24 Mayıs 2010 Pazartesi

Anneyim BeN :)

Anneyim ben yüreği kuzusuna duyduğu sevgi ile yüklü, elleri kalbinin sıcaklığı ile ellerini tutabildiğine mutlu ve her daim akmaya hazır gözlerde yaşlar ile cumartesi günü kızının yılsonu gösterisini seyredebildiği için alabildiğine gururlu :)
Cumartesi günü birtanecik kızım Nil ve tabii ki benim için çok önemli birgündü. Kızımın yuvasının yılsonu gösterisi vardı ve Nil minik sınıf arkadaşlarıyla birlikte bu gösterinin göz bebeği olacaktı :)
Cuma günü elbisemiz, ayakkabımız ve çoraplarımız bir bayram havası edasıyla salondaki baş köşeye serildi ve heyecanlı bir uykunun ardından beklenen gün geldi...
Kelimelerin yetersiz kaldığı, boğazlarda birer düğüm, gözlerde gurur ve mutluluk yaşlarının sıralandığı bu güzel gösteriyi hazırlayan ve blogumu takip ettiğini bildiğim yuvamızın öğretmenlerine, yöneticilerine ve tüm çalışanlarına bir kez de buradan teşekkür etmek isterim, gösteri tam bir emeğin ve sabrın eseriydi...




Her biri annesinin kuzusu minik yürekler aylardır çalıştıkları provalarda öğrendikleri marifetlerini sergilemek için öğretmenleriyle birlikte sahnedeki yerlerini aldılar... En ön sırada lacivert-beyazlı prenseslerden birtanesi benim ki, tanıyabildiniz mi bakalım :)


Bakın burada da eğilmiş öğretmenden alınacak tüyoların peşinde prensesim :)


Tek tek bütün yaş grupları dans gösterilerini yaptıktan sonra sıra geldi en miniklere yani bizimkilere :) işte minik prensesim, onun minik sınıf arkadaşları ve annelerini ağlatan eğlenceli dans gösterileri


ve mutlu son :)
sahnedeki yüksek performansı sonucu Nil Hanım tebrikleri kabul ederken :)
Birtanecik PaŞa ToPuMuZ Sevgili kuzen Kaan, dünyalara değişilmeyecek insan Teyzemiz Seden, NİL ve işte anne statüsünden ben :)


Buarada belirtmek isterim ki, Sevgili blog yazarı anneler arasında hep dolaşan bir mevzu vardır acaba yuvaya gönderme yaşı ne olmalının bir yansıması olarak çocuğumun yaşı yuvaya başlamak için küçük mü diye. Ben geçen sene temmuz ayında Nil'i yuvaya verdiğimde Nil sadece 15 aylıktı yani çoğunuzun fikrine göre oldukça küçük. Bu kadar küçük yaşta çocuğunu sabah 08:00-akşam 17:30 arasında yuvaya vermiş bir anne olarak yuvalı yaşamın artı eksilerini söylemek isterim kendi adıma ki belki birileri için örnek teşkil ederim.
Nil'i yuvaya verdim: sosyalleşti, paylaşmayı öğrendi, yuvaya başladığında sadece muhallebiyle beslenen çocuğum çiğnemeyi orada öğrenek önüne gelen her yemeği yemeye başladı, el becerileri gelişti, yuvaya başladığında anlamlı kelimeler söylemeyen Nil kısa sürede dil gelişiminde büyük bir yol katetti, kurallarla yaşamayı öğrendi, düzenli hayatı yuvada da devam etti, arkadaşları ve öğretmenleri tarafından sevmeyi sevilmeyi öğrendi... Aslında ben yuvanın Nil'e kattığı artıları yaz yaz bitiremem :) Eksileri nedir derseniz cevap basit aslında bu kış biraz sık hasta oldu ama çok şükür onları da atlattık sonuçta çocuklar hastalanarak büyüyor öyle değil mi onları cam fanuslarda büyütemeyiz...
Son sözüm benim kadar şanslı olup güvenebileceğiniz bir yuva bulursanız kuzucuğunuz için erken mi geç mi diye düşünmeyin, hemen harekete geçin. Çünkü, unutmayın ağaç yaşken eğilir :)

59 yorum:

Unknown dedi ki...

ama siz çok güzelsinizz :) maşallahh. faydalı bilgiler için de teşekkürlerr.hep çok ama çook mutlu olunn.

pınar dedi ki...

ÇOK GÜZLSİNİZ.NİL ÇOK GÜZEL..
Keyifle izledim NİL hanımı burdan..
Sevgiler..

Mlke_Btkn dedi ki...

Daha nice yıl sonu mezuniyet törenleri olsun inşallah, çok hoşsunuz ana-kız bayıldım maşallah size ;)

elif ada dedi ki...

Nilaycığım, fotoğraflar muhteşem... Ama anne-kız gülümsemeniz her şeyin ötesinde. Bu arada yuva konusunda verdiğin ilham ve moral için sonsuz teşekkürler. Nice nice mutlu gösterilere...

lolipu dedi ki...

ayy minik seni büyümüş de gösteriler, danslar yaparmış. Çok tatlı maşallah, hepsi birbirinden güzel çocukları, şansları da güzel olur inşallah.

Ben de oğlumu 2 yaşında kreşe verdim. Önceleri çok tedirgindim, erken mi diye. Ama şimdi çok isabetli bir karar verdiğimizi görüyorum:))

nehircce dedi ki...

Aman da amannn :)))maşallah ona,bu haftasonu da bizimkinin yılsonu partisi var :))bizde çok heyecanlıyız.Ben de Anaokulu için senin gibi düşünüyorum.Tek eksisi hastalıklar çok daha sosyal bir oğlum var benim de şuan çok mutluyum.Ayrıca fotoğraflarda bir harika..sevgiler canım..Allah üniv.mezun olduğu günleride göstersin :)

Leylak Dalı dedi ki...

Ah canım, bayıldım, yer cüceleri severim hepsini:))
Sevgili Nilay, dilerim güzel kızının üniversiteden mezuniyet törenini de aynı coşkuyla yaşarsın. Dün gibi aklımda oğlum okuma bayramında şiir okurken benim de oturduğum yerden o şiirin sözlerini heyecanla mırıldandığım günler:)) Anne olmak bitmeyen bir heyecan zaten.
Anneliğin hep güzel duygularla sürsün...

Burcu Çalışkan dedi ki...

ahhhh yaa nilay nasılda mutlu nilüşüm walla benim bile gözlerim doldu seni düşünemiyorum. kuzucuğunla nice güzel anları paylaşmanız dileğiyle canım

zühra dedi ki...

Canım öncelikle prensesi kutluyorum. Umarım kızını daha çok o sahnelerde göreceksin. Korkunç güzel bir duygu bu. Onlar sahnedeyken sende en az onlar kadar heyecanla ve mutlulukla izliyorsun. Onlarla mırıl mırıl söylüyorsun okuduklarını.

Yuva konusuna gelince gene yazdıklarına katılıyorum. Çünkü eğer çocuğa anneanne yada babaanne gibi kan bağı olan insanlar bakamayacak sa, bir evin içinde bir yabancı bakıcıyla kalacağına güvenilir ve hijyenik sevgi dolu bir yuvaya verilmesi en güvenilir yol bence. Artıları sen saymışsın ben artık yazmayayım.
Sevgiler.

Pilli Petro dedi ki...

ben yerim bu cadıyı ya maşallah :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

ben olsam kesin ağlamaktan bir şey göremezdim :)

maşallah çok güzel olmuş kuzucuk :)

handeguler dedi ki...

Allahım bir gün banada böyle bir mutluluğu yaşatsın inşallah. Okurken ve resimlere bakarken çok heyecanlandım ve duygulandım. Daha nice başarılarını görün inşallah.

Zeynep'in Evi dedi ki...

kuzum benimmmm..
nekadar güzel olmuş çok da ciddi=)
detay fotoğraflarını ayrıca sevdim nilaycım harika=)
ama nasıl güzel bi annesin senn=)

. dedi ki...

MAŞALLAH...
Allah nazarlardan saklasın...
Küçük prenses de daha nice mezuniyet törenleriyle gururlandırsın seni...

Unknown dedi ki...

inanmiyorummmmmmm bu kadar tatli olunabilir mi ??? masallah !!!!!!!!! cok seker cok tatli onu yanaklarindan öpesim var !!!!
resimler cok tatli gercekten o minicik insanlari hele de kendi canindan, kanindan, etindense, görmek cok güzel bi duygu olsa gerek =)

bide zeynepe katiliyorum, cok güzelsin =)

Saglıklımutfak dedi ki...

Nilaycım gerçekten tarifi mümkün olmayan duygular bunlar. Yuva içinde yazdıkların benim için çok iç rahatlatıcı oldu. inş bizde güvenilir bir yuva bulabiliriz . sevgiler

PıNaR dedi ki...

oooo bende bu resimleri sabırsızlıkla bekliyordum bugün hemen koymana çok sevindim tek kelimeyle mükemmel tam bir prenses olmuş kuzucum .. öğretmene bakışı olan sahneye bayıldım ne zaman bu kadar büyüdün nil ben anlayamadım ki annen nasıl anlasın .Nilaycım daha nice gösterilerini ağlaya ağlaya seyretmek nasip olsun prensesinle sana.

Unknown dedi ki...

Anne kız maşallahhh çok güzelsiniz...nice güzel günleriniz olsun hep beraber..

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Masallah cok tatli kizin anneside güzel ve tatli olunca kizina diyecek yok demi ;)Rabbim yüzünüzden gülümsemeyi hic eksik etmesin hep böyle mutlu ve huzurlu kalmaniz dilegi ile.. cok öptüm minik sekermi seker kizini senide :)

Dela dedi ki...

maşşallah çok tatlı kızınız size benziyor :)

Chilek dedi ki...

Maşallah size, anneli kızlı:) Çok güzelsiniz ikinizde, nice güzel anıları paylaşmanızı dilerim uzun uzun...

mutfakcini dedi ki...

Allah hep güzel günlerini göstersin canım :)Nil'e da sana da maşaallah.Çocuklarımın kep giyme törenlerinde ben de ağlamaktan izleyememiştim gösteriyi,ertesi gün gözlerim şiş uyanıştım :)Çalışmadığım halde 3,5-4 yaşlarında vermiştim kreşe.İyi ki de vermişim.Artılarını anlat anlat bitiremem.Uzun araştırmalar sonucu,doğru seçimle doğru kreşler buldum ve bu gün içim çok rahat.Vermeli herkes vermelii :) Öpüyorum sizi güzeller ;)

NALAN dedi ki...

nilay'cım bayıldım ben size ana kız..
hele ki bu yazın sabah bana ilaç gibi geldi,mail attım sana fırsat bulup dönersen çok sevinirim..

öpüyorum sevgiler..

Hande dedi ki...

canım nasılda yakışmış kıyafeti maşallah. sende çok şıksın :)

çakıltaş dedi ki...

harika birşey olmalı!kendi miniğimi büyümüş hayal ettim fotoğraflara bakarken...çok çok cici!

tebrikler küçük nil'e ve annesine...

NiLaY dedi ki...

muyurt, çok teşekkür ederiz hem güzel iltifatların hem de iyi dileklerin için :)

impossible, :) gerçekten çok keyifliydi ne yalan söyliyim, çocuklar süper eğlenceli müziklerle dans ediyor ve anneleri eğlenceli müziğe inat ağlıyordı :)

Melikecim, amin canım inşallah hepimizi böyle nice güzel törenlerinde ağlarız kuzucuklarımızın :)

Nehircce, bir heyecanlı bekleyiş de sizde var desene canım :) şimdiden başarılar dilerim miniğimize :)

Lolipu, inşallah canım dediğin gibi şanları da güzel olur hepsinin :) yuva konusunda doğru yeri bulduysanız beklemeye gerek yok bence de :)

NiLaY dedi ki...

Elif ada, teşekkür ederiz canım :) yuva konusunda çok ciddiyim ben gerçekten birgün bile pişman olmadım :)

Leylak dalı, gözlerimi yaşartan bu güzel yorumun ve iyi dileklerin için çok teşekkür ederim :) dediğin çok doğru annelik gerçekten bitmeyen bir heyecan :) sevgiler..

Burcu, yine anlatılmaz yaşanası birgündü canım, kendimi ağlamaya ne kadar motive etmişsem okul müdürü konuşmasını yaparken bile ağlıyordum düşün yani :)

Zühracım, tecrübeli anne arkadaşım benim :) dediklerin çok doğru gerçekten bakıcı yerine kesinlikle güvenilir ve hijyenik bir yuva tercih edilmeli..

Pilli petro, teşekkür ederiz :)

Meral Erdoğan dedi ki...

nilaycim masallah hepiniz harika gorunuyorsunuz... toplu fotografinizdan gozumu alamadim :)

bir kez daha masallah!

NiLaY dedi ki...

Elçincim, işte bende aynen öyleydim canım :) zaten diyorum ya ağlamam daha açılış konupşmalarıyla başladı ve gösteri sonuna kadar da bitmedi :)

Handegüler, inşallah Handecim alah sana da bu güzel duyguları yaşatıp, kuzucuğunun bu güzel günlerini gösterecek :) sonra sen de böyle benim gibi gururla paylaşacaksın :)

Zeynep, teşekkür ederiz canım benim iltifatların için :)

Ebruli günce, inşallah diyorum heyecanla ve hayalimde canlandırdığım görüntülerle :)

Senacım, dediğin gibi süper bir görüntüydü o sahnedeki herkes kendi kuzucuğu ile gururlu :) darısı isteyen herkesin başına diyorum ve iltifatın için de teşekkür ediyorum :)

annesiningülü dedi ki...

Canım benim bile gözlerim doldu. Ne güzel anne-kızsınız siz öyle, maşallah :) Yuva konusunda hem fikiriz galiba. her sözüne katılıyorum

NiLaY dedi ki...

Hilalcim, dediğim gibi ben yuvalı yaşamdan çok memnun kaldım, işe gelince hiç gözüm arkada kalmıyor.. dilerim sen de prensesin için içinin sineceği güzel bir yuva bulursun :)

Pınarım-Ilgazımın anası :), canım arkadaşım kızımın büyüme evresinin bir numaralı yakın şahidi :) gerçekten inanılmaz duygulardı yaşadıklarım, allah Ilgaz bebeğimiz sayesinde zamanı gelince sana da yaşatacak hepsini.. onlar sahneye çıktıkça biz böyle salya sümük ağlayan anneler olarak her daim yerimizi alırız en ön sıralarda :) siz seviyoruzzz

Pınar, teşekkürler canım, inşallah hepimizin diyorum :)

Küçük dokunuşlarım, çok teşekkür ederiz bu sımsıcak, içimizi ısıtan yorumun için :) bizde çokk öptük :)

Chilek, sağol canım benim inşallah :) güzellik konusunda da kızımla şımardık gidiyoruz sayenizde :)

NiLaY dedi ki...

Dela, çok teşekkür ederiz :) babasının fotoğraflarını görünce fikrini hemen değiştireceğinden eminim ama tam bir baba kopyası kız büyütüyorum :)

Ebrulicim, benim gibi duygusal anne arkadaşım :) dediğin gibi ağlamaktan kendime gelemedim bende bütün bir cumartesi günü :)

Betty, hi Betty, i'm coming to your blog :)

Handecim, sağol canım elbise seçimimiz yuvaya ait, bende bayıldım prensesimin üzerinde görünce :)

Nalan, döndüm bile canım benim :) öpüyoruz biz de :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Çakıltaş, kesinlikle anlatılmaz yaşanır bir his :) inşallah sen de yaşayacaksın canım dediğin gibi miniğin büyüdüğünde :) sevgiler..

Meralcim, teşekkür ederiz canım benim, kardeşler ve çocukları işttifakı yaptık :)

Baharcım, sağol canım benim :) yuva konusunda sizlerinde desteğiyle kafası karışık annelere biraz da olsa yol gösterebildik bence :)

ceydabural dedi ki...

anne olmak böyle bişi galiba dedim çok güzelmiş meleğin maşallah

dilerim bu beyaz elbise gibi bir gün gelinlik içinde çek kızını yüzünüzde bu güzel gülümseme bir ömür olsun...

noyumberry dedi ki...

Canım benim öperim ben onu..nasıl da güzel çıkmış sahnede..Kızınız çok tatlı maşallah..nice törenlerde görmek dileğiyle:)
sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Nilay'cığım bugün geç kaldım bu güzel fotoğrafları görmek ve önerilerini okumak için.
Demek Nil kocaman oldu da yılsonu gösterisi yaptı... Ne de güzel olmuş kuzucuk, maaşallah. Daha nice mutlu günlerini görelim yavrularımızın inşallah :) Yuva ile ilgili önerilerin için de ayrıca teşekkürler.

Stil Direktoru dedi ki...

maşallahh.maşallahh.maşallahh.maşallahh.maşallahh.maşallahh.maşallahh binlerce kez ışık dolu kareler bayıldım canım

Tibetin annesi dedi ki...

ana kız ne kadar güzelsiniz, maşallah size :)
inşallah bizim küçük adamın da böyle günlerini görürüm :) verdiğin bilgiler için de ayrıca teşekkür ederim...

SERRA dedi ki...

çok tatlı maşaallah nil
ne gururdur anne için değil mi?
yuva konusunda,ben kreşte çalıştım bir dönem , mecbur kalınmazsa tuvalet eğitimini tamamladıktan sonra verilmesi düşüncesindeyim,çocuğun sosyalleşmesi için ev hanımı anneler bile tam gün olmasada vermeli diye düşünüyorum.
fotolar yine süperrr

Güneş Akay dedi ki...

Anne kız o kadar güzelsiniz ki:) maşallah size.
Begümde başladı, senden cesaret aldım bak bir daha, Begüm problemsiz bir çocuk, yemesi içmesi uyuması, sadece sabah bizi bırakmakta güçlük çekiyor şimdilik henüz 3.gün oldu...olacak olacak :)
Sevgiler.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ay bunlar daha bebek.Ne heyecanlı olur bu bebeleri seyir etmek.Çocuklarn hepsi ayrı güzel maşallah.Allah sana ve ailene sağlklı uzun ömür versin.Allah evladnızın acısını göstermesin.
Sevgiyle kalın:)

çeşnici Handan dedi ki...

Nilaycığım, bebişin ve sen harika görünüyorsunuz. İnşallah üniversiteden mezuniyetini de burada bizlerle paylaşırsın. Nile çok başarılı bir eğitim hayatı dilerim. Ayrıca tecrübeli bir anne olarak anaokulu ile ilgili düşüncelerine katılıyorum. Sevgiler.

aydilber dedi ki...

benimde en büyük korkum hayata erken atılıyormuş gibi geliyor...ama sizi okuyunca biraz rahatladım

April dedi ki...

Güzeller güzeli anne-kız...
Ayrıca ben hemen tanıdım Niloşu :))

NiLaY dedi ki...

Ceyda, canım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.. valla benim yüreğim bu gösteriye zor dayandı öyle beyazlar içinde gelinlikle heyecandan nasıl çekerim kızımı bilemiyorum :)

Noyumberry, çok sağolun.. allah hepimizin kuzucuklarının nice güzel bsşarılarını göstersin bizlere :) sevgiler..

Ececim, amin canım :) zaten sende görüyorsun işte ne kadar çabuk büyüyorlar, anne olmanın heyecanı ve mutluluğu da da gün geçtikçe katlanarak artıyor :)

Eda, teşekkürler canım, sanırım içinde çocukların olduğu bir kare asla kötü olamaz zaten :)

Tibet'in annesi, daha güzel günler sizlerin olsun inşallah canım.. bu mutlulukları yaşamak anneliği daha da anlamlı kılıyor :)

NiLaY dedi ki...

Serra, teşekkürler canım, kreşte çalışmış biri olarak verdiğin bilgiler de eminim diğer anneler için bir fikir olacaktır :)

Güneşcim, yerim Begümcüğümü ben :) maşallah diyelim şekerim nzar değmesin birtanecik prensesine, hep söylediğim gibi en iyisini yapmışsın canım, sende güzel tecrübelerini paylaşırsın artık bizlerle :)

Şanslıcım, gerçekten hepsi bebekti, hepsi sahnede ne olduğunu anlamaya çalışıyor :) teşekkür ederim canım güzel dileklerin için, amin diyorum :)

Handan, inşallah Handan ablacım inşallah hep çok mutlu görürüm kızımı ve hep mutluluklarını, başarılarını paylaşırım sizlerle :)

Aydilber, bu konuda çocuğunu yuvaya erken yaşta gönderen birkaç anne ile daha konuşularak doğru yol bulunabilir bence, ya da deneyebilirsiniz ama ben gerçekten doğru bir karar olduğunu düşünüyorum :)

April, :)) canımızsın sen bizim, öpüyoruz seni çokkk

elif-kayra dedi ki...

merhaba ,
nasılda guru vericidir bir anne için,
bugünlerde bende oğlum için yurta vermek erkenmi geçmi diye düşünüyorum. Annane ve dede pek onaylamasada :)) yazınızı nasılda zevkle okudum ve karar vermeme etken oldu,

sevgiler

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Canım allah kep fırlatma törenini görmeyi de nasip etsin hayırlısı ile inşallah.sevgiler.
Bu arada hepiniz çok güzelsiniz maşallah.

füsfüs dedi ki...

herşey ne kadar güzel, siz ne kadar tatlısınız, fotoğraflar zaten muhteşem. sevgiler

NiLaY dedi ki...

Elif-Kayra, dediğim gibi ben kızımı yuvaya verdiğim için çok memnunum, inşallah sizde gönlünüze göre bir yer bulur ve oğlunuzu gönül rahatlığıyla teslim edersiniz :) sevgiler..

Güngörcüm, sağol canım arkadaşım, kocaman bir amin diyorum :)

Füsfüs, teşekkür ederiz canım :) sevgiler..

BBH ! ☮♥♫ dedi ki...

sevgili Nilay, hep böyle gec geliyorum ben :-)
ne güzel, ne dogru $eyler yazmi$siniz. insani nasil da annelige heveslendiriyorsunuz ;-) cok cok mutluluklar! Nil`den size daha bir cok güzel sürpriz diliyorum!
Nil`in öne egildigi fotograf cok tatli ! Nasil yakalami$siniz ve o yorum nerden akliniza gelmi$ :-))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba:) Fotolara bayıldım!!! Detaylar harika! Maşallah 41 kere! Kızınız çok şeker:)

NiLaY dedi ki...

Buket Buket hayaller, canım geç olsun ama hep gel sen böyle güzel yorumlarınla :) dediğin gibi annelik gerçekten süper bir duygu ve herkes tatsın istiyorum dolayısıyla d hep güzellikleri paylaşıp sizleri cezbetmeye çalışıyorum :) beğendiğin kare benim de favorim öyle masum ve saf çıkmış ki :) sevgiler canım..

Kirpikteki gözyaşı, merhaba ve hoşgeldin bu içten yorumunla :) çok teşekkür ederim..

Unknown dedi ki...

yüreğinde elma bahçesi taşıyan elma tohumu gibi hayatımıza düşen Nil büyüyor.. onu böyle sağlıklı, mutlu görmek bizi de çok mutlu ediyor..
bu arada babası olimpiyatlarda görmek istiyor ama bu böcükte sahne ışığı var sanki Nilay ;))

NiLaY dedi ki...

Berfucum, valla biliyorsun babası sporcu annesi sanatçı olmasını isteyip orta bir yol bulunamadığından çocuğumun göbek bağı evde kaldı, ne güzel sanatlar fakültesine gömebildik ne de olimpiyat stadına :) bakalım hayırlısı artık :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Blogunuzu yeni keşfettim. Çok güzel, tüm yazılar fotolar ve paylaşımlarınız. Benim de bir kuzum var. 3 yaşında. Yuva konusunda çok kararsızım. Henüz tuvalet eğitimi de yok. Araştırmalarım sonucu içime sinen bir yer de bulamadım. Siz Nil'i hangisine gönderiyorsunuz? Özelde paylaşırsanız çok memnun olurum.
Sevgiler....

NiLaY dedi ki...

Sevgili adsız, mailini bırakmadığından özel olarak sana yazamıyorum maalesef :( ama buradan da Nil'in yuvasını söyleyebilirim. ben Nil'i Bakırköy'de bulunan Başaranlar Çocuk Klübüne gönderiyorum, eğer bu civar size ters değilse şiddetle tavsiye ederim :) ilgilenir ve yuva ile ilgili daha detaylı bilgi istersen nilayinl@hotmail.com adresinden yazışabiliriz :) sevgiler..

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Teşekkür ederim yanıtınıza. Ben Caddebostan'da oturuyorum. Civarda pek çok seçenek olmasına rağmen dediğim gibi içime sinen bir yer olmadı. Bakış açıları ticari ve çocuklar mutlu değiller. Bunu ilk bakışta rahatça gözlemleyebiliyorsunuz. Kurumsal olanlar da çocuları yarış atı gibi görüyor. Benim istediğim çocuğum eğlensin, oyun oynasın, sosyalleşsin, ufak bir hayvanat bahçesi olsun mesela, burada hayvanları sevsin. Dans etsin. Bol bol kaydırak kaysın. Minnacık bir bahçeye hapsolmasın. Ne mutlu size ki beklediğinizi bulmuşsunuz. Kadıköy tarafı için tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?
Benim de özelim : summerxday@gmail.com

Size ve Nil'e Sevgilerimle
Ahsen ve kuzusu Mert

Bilges dedi ki...

Nilaycım,kuzenim sadiyenin kızı elayı izlerken aglamıstım.. minik kızım da kucagımda neseli neseli izlemisti..kendi kızımda naparım bilemiyorum... hakikaten cok guzel bir duyguymuss... sabırsızlanıyorum kuzumu oyle gormeye... nilos da pek guzel olmus.. cok guzel gulen bi cocuk masallah.. rabbim hep guldursun onu insallaahh...