13 Mayıs 2010 Perşembe

Bir kır düğününde buluşalım

Yaz mevsiminin başlayıp, düğün sezonunun açıldığı şu günlerde sanırım hepimiz hem fikirizdir ki en güzel düğün mekanı yeşilliklerin kapladığı kırlar ve bahçelerdir...
Doğanın yeni başlangıçlar ve güzellikler yaratmasının bir yansıması olarak yeşillikler içinde yapılacak olan bir düğün de yepyeni güzelliklerle dolu bir başlangıca gebedir :)
İşte, yeni hayatlarına doğayla iç içe yapılacak olan bir kır düğünü ile başlayacak olanlara açıkhava düğünlerinin olmazsa olmazı çiçeklerle bezenmiş sandalye süsleme örnekleri, bakarsınız lazım olur :)


 

 

 

 

 

Görseller: global.theknot

30 yorum:

Hande dedi ki...

açık hava düğünleri çok keyifli oluyor ama yağmur yağma ihtimaline karşı ben cesaret edemezdim :)

noyumberry dedi ki...

çok hoş resimler..burada düğünler hep açık havada kır düğünü gibi olur:))sevgiler..

Burcu Çalışkan dedi ki...

3. görseldeki gibi bir şey olsun benim yıldönümü süslerim canım, şimdiden veriyorum siparişimi :))

Adsız dedi ki...

ben de cesaret edememiştim 30ağustos'ta evlenmemize rağmen :)

çok güzel süslemeler...

Unknown dedi ki...

bnde hep dügünüm bi yaz ayinda ya da bahar ayinda deniz kenarinda ya da güzel ciceklerle dolu bi bahce de olsun istemistimdir =)

Zeynep'in Evi dedi ki...

ahh öyle çok isterdim ki ama evleneceğim memleket senenin hergünü yağış aldığından kır düğününden korkuyorum nilay=)

YSSK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ruhumun pusulası dedi ki...

Kırmızı ponponlara bayıldım bu yaratıcı fikirler size mi ait bilmem ama yaratılmışların arasından da en iyileri seçmişsiniz.

elif-kayra dedi ki...

içim açıldı resimlere baktıkça, negüzel kareler, ben böyle bir kır düğününde evlenemedim ama :(( inşallah ileride oğlumun sünnetinde telafi edicem.

NiLaY dedi ki...

Hande, haklısın canım yazın önceden planlanan bir tarih olduğundan yazın bile risk var :)

Noyumberry, sizi gidi şanslılar sizi :) biz burada onun için ekstra paracıklar veriyoruz en bolundan :)

Burcucum, tamamdır canım 10. yıl içindi di mi :)

Ececim, küresel ısınma nedeniyle artık 30 ağustosta yağmur yağma ihtimali bayaa azalmıştır herhalde canım :)

Sena, inşallah gönlüne göre bir düğün olur canım seninki :) benimkisi deniz kenarında bir otelin havuz başındaydı, çok esmesine rağmen güzeldi (deniz kenarının da böyle bir riski var sanırım :))

NiLaY dedi ki...

Zeynep, hımm evet canım haklısın :) ozaman sende Burcu gibi bir yıldönümü kutlamanızı böyle bir kırda, bahçede yaparsın inşallah :)

Lale Zeynep, süper fikir canım, hemen bir kenara yazıyorum malum bir gün lazım olabilir :)

Ruhumun pusulası, bana ait değil ben sadece sizler için görselleri temin ettim, alıntı yaptığım site görsellerin altında :) teşekkürler ve sevgiler..

Elif-Kayra, inşallah canım :) sünnet düğünlerini çok severim. kendi düğününde koşturmaktan ve heyecandan pek eğlenemeyen anne-baba oğullarının sünnet düğününde yeniden gelin-damat gibi olurlar, çok eğlenceli bence :)

mutfakcini dedi ki...

Düğün bekleyemiicem ben,bir arkadaş toplantımda süsliicem bahçe sandalyelerimi,salıncağımı :) Çok güzel hepsi.Teşekkürler canım ;)

GÖNÜL dedi ki...

ÖNCELİKLE BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ SAYENİZDE BLOĞUMDA BİR PAMUKŞEKER İZLEYİCİM DAHA OLDU SEVGİYLE KALIN AAA UNUTMADAN YAZ DÜĞÜNLERİ SÜPERRR RENKLER SÜSLEME BAYILDIM..

Stil Direktoru dedi ki...

Keşke olsa da gitsek, nikah mı tazelesek ahah :))

Mlke_Btkn dedi ki...

hep bir kır düğünü istemişimdir :( :))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kısmet olursa aklımda bu var.:) Heryer çiçek olcak hiç kaçınmıcam çünkü yakın dostum çiçekçi o düşünsün.:)

Profösör dedi ki...

Kır düğünlerinde masa yerine yere yazgılar yazılsa nasıl olur.. Piknik gibi..

Syhn dedi ki...

çok güzellerrr!!

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Nilay'cığım görüntüler harıka.eğer evlenırsem ve bahar veya yaz mevsımıyse kesınlıkle tercıh edecegım düğün kır düğünüdür.sevgilerr

ruhum dedi ki...

İnsanın yeniden düğün yapası geliyor sevgili Nilay :))
Bir tatlı ödülün var..
Sevgiyle

Mimosa Café dedi ki...

nilaycım kesinlikle bayıldım bu sandalyelere! ne kadar sade ne kadar zengin ama aynı zamanda.

Hande dedi ki...

Ben de kır düğünlerine bayılırım.

Kır düğününe gittiğini bildikleri halde koca topuklu ayakkabılar giyip toprağa bata çıka gezen, gezerken de üfleyip püfleyenlere de sinir olurum :)))

Nihan dedi ki...

iyiki geldin senin bu güzel blogunu nasıl kaçırmışım.yoksa nasıl tanıyacaktım.akşam ilk işim izleyicin olup seni treasures ime eklemek olacak.bir de zevkle blogunu gözden geçireceğim.sevgiler.

NiLaY dedi ki...

Ebruli, oo süpersin canım, fotoğraflarını beklerim ona göre :)

Gönül, bende iade-i ziyaretine çok teşekkür ederim, nice güzel paylaşımlara diyorum :) sevgiler..

Eda, valla dediğin gibi olsa da gitsek hazır süslenmişine de gözlerimiz bayram etse :)

Melike, yıldönümü kutlamasına artık şekerim :)

Ouncu köyün adamı, ooo süper Mesut Bey fotoğraflarda benden ozaman :)

NiLaY dedi ki...

Profösör, hiç görmedim öyle bir organizasyon ama değişik olabilir :)

Syhn, bencede canım :)

Tülincim, allah gönlüne göre versin diyorum canım, inşallah hayallerindeki gibi bir düğünle girersin dünya evine :)

Ruhum, hemen koştum aldım ödülümü canım, çok teşekkür ederim tekrardan :)

Mimosa cafe, çiçeğin güzel dokunuşu bence o havayı yaratan :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Handecim, onlarda kır düğünlerinin vazgeçilmezleridir biliyorsun, hem giyerler hem şikayet ederler dediğin gibi :)

Nihan SARI, ne yazsam bilemedim utandım sanırım :) çok teşekkür ederim, ben gerçekten iyi ki keşfetmişim seni :) sevgiler..

Archilemi dedi ki...

3. resimdeki sandalyede çiçekte tam benlik.Hatta ofiste kullanmak üzere aynen ole bir buket arıyorum ama bulamadım.Ahhh ah tasarım ruhu sen nelere kadirsin :)

NiLaY dedi ki...

Archilemi, hoşgeldin :) gerçekten çok güzel bir buket arayışındaymışsın, umarım en yakın zamanda ofisinde baş köşeye koyarsın :)

tozlu sandık dedi ki...

Fotoğraflara bayıldım... ÇOK GÜZELLER...

NiLaY dedi ki...

Tozlu sandık, çok teşekkür ederim.. sevgiler :)