12 Mayıs 2010 Çarşamba

Dalından kopup soframıza geliyorlar :)


Bugün karşınızda ''genç girişimci bir anne'' var...
Zaten çoğunuz onu tanıyorsunuz Birtanecik Batıkan'ın Birtanecik annesi Sevgili Melike'den bahsediyorum. Melikeciğim hiç bir kar amacı olmadan, hepimize sağlıklı beslenme fırsatı verebilmek için çok heyecanlı bir işe girişti...
Sevgili Melike, Birtanecik oğluşunun adını verdiği sitesinde Ege Bölgesi'nde bulunan Aydın ilinin, Nazilli Karahallı köyünde eşinin ailesi vasıtasıyla sahip oldukları bahçelerinde hiç bir katkı maddesi içermeden yetiştirilen ve bunlardan üretilen ürünlerini bizlere sunuyor.
Her biri doğal ortamı korunarak yetiştirilen bu ürünler hiçbir katkı maddesi içermemekle birlikte, ürünler bizzat temiz ve güvenilir ellerde işlenerek salça, tarhana ve pekmez gibi yan ürünlere dönüştürülüyor.
%100 organik ürünlerin teminin zor olduğu düşünülecek olursa, kendimiz, bebeklerimiz ve ailemiz için bu ürünlerin bir kısmını kolay ve güvenilir bir şekilde Melike'ciğimden temin etmek süper bir fikir gibi geldi bana :)

Sizler de benim gibi düşünüyorsanız haydi o zaman hep birlikte Batı'nın Organik Bahçesi'ne tıklayalım, sağlıklı beslenmeye adım atalım :)

19 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

yeni yaşımda çok güzel bir fikir :)

nehircce dedi ki...

Çok iyi fikir canım hemen bakıyorum. paylaştığın içinde çok teşekkür ederim..sevgiler

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel bi sey bu böle =) hele de minik insanlarimiz icin cok önemli

ceydabural dedi ki...

çok gzüel bir paylaşım olmuş tatlım :)

çeşnici Handan dedi ki...

Bu tür genç girişimcilere destek olmak gerekiyor. Bu güzel çalışmayı bizimle paylaşıp, haberdar ettiğin için teşekkürler.

Mlke_Btkn dedi ki...

canımsınn ya!! çok duygulandım inan :(
Çok teşekkür ederim, kendin düşünerek bize sayfanda yer vermen çok hoş ;)

O zaman ne diyelim;
hadi pamuk eller cebe! ay yanlış oldu pamuk eller klavye'ye ve Batının Organik bahçesine !! :))

öpüyorumm canımsınn, sağolll

ELİF dedi ki...

Salça bekliyorum ben:)))

Adsız dedi ki...

Melike'nin girişim cesaretine tebrikler, senin de paylaşımına teşekkürler canım... hemen tıklıyorum :)

NiLaY dedi ki...

Elçincim, :)) güldürdün beni çok canım..

Nehircce, ne demek canım benim :)

Sena, aynen öyle canım başta onlar sonra hepimiz için önemli :)

Ceydacım, çok sağol :)

Handan abla, aynen öyle dediğin gibi böyle girişimler desteklenmeli :)

Melikecim, ben ne yaptım ki, sadece arkadaşlarımızı sağlıklı olmaya davet ettim :) canım benim bu güzel girişiminin başarıyla devam etmesini dilerim, öpüyorum seni çokk...

Elif, süpersin işte canım :)

Ececim, hepimizin ihtiyacı olabilecek temel şeyler var canım, Melike cidden güzel ve büyük bir adım attı hepimiz adına :)

Hande dedi ki...

Nilaycım, paylaşman çok iyi olmuş. bu zamanda katkısız bir ürünü nerden bulacağımızı şaşırıyoruz.

balböcükleri dedi ki...

sanırım ben bu konuda şanslıyım.yazın çiftliğimde taze sebze meyve yetiştirebiliyorum.kışında serada.hatta dün tavuklarım yumurtlamış:)kış için stok yapıyorum.böyle bi zamanda çoluk çocuğa taze organik sebze meyve bulmak hem çok güzel hemde vahim.vah ki vah şimdiki nesile

Saglıklımutfak dedi ki...

izlemeye alındı takipteyim sağol canım

Profösör dedi ki...

Beğendim doğrusu..

Uzun Yollar dedi ki...

Sana bir ödülüm var :)

http://uzunyollaradevam.blogspot.com/2010/05/odullu-blog-yazar-diye-adlandrn-bundan.html

NiLaY dedi ki...

Hande, aynen öyle canım işte ihtiyacınız olursa bir de Melikecik var diye düşünürsünüz :)

Serpil, kesinlikle çok şanslısın canım :) herşeyi dalından ve taptaze yemek gibisi yoktur herhalde :)

Hilal, rica ederim canım benim :) çocuklu olan herkes bu konuda hassastır, kendimden biliyorum :)

Profösör, herşey doğadan dediğim gibi :)

Uzun yollar, geldim aldım canım benim, teşekkürler :)

Stil Direktoru dedi ki...

Hemen bakıyorum mucx

NiLaY dedi ki...

Edacım, süpersin canım, sağol :)

mandalincikmazi dedi ki...

Aydın
bana yakın yakında oralara gideceğim bi bakayım sitesine fırsat olursa gitmek isterim...
Teşekkürler.......

NiLaY dedi ki...

Yıldızcım, süper olur gerçekten :9 sevgiler..