22 Nisan 2010 Perşembe

Doğum Hikayesi: ILGAZ BeBeK

Daha önce anne karnındaki fotoğraflarını izlediğimiz ILGAZ BeBek dünyaya gelmek için beklenen doğum tarihinden 8 gün öncesini tercih etti ve 18.Nisan.2010'da başladığı dünyaya gelme maratonunu 19.Nisan.2010'da başarıyla tamamladı :) İşte hayatımın en önemli iki dostunun Sevgili Pınar ve Mert'in birtanecik oğulları ILGAZ BeBeK'in benim gözümden fotoğraflarla doğum hikayesi...

Pazar günü saat 18:00 sıralarında çalan telefonumla doğumun başladığı haberini alır almaz soluğu hastanede dostlarımın yanında aldım ve başlayan doğum süreci ile fazlasıyla heyecanlandım :)
Hastanede yatış işlemlerini tamamladığımızda normal doğumu beklediğimizden birbirimizi rahatlatmak, aramıza katılacak yeni can için hayal kurmak ve tabii ki sevgili Mert'in de birtanecik eşine destek olmak için bol bol vakti vardı...




18.Nisan.2010 gecesini hafif sancılarla geçiren Pınar ertesi gün sabah itibariyle doğum sancılarını daha yoğun hissetmeye başladı, sık sık bağlandığı NST'de sancı tepecikleri oluşmaya ve bu tepecikler düzenli hale gelmeye başladıkça heyecanımız bir kat daha arttı :) 


Doğum bu tabii 9 ay beklemekle bitmiyor, en uzun, en heyecanlı, en telaşlı, en dua dolu ve tabii ki sonu en mutlu biten bekleyiş asıl doğum aşamasına gelindiğinde yaşanıyor.
Mert'in heyecanlı, stresli, umutlu bekleyişi...


Saatler öğleni bulmasına rağmen annesinin karnındaki yerini seven ve ondan ayrılmak istemeyen ILGAZ BeBek dünyaya gelmemek için direndi :)
Bu direnişçiyi durdurmakta tabii ki doktora kaldı ve Pınarcığım hemen ameliyata alındı...


Tarih: 19.Nisan.2010
Saat:14:51
Heyecanlı bekleyiş ameliyathaneyi kaplayan ILGAZ BeBeK'in ağlaması ile sonlanıyor...
Dünyaya merhaba demek için el sallayan ILGAZ BeBeK'e dikkat edelim lütfen :)


İlk kontrolleri yapılan ve annesine kendini göstermek için hazırlanan ILGAZ BeBek, 3.124 kg ve 52 cm :)


İşte ilk görüş, 9 aylık sürecin mutlu sonu :)
Sanırım ben en çok bu anı seviyorum çektiğim doğum fotoğraflarında özlemli bekleyişin sonundaki mucizevi kavuşma, gözlerde yaş, yüreklerde tarifi imkansız bir mutluluk ve o andan itibaren anne yüreğine düşen sınırsız sevgi...



Bebeğini sağlıkla dünyaya getiren melek taçlı Melek Arkadaşım Pınar :)


Babayla kavuşma anı da bir o kadar duygusaldı :) Kocaman elleri, sevgi dolu yüreğiyle, bebeğini sarıp sarmalayacak süper bir baba oldu tabii ki Sevgili Mert...





Sevgili dostlarım Pınar ve Mert, dünyaya gelen mucizenizle bir ömür boyu sağlıklı, mutlu ve huzurlu olmanız dileğiyle... Benim için çok özel olduğunuzu söylememe gerek yok herhalde :) Bu güzel anınıza tanıklık etmem için beni yanınızda istediğiniz ve beni teyze yaptığınız için çok teşekkür ederim :)
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM...

İşte bir mucize daha gerçeğe dönüştü ve  minik bir melek dünyaya gelişi ile bir ailenin daha yüzünü güldürdü... Allah dileyen, isteyen herkese bu mutluluğu tattırsın ve bebeklerin şen kahkahaları tüm dünyamızı aydınlatsın :)
Yer: Beylikdüzü Medicana Hastanesi

64 yorum:

Hacer Sayıner dedi ki...

Ayy süper fotoğraflar bunlar.
İnan ki gözlerim doldu, burnumun direği sızladı her birinde.
Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Darısı isteyen herkesin başına.

Maşallah = )

Zeynep'in Evi dedi ki...

Nilay fotoğrafları okadar okadar beğendim ki çok samimi söylüyorum doğum yapcak olsam seni çağırırdım..

Burcu Çalışkan dedi ki...

canım arkadaşım o duygusallığınla yine harika kareler yakalamışsın, Ilgaz'da hoş gelmiş, sefalar getirmiş :))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

bu hayatta en zayıf noktam çocuklar ..bu duyguyu yaşayıp yaşayamayacağımı bilmiyorum ...ama bu resimlere ağlayarak baktım...ellerine gözlerine sağlık...harika

lolipu dedi ki...

muhteşem fotoğraflarla bu mucize anı gözlerim dolu dolu okudum. Ilgaz bebeğe mutlu ve sağlıklı, analı-babalı bir ömür diliyorum:)

Unknown dedi ki...

mükemmel fotoğraflar, hele de mırtonun o yalan duygusal hallerine bayıldım :p

hoşgeldin aktivite adamı olması kesin ılgaz bebiş, eline sağlık nilay sultan...

NiLaY dedi ki...

Hacer, çok teşekkür ederim :) amin diyorum Allah isteyen herkese nasip etsin bu güzelliği :)

Zeynep, canımsın teşekkür ederim :) kimbilir belki birgün çağırırsın, ben de seve seve gelirim senin mucizeni de ölümsüzleştirmeye :)

Burcu, canım çok teşekkür ederim, yine anne gözüm işe yaradı sanırım :)

Lolipu, teşekkür ederim, o muhteşem anı elimden geldiğince iyi fotoğraflamaya çalıştım :)

Elçin'in yeri, canım inşallah bu güzelliği sen de yaşarsın hep söylüyorum tarifi mümkün olmayan bir mucize çünkü annelik :)

Hande dedi ki...

böyle resimler insanı özendiriyor. ama sonra uzaktam bakması daha sevimli geliyor:) sağlıklı mutlu bir hayat dilerim ılgaz bebeğe.

NURAY EGE dedi ki...

merhaba ben çok yeni katıldım blog dünyasına...bende ılgaz bebeğe hoşgeldin diyor anne ve babasına göz aydını diliyorum.fotoğraf kareleri çok ayrı bir güzellik katmış ellerine sağlık.gözlerim dolu dolu okudum allah herkesin gönlüne göre versin.

Mlke_Btkn dedi ki...

maşallahh ahh kıyamam ne mutlular şimdi allah bozmasın allah analı balaı sağlıklı büyütsün ;)

Chilek dedi ki...

Nilay bayıldım ancak bu kadar güzel karelenebilirdi:)Öylesine duygulandım ki gözlerim doldu resmen,ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün, sağlıkla büyüsün inşallah Ilgaz Bebek.

Bu arada Nilay'cım çektiğin fotoğraflar çok güzel, yazın da eklenince Osman'ın doğumunu bir kez daha yaşadım. Gözlerim yaşardı, tüylerim diken diken oldu okurken.

İlk tanışma karesi de gerçekten en güzel kare oluyor bu doğum fotoğraflarında. Sırf o kare için değer doğum fotoğrafı çektirmeye :)

NiLaY dedi ki...

Ertuğrul, kocişş dalga geçme bakıyım arkadaşımla ben sancı çekerken seni de hatırlıyoruzz :)

Hande, teşekkürler canım iyi dileklerin için :) dediğin doğru özenilesi bir durum ama şartlar ve hayattan beklentilerle paralelse çocuk isteği :)

Nuray Ege, hoşgeldin :) içten, iyi dileklerin için teşekkür ederim :)

Mlke-Btkn, kocaman bir amin diyorum Melikecim :) mutluluklarına da nazar değmesin :)

Chilek, çok teşekkür ederim canım benim, elimden geleni yaptım valla ameliyathane şartları dahilinde :)

Asuman Yelen dedi ki...

Gerek estetik, gerek duygusal anlamda müthiş görüntüler. Size çık şey kattığına eminim. Kamera kamera olmaktan çıkmış büyülü, kutsal bir araş olmuş adeta.
Bizler bakarken bu kadar heyecanlanıyoruz, siz çekerken neler hissettiniz kim bilir.
Ellerinize sağlık...

pınar dedi ki...

Annenin bebeğine bakarken gözlerinin içi gülüyor..o duygu harika

sinem dedi ki...

çok güzel fotoğraflar, tekrar tekrar baktım zaten hava da kapalı ağladım ağlıyacağım o durumdayım..
ben bir bebek daha istiyorum galiba hemen kaçmalıyım buradan :)))
hoşgeldin ılgaz bebek, sağlıklı-huzurlu ve çook mutlu bir ömrün olsun inşallah....

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Sevgili Nilay,
Ne güzel şeyler yapmışsın öyle! Arkadaşlarına bundan daha güzel bir armağan veremezdin. Mükemmel, tebrikler... Allah ana babalı büyütsün ulusuna yararlı bir insan olsun...

SERRA dedi ki...

çok şanslısın Nilay'cım böyle bir ana şahit olmak çok heyecan verici, hoşgeldin ılgaz bebek:)

NiLaY dedi ki...

Ece, canım çok teşekkür ederim :) dediğin gibi o ilk an var ya işte benim de en heyecanlandığım ve güzel yakalamak için uğraştığım an :)

Asuman Yelen, çok ama çok teşekkür ederim beni çok mutlu eden yorumunuz için, böyle bir intiba yaratabildiysem ne mutlu bana :) kıymetli yorumunuz için çok sağolun, sevgiler..

impossible, işte ben de o ana bayılıyorum :)

Mehmet Bilgehan Merki, çok teşekkür ederim, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım :) iyi dilekleriniz için de ayrıca teşekkürler..

Sinem, ben de böyle anlarda aynı psikolojiye bürünüyorum canım ama neyseki sonra geçiyor :))

April dedi ki...

Ablacım yine muhteşem fotoğraflar çekmişsin, ağlattın beni...
Pınar ablamın da sosuz mululuğunu paylaşıyorum, Ilgaz bebeği de kocaman öpüyorum :)

Esma Ercengiz dedi ki...

süper süpeerr..
fotoğraflara bakarken çok duygulandım...
hepsi birbirinden müthiş..
annenin gözlerindeki heyecan, mutluluk, şükür ifadeleri mükemmel.
tebrikler..

Unknown dedi ki...

Ahhh,ne güzel görüntüler bunlar..Ellerine sağlık..
Ilgaz bebekde hoşgelmiş dünyaya..
Annesi ve babasıyla ömür boyu mutlu bir hayat sürerler inşallah.
Sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Ilgaz Bebek dünyay hoşgeldin. Allah analı babalı büyütsün ve tüm isteyenlere bu yüce duyguyu tattırsın. Nilay'cığım fotoğrafların söylememe gerek yok tabi ki yine harika. Beni kızımın doğuma götürdün. Sevgiler.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Harika..harikaa..harikaa. allahım bu nasıl bir mucize..

Bu çifte öyle canı gönülden mutluluk diliyorum ki..göz pınarlarımı sızlattınız..

annesiningülü dedi ki...

hoşgeldin bebiş dünyaya
o anne karnından uzanan elini, o minicik tırnakların, buruş buruş tenin bu kadar güzel fotoğraflar.. ve ben bakarken nasıl böyle ağlayabiliyorum :( anne-babanın gözü aydın. mutlu sağlıklı bir hayat sürsünler
ellerine sağlık Nilay :)

Krema Tadında dedi ki...

çok güzel kareler maşallah ılgaz bebeğe mutluluğunuz bir ömür sürsün ...

Meral Erdoğan dedi ki...

bravo nilaycim! cok guzel bir hikaye olmus :) Pinar ve mer'i tebrik ederim, hayirli ugurlu olsun guzel bebekleri...

Tuğba dedi ki...

Ilgaz bebek hoşgeldin! Mert'i ve eşini kutluyorum..Ayrıca böyle dosta ihtiyaç duyulan günlerde yanlarında biten bu tatlı fotocu arkadaşlarını da ayrıca kıskanıyorum :-) Allah dostluğunuzu hep böyle güzel kılsın..Hep birlikte bebişlerinizle güzel günler görün..

Peritozu dedi ki...

Fotograflarla guzel ailenin heyecanlarini okadar guzel yasatmissinki bir anda kendimi dogumhanenin kapisinda teyze olmayi bekleyen biri gibi hisettim...

Guzel bebegin annesine ve babasina burdan sevgiler...

Emegine saglik Nilay

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Harika fotolar bunlar.
Mucizevi bir an bu.
Tebrikler arkadaşım.
Anne ve babaya buradan gözleri aydın diyorum
Allah analı babalı büyütsün.
Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

sevgili Nilay önce ziyaretin ve övgülü yorumun için teşekkür ederim kardeşim :)
Ilgaz bebeğe de sağlıklı analı babalı mutlu ve uzuuuun bir ömür dilerim sevgiler

Pilli Petro dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün uzun ömürler diliyorum sağlıklı bir şekilde :)

yamesin dedi ki...

cok güzeller:) hayirli ugurlu olsun..

Unknown dedi ki...

Resimler çok hoş olmuş ..
Güzel açılardan güzel kareler yakalamışsın.Ilgaz bebek ve ailesi için sayende bazı şeyler daha kalıcı olmuş ..
emeğine sağlık..

pelince dedi ki...

Nilay bu dünyada en güzel şey bir canlının doğumuna şahit olmak sanırım.. Ne kadar güzel fotoğraflamışsın.. gözlerim doldu resmen... Allah analı babalı büyütsün inşallah.... arkadaşını tebrik ediyorum...

seninde ellerine sağlık...

. dedi ki...

Muhteşem kareler...
Allah analı babalı büyütsün...

Deklanşörüne sağlık :))

NiLaY dedi ki...

Serra, aynen öyle canım gerçekten böylesi bir mucizeye tanıklık etmek gibisi yok :)

April, sağol canım benim. darısı senin teyze olacağın yiğenimin başına :)

Eser, çok teşekkür ederim beni çok mutlu eden yorumun için :)

Pınar, amin diyorum canım iyi dileklerine :)

Çeşnici, canım çok teşekkür ederim :) ben de her girdiğim doğumda kendiminki, kadar heyecanlanıyorum :)

Aslısın dedi ki...

Gözlerim dolu dolu şu anda, çift görerek yazıyorum. Yazacak da ne var ki, her şey bu kadar güzel ve mucizevi. Harikasın!

NiLaY dedi ki...

Onuncu köyün adamı, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, bu kareleri sevdiğiniz biliyorum :)

Bahar ve kızısı yağmur, benim koca yürekli arkadaşım sağol iyi dileklerin için..

Bahar, çok teşekkürler :) sevgiler..

Meral Erdoğan, tam bir hikaye sunmak istedim canım sizlere sanırım başardım :) teşekkürler..

Tuğbacım, canım benim sana da koşucam ben merak etme sen :) sağol tatlım iyi dileklerin için.. mert buradan okuyacaktır :)

NiLaY dedi ki...

Peri tozu fotoğraf, çok teşekkür ederim canım senden bunları duymak ayrıca güzel benim için :)

Şanslı, teşekkür ederim cnaım arkadaşım benim motive edici yorumun ve tabii ki iyi dileklerin için :)

Papatya68, ben de iade-i ziyaretine ve güzel yorumuna teşekkür ederim :)

Pilli petro, çok teşekkürler :)

Rory, teşekkürler, sevgiler :)

NiLaY dedi ki...

Sevgi, çok teşekkür ederim, elimden geleni yapmaya çalıştım :)

Halimce günce, çok teşekkür ederim iyi dileklerin ve temennin için :) sevgiler..

Pelince, gerçekten çok heyecanlı bir an doğuma eşlik etmek, bundan daha heyecanlısı kendinin doğurması :)

Gami dedi ki...

41 kere Maşallah. Hoşgeldin Ilgaz..
Pınarımı ve Mert'i tebrik ederim.
Nilay'cım senin de gözüne , yüreğine sağlık.
Sevgiler.

POLLYANNA dedi ki...

ah Nilaycim sahane fotolar bunlar, allah hepsine saglik uzun omurler versin...Sevgilerimle

susamcorekotuFeriha dedi ki...

fotolar dile gelmiş konuşuyorlar:)
ılgaz hayırlı insan olur inşallah

GünCeraN dedi ki...

Allah bağışlasın, analı babalı büyütsün.. Hoşgeldin Ilgaz Bebek :)

Sizi de tebrik ederim, resimlerden bazıları sanat eseri gibi, tam sergilik cidden... Mucizeyi yaşattınız.. Sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Aslı, çok teşekkür ederim güzel yorumun için, çok mutlu oldum bu kadar gerçek yansıtabildiysem duyguları :)

Gami'den izler, teşekkürler canım :) pınar'a annelik çok yakıştı, inşallah sen de görürsün en yakın zamanda :) sevgiler..

Pollyanna, kocaman bir amin diyorum canım iyi dileklerin için :)

Günceran, çok teşekkür ederim elimden geleni yapmaya çalıştım :) sevgiler..

susamçörekotu, :) duyguları, heyecanı anlatıyorlar sanırım gerçekten :) sevgiler..

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

bukadar güzel, unutulmaz bir an, ancak bukadar güzel ölümsüzleştirilebilir. diyecek başka söz bulamıyorum boğazım düğümlendi,dolayısıyla klavyeye basan parmaklarım kitlendi:)

Hayalbemol dedi ki...

Ne güzel bir hikaye bu böyle,
anlatım kadar resimler de etkileyici.

BAL TATLISI dedi ki...

ALLAH analı babalı büyütsün inşallah.
ne kadar güzel fotoğraflar bunlar,valla ne yalan söylim doğumda yanımda senin gibi bu özel anı ölümsüzleştirecek bir dostum olmadığından kıskandım:(

ceydabural dedi ki...

tatlım çok güzel çekimler olmuş baya detaylı çekim yapabilmişsin bana pek hastade ekibi müsade etmediler elimden geleni yaptım yınede ama çok güzel kareler olmuş

emeğine sağlık
ailesiyle sağlıkla büyüsün ılgaz bebek :)

NiLaY dedi ki...

blogdayaparımkariyerde, canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için, darısı başına diyorum :) seni de çekeriz kimbilir :)

Hayalbemol, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Yemek yapalım, kıyamam sana ben de çok isterdim seni fotoğraflamayı :)

Fotoğraf penceresinden, sağol Ceydacım.. doğum çekimlerinde dediğin gibi hastane ekibinin sana bakışı çok önemli, allahtan bizimkiler sorun çıkarmadı :) her ikimizin bebeğine de maşallah diyorum :)

mutfakcini dedi ki...

Ah çok geç kaldım sana ben çokk :)
Çok güzel fotoğraflar,eline sağlık canım.Bebişe uzun ömürler diliyorum,anne-babayı tebrik ediyorum,seni de öpüyorum ): sevgiler canım.

nilü dedi ki...

çekimler çok güzel ve etkileyici..
ellerine sağlık :)

PıNaR dedi ki...

herkese teker teker teşekkür ederim tüm dilekleri ve güzellikleri için. Canım arkadaşım nilaya denecek tek kelime bulamıyorum çektiğim sancılarda yanımda hatta tüm gece yanımda nöbet bekledi her anında yanımda oldu , yazıyı okuyunca burnumun direği sızlıyor cidden çok garip duygularmış allah isteyen herkese nasip etsin.

NiLaY dedi ki...

Ebruli, geldin ya önemli olan o canım benim :) ben de seni çok öpüyorum :)

Nilü, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Pınarım, canım benim okadar özel okadar önemlisin ki benim için, o en güzel anlarında yanında olabilmek inan beni çok mutlu etti :) birtanecik Ilgaz bebeğinizle sağlıklı, mutlu, huzurlu ve uzun bir yaşam sürmeniz dileğiyle, tabii bizlerle birlikte :))

Işıl dedi ki...

çok güzel yaaaa

BBH ! ☮♥♫ dedi ki...

Seviyorum böyle $irin tesadüfleri ;-) Canim abimle ayni gün dogmu$ bu tatli $ey. Büyüyünce de cok tatli bir abi olur o!
sevgiler tekrar!

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

FOTOLARDAN SANKİ BEN DOĞUM YAPMIŞIM GİBİ CANLI CANLI YAŞADIM OLAYI YA..
ILGAZ BEBEĞE RABBİM HAYIRLI ÖMÜRLKER VERSİN .RABBİM ANALI BABALI BÜYÜTSÜN.
SEVGİLER

cecilia dedi ki...

ne güzel kareler bunlar, duygulanmamak elde değil, tanrım bu güzel duyguyu herkese nasip etsin, öyle çok istiyorum ki hayatımın aşkı olacak küçüğü kucağıma almayı :)

Yazar Çizer dedi ki...

çok tebrikler fotoğraflar muhteşem! ellerine sağlık!

üzüm kuşu dedi ki...

süper resimler bayıldım duygulandım neden se bende istiyorum:)

NiLaY dedi ki...

Işıl, teşekkür ederim :)

Buketbukethayaller, inşalla dediğin gibi kocaman bir abi olur büyüyünce, teşekkürler :)

Neşeli günler, kocaman bir amin güzel dileklerin için diyorum :)

Cecilia, kesinlikle öyle tarifi mümkün olmayan bir mucize bebek sahibi olmak.. darısı başına diyorum :) sevgiler..

Yazar çizer, çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

Cemre, hoşgeldin :) darısı başına diyorum ozaman :) sevgiler..

aysecan dedi ki...

çok çok güzel fotoğraflar bunlar..
duygulanmamak elde değil :)

Bilges dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.