11 Mayıs 2010 Salı

Kaan'ın 1. yaş doğumgünü çekimi

Liseden bugünlere taşıdığım altı güzel dostum olduğundan bahsetmiştim sizlere, hepimizin sırayla evlendiğinden ve sırayla dünyanın en muhteşem duygusu olan anneliği tattığımızdan :)
İşte bu güzel ve önemli dostlarımdan birinin Elif'imin biricik oğlu KAAN'ın doğumgünü partisine davetliydik geçtiğimiz haftasonu. Bebişlerimiz arasında 5 numara ve oğluşlarımız arasında da 3 numara olan doğumgünü çocuğu KAAN sempatik bakışları ve tüm şirinliği ile karşınızda :)

KAAN'ın birtanecik ailesi doğumgünü mekanını gönüllerince süslemişlerdi


Sevimli yürüyüşü, güzel bakışları, kravatlı takımı, sakin tavırları ile büyüdüğünün sinyallerini veren doğumgünü çocuğu partiye katılan tüm konukların göz bebeği idi :)

Buarada ilk kez katıldığım bir doğumgününde doğumgünü sahibi bebek ağlamadı ve huzursuzluk yapmadı :) bu konuda da ayrıca bir gözüme girdi tabii ki yakışıklı oğluşumuz :)


İşte bunlarda Birtanecik dostum Elif ve onun yakışıklı oğlu. Gamzesine vurgun yaşadığım arkadaşlarımdan biri olan Elifimin bir çocuk doktoru olarak oğlunu çiçek gibi şefkat ve ilgiyle yetiştirdiği ortadaydı...

Parti boyunca gezmekten yorulan KAAN kah annesinin sıcak ve güvenli kollarına yerleşti,


kah annesinin parti için hazırladığı parti şapkasını kemirerek etrafta olup bitenleri inceledi :)


İşte bu da bebişlerimiz arasında yaş açısından 1 numara olan bizim NİL :) Kendisi 2 yaşını devirmesiyle birlikte daha bir hızla büyür oldu sanırım. Artık fotoğraf makinesini görünce gül diyorum ve kendisi aşağıdaki gibi sahte ama sempatik pozlar veriyor :)



Sevgili dostum Elifim, KAAN'cığımın doğumgününü birkez daha kutluyor, oğlunuzun nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu yaşlarını iyi yürekli eşinle birlikte kutlamanızı diliyorum. Evinizden neşe, kalplerinizden sevgi, aklınızdan da dostlarınız eksik olmasın :)
Mükemmel arkadaş, dost, sırdaş, eş, doktor sıfatlarının yanına eklediğin o güzelim ANNE tanımlaması ile yetiştirdiğin güzel oğluna uzun bir ömür diliyorum...

24 yorum:

Aslısın dedi ki...

Harika fotoğraflar, harika çocuklar. Yüzleri hep böyle gülsün.

R. Berin Tuncel dedi ki...

mutlu yıllar Kaan'a ve ailesine :)

Chilek dedi ki...

Kaan'a uzun ve mutlu bir ömür dilerim:) Nilaycım, Nil'in ne tatlı maşallah, nazarlardan saklansın, gülüşü yüzünden eksik olmasın. Çok tatlı çoookkk...

Unknown dedi ki...

kaanin dogum gününü kutluyor ve öpüyorum onun yumusacik yanaklarindan =)

Burcu Çalışkan dedi ki...

Nilay senin bu arkdaşlarında hepsi birbirinden güzel maşallah :)) kaan'a gelince tam onurun sevdiği gibi açık tenli, kocaman gözlü, çok şeker bişii. nice güzel yaşları olsun
bu arada nilüşün o sahte gülüşlerini bile yerim ben :))

Adsız dedi ki...

Kaan'a mutlu yıllar, Nil'e de kocaman bir öpücük... İkisine de maaşallah :)

pelince dedi ki...

Ben bayılıyorum böyle poz veren çocuklara.. benimkiler bir acayip,fabrika ayarları kesin bozuk:))
çok tatlı her iki kuzu da.. allah bağışlasın.. mutlu senelere diliyorum..

Sevgiler...

NALAN dedi ki...

Nice yaşları olsun bu yakışıklının ..
Nil'de kocaman olmuş annesi bu arada maşallah boncuk gözlerine..

PıNaR dedi ki...

nice mutlu yıllara kaancım çok tatlı çıkmış tüm resimlerde , nilin gülümsemesine bayıldım kızım niye sahte diyosun nasılda içten gülmüş sana yesinler kuzuyu

Güneş Akay dedi ki...

Ana oğul çok tatlılar gerçekten. Nice sağlıklı yaşlar diliyorum bende.

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

nasıl güzel resimler böyle bunlar vallahi tebrikler çok güzel içten pozlar yakalıyorsun , Kaan ve Nil çok çok tatlılar Allah sizlere bağıslasın onları..Nice yaşlar diliyorum Kaan'a.

mutfakcini dedi ki...

Yakışıklı Kaan'a nice yıllar dilyorum.Uzunn,mutlu,sağlıklı,başarılı.Anne de çok güzel maşaallah,gamzeli güzel :)Nil'e bayıldımm,sahte ama sempatik poz veriyo demişsin amahiç belli olmuyo :) Öp benim için prensesi.Emeğine sağlık canım.Sevgiler.

zuzuların annesi dedi ki...

Maşallah doğum günü çocukları da,fotolarda şahane:)

Stil Direktoru dedi ki...

O kadar güzel bir enerji var ki fotolarda binlerce kez maşallah kem gözler uzak dursun, anneler gününü de doğum gününü de kutlarım canım.

NiLaY dedi ki...

Aslı, çok teşekkürler, kocaman bir amin diyorum güzel dileğin için :)

Chilek, canım çok tatlısın :) kızım diye söylemiyorum ama Nil'im cidden tatlıdır :) inşallah bir gün görüşürüz de sen de tadarsın yanaklarından :)

Sirar, çok teşekkürler :) sevgiler..

Sena, teşekkürler canım, gerçekten öpülesi yanakları var Kaan'ın :)

Burcucum, valla bizim lisenin kızları o dönem hep güzellerden oluşmuş sanırım, dolayısıyla dediğin gibi hepsi ayrı bir güzeldir arkadaşlarımın senin gibi :) buarada siz bebiş beklerken ben sürekli böyle bebeklerin fotoğraflarını getiricem sana, onlara bak da onlara benzesin diye :)

NiLaY dedi ki...

Ececim, sağol canım arkadaşım benim :)

Pelince, canım valla Nil'de yeni başladı işte, kesinlikle çocuğun içinden gelmeli, demekki bizimkilerde poz verme isteği pek yok, burdan bunu anlıyoruz :)

Nalancım, sağol canım.. ee doğan çabuk büyüyor öyle değil mi :) tüm kuzucuklarımıza maşallah :)

Pınarım, o gün katılşamadığın doğumgününe seni fotoğraflarla götürmek istedim :) Kaan cidden kocaman olmuş, Fırat da, Nil de :)

Güneşcim, teşekkürler arkadaşım :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Handan, çok teşekkür ederim beni yüreklendiren güzel yorumun ve içten dileklerin için :)

Ebruli, canım benim teşekkür ederim :) valla kızımınki sahte bir poz ama güzel bence de :) öptüm bile senin için, sana da kocaman öpücüklerimizi yolladık, yakala :)

Zuzuların annesi, çok teşekkürler :) sevgiler..

Stil direktörü, çocuğun olduğu her bir kare muhakkak içinde güzellik barındırıyor zaten :) teşekkürler Edacım kutlamaların için :)

Chilek dedi ki...

Niloşum bende bekleyen ödülün var:)

Yelda Calimli dedi ki...

ben bu Nil'i de Kaan'i da cok ama cok sevdim...Masallah, pek tatlilar:)Guzel yaslara girsinler aileleriyle ve sevdikleriyle:)

NiLaY dedi ki...

Chilek, koştum aldım canım :)

Yelda, sağol canım, amin diyorum güzel dileklerin için :) sevgiler..

sufi dedi ki...

Keskin bakışlı karizmatik Kaan beyin yeni yaşı kutlu ve mutlu olsun annesi. Tüm haneye sevgilerimizle.

NiLaY dedi ki...

Sufi, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım yeni gördüm resimleri, ellerine sağlık, çok güzeller..Ama keşke kaan bey doğumgününün en can alıcı saatlerinde uykuya yenik düşmeseydi de daha güzellerini de çekebilseydin:(( Canımcım inşallah bu bücürlerin düğün fotoğraflarını da çekmek sana kısmet olur :)) güzel dilekler için de çok teşekkürler..

NiLaY dedi ki...

İNŞALLAH CANIM :)