebrik ederim. ödüllerin bol olsun:)

NiLaY dedi ki...

Baharcım, canısın benim :) iyi haftasonları..

Burcucum, öptüm bende :)

Sena, çok teşekkür ederim :)

Asyaselda, ni demek canım :)

Stuven, teşekkürler :) sevgiler..

mutfakcini dedi ki...

Canımm çok teşekkür ederim hatırladığın için :) Yayınladım bile .Öpüyorum seni.

pelince dedi ki...

Tebrikler.. güzel hafta sonları..

The Missing Piece dedi ki...

Nilaycım geç de olsa tebrik ederim seni :) Bir süredir fırsat olmadı buralarda olmaya... Teşekkür ederim bu tatlı ödül için, mutlu oldum :) Sevgiler...

Syhn dedi ki...

ödül içun tebrikler ;)

Meral Erdoğan dedi ki...

küp şekerim benim! sen gercekten ne kadar tatlisin boyle ya!

odul icin tesekkur ederim...

opuyorum seni,

NiLaY dedi ki...

Ebruli, ne demek hatırlamak canım benim, sen hep aklımdasın :)

Pelince, teşekkürler :) sevgiler..

The missing piece, rica ederim canım :)

Syhn, teşekkürler Seyhancım :) sevgiler..

Meralcim, hakediyorsun tatlı insan :) öptüm bende seni :)

çeşnici Handan dedi ki...

Nilaycığım, cumadan beri İstanbul dışında olduğumdan şimdi ziyaretine gelebildim. Ödülün için tebrikler. Ayrıca bu şeker ödüle beni layık gördüğün için çok sevindim. Teşekkür ederim. Sevgiler.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Nilay'ım bıraz gec oldu ama canım ancak hazırlayabıldım ödülün için çok teşşekur ederım.bende senın blogunu severek takıp edıyorum.az önce dogum anındakı annenın gözyaslarını gördum kendımı tutamadım.ne guzel ve özel bır mutluluğun görüntüsünü yakalamışs
sın canım.sevgiler çok öpüyorum.

NiLaY dedi ki...

Handan Abla, öpüyorum seni çok :)

Tülincim, çok teşekküre ediyorum canım desteğin ve yorumların için :)