4 Nisan 2010 Pazar

Bugün benim DOĞUMGÜNÜM :)


Dileğim,
Sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir seneyi daha başta ailem olmak üzere tüm sevdiklerimle geçirebilmek ve tabii ki minik kuzumun büyüyüşüne biraz daha tanıklık edebilmek :)

Bugün benim günüm olduğuna göre biraz şımarıklık edip bir iki cümle söyleyebilirim herhalde :)
1. Öncelikle sevgili anneciğim ve babacığım yıllar önce iyi ki birbirinizi bulmuş ve hayatınızı birleştirerek başta ablamı, sonra beni, en son olarak da canımın içi erkek kardeşimi dünyaya getirmişsiniz. Beni bu yaşıma kadar sevginizle yoğurup, her mutluluğumda ve her sıkıntımda kapınızı çalabileceğim ebeveynden öte birer dost olduğunuz için sizlere teşekkür ederim...
2. Canım ablam, seni anlatmaya kelimeler yetmez biliyorsun ama sadece şunu bil sen gerçekten çok özelsin benim için :)
3. Canım kardeşim benim, bugün bile kahvaltıda çocukluğumuzdan ve seninle nekadar iyi anlaştığımızdan bahsettik ki maşallah diyorum :)
4. Sevgili kocişimin ailesi benim diğer sevgili ailem :) Hayatınıza girdiğim günden beri beni kızınız gibi gördüğünüz, aileniz içinde her zaman el üstünde tuttuğunuz ve hep yanımda olup sevginizi hissettirdiğiniz için teşekkür ederim.
5. En son ve en büyük teşekkürüm tabii ki sana Mucizem, Eşim, Herşeyim :) Şu kocaman dünyada bir mucize eseri karşıma çıktığın, hayatına eş olarak beni seçtiğin, tanıştığımız günden beri ellerini ellerimden, gözlerini gözlerimden ve tabii ki yüreğini yüreğimden ayırmadığın, hayatımın senden sonraki bir diğer mucizesine can verdiğin için teşekkür ederim :)

Dostlarım sizleri unuttum sanmayın sakın, sizler zaten biliyorsunuz kendinizi, sizlere de hep yanımda olduğunuz için teşekkür ederim :)

Hayatımın en önemli insanları hepinizi çok seviyorum ve sizlerin evladı, kardeşi, eşi, dostu, annesi olduğum için de kendimle gurur duyuyorum :)

82 yorum:

Adsız dedi ki...

Doğum gününüzü kutlarım. Nice mutlu yıllara.

Sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir seneyi daha başta aileniz olmak üzere tüm sevdiklerinizle geçirebilmenizi Yüce Allah'tan niyaz ederim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

haykırış dedi ki...

Sayın Nilay,
Dileklerinize AMİN diyoruz. Rabbim asla ağzınızın tadını bozmasın. Muhterem Eşiniz ve yavrunuzla, diğer aile bireylerinizle nice nice yıllar görmenizi, yaşamanızı diliyoruz ailece.
Huzur, mutluluk ve sağlık gölgeniz olsun kardeşim.
Sevgi ve saygılarımızla

. dedi ki...

nice mutlu,sağlıklı uzuuunnn seneleri sevdiklerinizle birlikte yaşayın,
her eski yaş gülümsemeyle devretsin yerini yeni yaşa...

doğum gününüz kutlu olsun...

violet-butik dedi ki...

Nisan'in kizi,baharin ilk adiminda dogmussun,iyi ki dogmussun! Enerji dolu yaslar seninle ve sevdiklerinle olsun-IYI KI DOGDUUUNNN:)

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

Mutlu bir yıl diliyorum..:)

sedaca dedi ki...

Nilaycım bi insan doğum gününde bu kadar güzel bir yazı yazabilirdi, gecenin bu saatinde ilk kutlayan ben oluyorum sanırım :)) iyi ki doğmuşşun tatlım, o kadar güzel o kadar pozitif şeyler yazmışsın ki, her yıl daha da artsın o mutluluğun, sevdiklerinle uzuuuunn yaşlara inşallah...

Fatih dedi ki...

İyiki doğdun. Sağlıklı, huzurlu, bol kazançlı ve mutlu nice senelere.

Eya dedi ki...

Nice mutlu yillar...dogumgünün kutlu olsun, sevgiler

zehra

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sağlıkla huzurla nice yıllar diliyorum ...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sağlıkla huzurla nice yıllar diliyorum ...

Çınar dedi ki...

Tüm ailenle birlikte, uzun, güzel yıllar dilerim, mutluluk başarı sevgiyle bezeli.

Sevgiler

esra altunkaya dedi ki...

Merhaba iyiki doğdun.. Bugun ablamında doğumgünü :)

Unknown dedi ki...

Bu mutlulukların yıllar boyu,saçlarınız beyazlaşıncaya ve ömrünüzün sonuna kadar daim olmasını dilerim.

Zeynep'in Dünyası dedi ki...

nice senelere canım allah hayırlı uzun ömürler versinn

ruşyena dedi ki...

sağlıkla, mutlulukla ve sevdiklerinizle birlikte...daha nice yaşlara...
doğum gününüz kutlu olsun!

mutfakcini dedi ki...

Canımm iyiki doğdunnn.Mutlu yıllarrrr.Şımar şımarabildiğin kadar ;)Öpüyorummm.Sevgilerimle de kucaklıyorumm :)Doğum günün kutlu olsun,her günün aynı sevinç ,aynı heyecanla olsun.

elif ada dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara. Herşey hep gönlünce olsuni tüm dileklerin gerçekleşsin

nohut oda dedi ki...

yenı yasınız hayırlı olsun..sevdıklerınızle bırlıkte bır omur mutlu huzurlu saglıklı yasaın ıns..

Asuman Yelen dedi ki...

Nice Yıllara Sevgili Nilay...
Tüm sevdiklerinizle birlikte, sonsuza kadar...
Sevgiler...

bir güzel çift dedi ki...

ne güzel bir yazı buuuu...doğum günün kutlu olsun canım...

Ada Deniz dedi ki...

minik kuzunla nice uzun yıllar dilerim

Hande dedi ki...

doğum günün kutlu olsun canım. bu yıl güzellkiler katmerlensin, kötülükler senden uzak olsun.

İnci Yemek dedi ki...

Nice yıllara canım:) sağlıkla mutlulukla ailen ile birlikte.
Doğum günün kutlu olsun..

... dedi ki...

Nice mutlu senelere canım

cafelatte :)

April dedi ki...

Ablacım doğum günün kutlu olsun =)
nice mutlu senelere =)

Adsız dedi ki...

sevgiyle mutlulukla cicekler gibi hergün dünyaya yeniden dogun inş.sevgiyyle mutlu kalın.güzel yaşlar olsun inş.

Unknown dedi ki...

doğum günün kutlu olsun:)

aysema dedi ki...

Ne içten ne duygu yüklü bir yazı olmuş. Sevdiklerinle aynı duyguları paylaşarak yaşayacağın uzun,sağlıklı bir ömür diliyorum.

Sevgilerimle...

Evren dedi ki...

keyifli, sağlıklı, huzurlu, sevgisi çoğalarak artan bir yuvada, hep birlikte, nice senelerin olsun, en az bugünkü kadar aşkla andığın...

Selma Er dedi ki...

sevgili nilay hn,,yazınız çok güzel ve duygu yüklü..iyi ki doğmuşsunuz..sevdikleriniz ve sizi ençok sevenlerle birlikte sağlıklı,mutlu,kaliteli bir yaşam dilerim..

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Nice yaşlar olsun hep tüm sevdiklerinle beraber.Sevgiler.Sinem

annesiningülü dedi ki...

Nilaycım hayatındaki bütün güzelliklerin azalmadan katlanarak çoğalmasını diliyorum..
ailenle, sevdiklerinle, eşin ve kızınla mutlu sağlıklı yıllar :)

F and D dedi ki...

Haberinizi bir İstasyon sakini olarak İstasyonda duyduk :) Doğum gününün kutlu olsun Nilay hanım... Nice sağlıklı ve mutlu senelere...

NALAN dedi ki...

nice mutlu yıllara nilay,doğum günün kutlu olsun..

Pilli Petro dedi ki...

tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle nice senelere sağlıkla diyorum.

doğum gününüz kutlu olsun, sevgiler...

Burcu Çalışkan dedi ki...

Bir kez de buradan kutlayalım; nice güzel yaşların olsun arkadaşım :)) Burcu&Onur

Meral Erdoğan dedi ki...

nilaycim, iyi ki dogmussun, iyi ki varsin :) nice mutlu yillara...

opuyorum,

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun.Allah sağlıklı mutlu nice doğum günleri kutlamayı nasip etsin.
Sevgiler:)

NiLaY dedi ki...

Haykırış, Recep Altun, halimce günce, _nisya_, kupa kızı, sedaca, fatih, Eya, Elçi'nin yeri, çınar, xesrax, neşe, zeynep'in dünyası, ruşen, Ebruli, Elif ada, nohut oda, asuman yelen, bir güzel çift, ada ve deniz, hande, inci yemek, online sale, april, selinka, missred's dairy, aysema, selma er, evren, kaymaklı kadayıf-sinem, bahar ve kızısı yağmur, F and D, nalan, Pilli petro, burcu, meral erdoğan ve Şanslı hepinize ayrı ayrı güzel dileklerinizle bugün yanımda olduğunuz için teşekkür ederim :) iyi ki varsınız :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Doğum günün kutlu, dileklerin gerçek olsun:)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun. Nice mutlu senelere!

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Gecikerek te olsa, mutlu yıllar, sağlıklı günler dilerim. Sevgiyle kalın.

The Missing Piece dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun Nilay, ailen ve sevdiklerinle birlikte nice sağlık, huzur ve mutluluk dolu yaşlara... :)

Adsız dedi ki...

ah canımmmm ben bizim kuzunun doğum gününe dalıp görmemişim senin doğum gününü
nice sağlıklı mutlu güzel yıllara güzel insanlarla ve ailenle birlikte girersin umarım canım.
öpüyorumk seni en kocamanındannnn:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

ah canımmmm ben bizim kuzunun doğum gününe dalıp görmemişim senin doğum gününü
nice sağlıklı mutlu güzel yıllara güzel insanlarla ve ailenle birlikte girersin umarım canım.
öpüyorumk seni en kocamanındannnn:)
sevgiler

Unknown dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun HeRŞeYiM...

SeNi SeViYoRuM...

çeşnici Handan dedi ki...

Nilay'cığım, doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle mutlu ve sağlıklı bir yaş dilerim.

svl dedi ki...

Nilaycım dogum günün kutlu olsun,dileklerinin gercekleşmesi dilei ile

Unknown dedi ki...

Nilaycığım,nice güzel yaşların olsun,tüm sevdiklerinle..Mutluluk,huzur,sağlık hiç eksik olmasın evinizden..

Sevgilerimle
Pınar

Adsız dedi ki...

Nilay'cığım iyi ki doğmuşun... MUTLU MUTLU çok mutlu yıllar sana, hep sevdiklerinle beraber inşallah :)

kutupayusu dedi ki...

doğum günün kutlu olsun..herşey gönlünce kalbindeki gibi gerçekleşşin inş...sevgiler...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ne kadar güzel bir aileye ortama sahipsiniz, hemmen maşallah diyorum nazar değmesin.:)

Doğum gününüz kutlu olsun, tüm dünya mutlulukları sizin, ailenizin olsun..

sinem dedi ki...

Nilaycım, doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllarınız olsun ailecek inşallah...

Stil Direktoru dedi ki...

Nice güzel yıllara Nilay'cım

Ayşe dedi ki...

Mutlu yillaaar:)) dogum gunun kutlu olsun, omrun, huzur, saglik, basari ve hayirlarla dolsun insaallah...guzel dileklerine de amiiin diyorum..opuyorum, sevgiler...

Deniz dedi ki...

mutlu seneler :)

Hamiyet Akan dedi ki...

İyi ki varsın, iyi ki doğmuşsun. Mutlu yıllar Nilay'cım... Diliyorum tüm yıllar sana huzur, mutluluk ve bol gülücükler eşliğinde gelsin ve sevdiklerinle birlikte çoook uzun yıllar yaşa...
Dün şehir dışında olduğumdan bir gün gecikmeli kutladığım için affına sığınıyorum. Arkadaşım doğum günün kutlu olsun...
Sevgilerimle...

NiLaY dedi ki...

Ayşe şakarcan, düş bahçesi, Mehmet Bigehan Merki, The missing piece, Asyaselda, kocişşş, çeşnici, svl, Hayatımdaki D'ler-Pınar, Ece, Kutupayusu, Onuncu köyün adamı, sinem, stil direktörü, ayşe, deniz, Hamiyet akan canlarım sizlere de tüm iyi dilekleriniz ve kutlamanız için teşekkür ederim :) iyi doğmuşum dedirttiniz gerçekten bana :)hepiniz sağolun :))

PıNaR dedi ki...

nice mutlu yıllara güzel arkadaşım dostlarında seni çok seviyor ve herp beraber güzel bir sene diliyor

PıNaR dedi ki...

nice mutlu yıllara güzel arkadaşım dostlarında seni çok seviyor ve herp beraber güzel bir sene diliyor

PıNaR dedi ki...

nice mutlu yıllara güzel arkadaşım dostlarında seni çok seviyor ve herp beraber güzel bir sene diliyor

Neşetuana dedi ki...

Geç oldu ama dün giriş yapamamıştım internete.

Doğum gününüz kutlu olsun, sevdiğiniz insanlarla sağlıklı, huzurlu nice yıllara..:)

Yazgüneşi dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun
mutlu senelerce ....

SSE dedi ki...

Nice güzel yaşlar, yıllar, günler diliyorum. Hergünün doğum günü tadında geçsin Nilay!

Özden dedi ki...

Sevgili Nilay nice nice güzel yaşlar dilerim...Mutlu, sağlıklı, ailenle beraber uzunnnn seneler ...
Özden&Can

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Nilay'cığım şimdi gördum canım.mutlu uzun sağlıklı nıce yıllar dılıyorum.benımde 1 nısandı:)aynı burctanız.sevgiler öpüyorum

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Canım Arkadaşım,
Allah sana tüm sevdiklerinin her zaman yanında olduğu, keyifle ve dolu dolu yaşanmış, harika bir ömür nasip etsin inşallah. sevgiler canım.
Bu arada duygu yüklü yazına da bayıldım. Nil'i öpüyorm.

Bucanni dedi ki...

Mutlu yıllar canım, yeni yaşında herşey gönlünce olsun. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim benim, öncelikle dogumgününü biraz gec kalsam da kutlamak istiyorum... Nice mutlu, uzun, saglikli yillara insallah sevdiklerinle birlikte... Ayrica da seyahatimle ilgili biraktigin yorumuna cok tesekkür ediyorum... Sevgilerimle,

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Rabbim mutluluğunu sevdiklerinle beraber daim etsin canım benim.
Doğum günün kutlu olsun.

sufi dedi ki...

Aşk ve yüreğindeki sevgi hergün çoğalarak yeni tohumlar yeşertsin hayat tarlanda.Sağlık tüm hücrelerinde, neşe ve mutluluk parlasın gözbebeklerinde.Hep sevdiklerinle can-cana ol dilerim, sevgilerimle.

Geç kaldım ama affet.

NiLaY dedi ki...

Pınarım, tuana, yazgüneşi, inci, Özden, Tülin-sihirlitatlar, Güngörcüm, Bucanni, münsteri karakuzunun annesi ve sufi yüzlerce, binlerce kez teşekkürler kutlamanız ve yanımda olduğunuz için :))

pınar dedi ki...

İyi ki doğdun..SEVGİLER..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

nice yıllar

hayat sana daima gülümsesin Nilaycığım..

sevgiyle.

Fashion Mini dedi ki...

nilaycıım mutlu yıllar olsun inş bu sene senin için, seneye bugün dönüp baktığında inşallah süper bir yıldı dersin :)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

doğum günün kutlu olsun.nice güzel yıllar diliyorum tüm ailenle birlikte,herşey gönlünce olsun.sevgilerimle...

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Çoook güzel yazmışsın Nilay okurken duygulandım valla. Biraz geç oldu ama yeni gördüm doğumgünün kutlu olsun tüm dileklerin gerçek olsun..

NiLaY dedi ki...

impossible, bir dut masalı, fashion mini, neslihan ve blogdayaparımkariyerde sizlere de ayrı ayrı kocaman teşekkürlerimi ve öpücüklerimi yolluyorum :))

gulbahcesi dedi ki...

doğumgünün kutlu olsunn:) sevdiklerinle birlikte nice uzun yıllara..

NiLaY dedi ki...

Gülbahçesi, çok teşekkür ederim canım :) sevgiler..

balböcükleri dedi ki...

gecikmiş bir kutlamada benden mutlu yıllar

NiLaY dedi ki...

Serpil, zamanı hiç önemli değil biliyorsun kutlaman zaten çok ince bir davranış.. çok teşekkür ederim :)