7 Mayıs 2010 Cuma

Renkli DiLeK dünyası HIDRELLEZ

Anadolu'nun değişik yörelerinde değişik adetlerle kutlanan Hıdrellez'de kimi yerlerde gül dallarına para ve kırmızı bezler bağlanırken, kimi yerlerde de sabah erkenden soğuk bir bardak süt içilir. Hıdrellez genel olarak birlikte yemeklerin yendiği, çeşitli oyunların oynayıp eğlenildiği, baharın gelişinin kutlandığı ve tabii ki dileklerin dilendiği gündür...
Ahırkapı'daki Hıdrellez kutlamalarına bu sene ilk kez ben de dahil oldum ve bu renkli, eğlenceli dünyanın cıvıl cıvıl renkleri arasında kayboldum :)

Dilek ağaçları...

Ah işte benim dileğim de orada hemen buldum bir kırmızı kurdele iliştirdim dileğimi ucuna :) Bu seneki dileklerim geçen senekiyle aynı hala bir ev sahibi olamadığımdan sağlık, huzur ve mutluluğun yanı sıra çizilmiş kocaman bir ev var dilek kağıdımda :)


Dileklerin kimi renkli kartonlara yazıldı o gün duvarlara yapışık, kimi de mandallarla bağlandı ya iplere ya da renkli tellere...


Hıdrellez kutlamalarında herşey düşünülmüştü, dilek dilemenize yardımcı olacak abla ve amcalar bile kutlama alanında mevcuttu :) Ayağının altına adını yazdığınız taktirde sevdiğinizin ayağınıza gelmesine yardımcı olan gelin abla, ev, araba ve bol para sahibi olmanızı sağlayacak olan büyücü abla bunlardan sadece ikisi idi...


ve şenliklerin en renkli, en eğlenceli görüntüleri yani müzik ekipleri :)




Herkese sevdikleri ile geçireceği ve dileklerinin sular seller gibi hızla gerçekleşeceği mutlu bir haftasonu dilerim :)

27 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

canım çok hoş bunlar, özellikle ilk kolajda ki derinliğe bayıldım

Saglıklımutfak dedi ki...

Nilaycım resimler süper. ben çekmek için çok uğraştım ama o kadar itilip kakıldım ki her biri faciaydı. Sen erken gitmişsin biraz:) sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Fuarda olduğum için gidemedim ama aklım kaldı iyi oldu senin fotoğraflarınla gitmiş kadar oldum. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Gündüz de ayrı güzelmiş..Çoğu şeyi kaçırmışım o kalabalıkta..Öyle hızlı bir tur attım ki.. Gören de gazeteye yetiştiricem zanneder.. :)))

noyumberry dedi ki...

çok güzel foktolamışsın canım:))
Çok güzel ve renkli geçtiğine eminim:D
Mutlu hafta sonları..sevgiler..

Chilek dedi ki...

Çok güzeller orada olmak istedim görünce,umarım hepimizin dilekleri hemen gerçekleşir:)

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Ne kadar ilginç detayları yakalamışsınız tebrikler. O cümbüşün havasını yansıtabilmek gerçekten başarı tebrikler...

Stil Direktoru dedi ki...

Bayıldım ya en beğendiğim hıdırellez fotoları canım, tüm dileklerin olsun canım

Deniz dedi ki...

Ne güzelmiş... ama bir o kadar da bunaltcıymış duyduğuma göre

ceydabural dedi ki...

seneye mutlaka gitmek istiyorum senin karelerini gördükten sonra :)
portre ve ensturmanlardaki detay karelerini çok beğendim

bir de nilay çekimlerin çok güzel daha az kolaj yap daha cok tek hale görmeliyiz bence :) çok güzellerde ondan :)

SERRA dedi ki...

inşl. dileğin gerçek olur,kocaman bir evin olur .sevgiler

Güneş Akay dedi ki...

Fotolar muhteşem bir ben geri kaldım hıdrallezden sanıyorum :)

annesiningülü dedi ki...

canım kabul olsun dileklerin inşallah
herkesde var galiba ev dileği :) oh hepimiz ev sahibi oluruz inş.
iyi hafta sonları canım

aysecan dedi ki...

fotoğraflar çok güzel gerçekten içim gitti görünce =)
çok özendim doğrusu..

Tibetin annesi dedi ki...

Nilay harika fotoğraflar! ben çok kalabalık oluyor diye gitmedim ama fotoğrafları görünce keşke gitseydim dedim :) süpersin!!!
Allah hepimize sağlık, mutluluk, huzur ve evet evet eveeetttt EV versin :))))

Adsız dedi ki...

canım inşallah bu sene ev sahibi oluruz .bende ev diledim bu sene .bu arada resımler cok ilginç.gitmek isterdim oraya.ama hafta içi ve uzak yer olunca gidemedik malesef.

NiLaY dedi ki...

Burcu, teşekkür ederim canım :)

Hilalcim, valla saat 17:00'de ben Ahırkapıdaki yerimi almıştım :) fotoğraf çekmek için kesinlikle erken gitmek gerek bence..

Handan abla, valla iyi ki gelmemişsin diycem çünkü saat 9'dan sonra inanılmaz bir hal aldı kalabalık ve eziyet oldu :)

Pınarcım, erken gitmek gerçekten çok iyi oldu. ben artık her sene 5-8 arası giderim kutlamalara, sonraki kalabalık fazlasıyla rahatsız ediciydi benim için çünkü :)

Noyumberry, teşekkür ederim canım, gerçekten çok renkliydi :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Chilek, inşallah canım hemencecik olsun dileklerimiz :)

Mehmet Bilgehan Merki, çok teşekkür ederim, böyle düşünmenizi sağlayabildiğim için çok mutlu oldum :)

Stil direktörü, çok teşekkür ederim Edacım :) tüm dileklerimiz gerçek olsun hepimizin..

Deniz, aynen öyle canım, başta çok güzeldi ama saat 9'dan sonra inanılmaz bir kalabalık oldu, cep telefonları çöktü, 20 dakika kocişle birbirimizi bulamadık zati sonunda onu bulduğumda ilk söylediği yürü eve gidiyoruz oldu :)

Ceyda, kesinlikle git canım ama benim gibi erken git :) uyarını da dikkate alıcam, teşekkür ederim :)

NiLaY dedi ki...

Serra, inşallah canım :) hepimizin isteklerinin kabul olması dileğiyle :) sevgiler..

Güneşcim, teşekkür ederim, seneye gel beraber gidelim :)

Bahar ve kızısı Yağmur, inşallah canım bu sene hepimiz ev'lenelim :)

Ayşecan, teşekkür ederim ve seneye muhakkak gitmeni öneririm :)

Tibet'in annesi, akşam olunca gerçekten rahatsız edici bir kalabalık vardı canım zaten bende ateşin yanmasını bekleyemedim, en güzeli oraya erken gidip 8'e kadar falan takılmak sonrada eve dönmek :)

Dolunay, ohh inşallah hepimizin evi olacak canım bu sene ben inanıyorum :) sevgiler..

balböcükleri dedi ki...

ya ben orda olmak istiyoruuuuuuuuuum.zaten bu günlerde çok şey istiyorum.allahtan belamımı istiyom ne:))tööbe töbe.o ağaca bi çaput bağlamalıydım bende.dileklerim var ama umutlarımda var belki olur hıı ne dersin:)

Unknown dedi ki...

yerim o tavsani !!! =)

Meral Erdoğan dedi ki...

amin nilaycim. umarim hepsi gerceklesir dileklerinin...

mutfakcini dedi ki...

"Ana başta tac imiş
Her derde ilaç imiş
Bir evlat pir olsa da,
Anaya muhtaç imiş.."
Canımm Anneler Günün Kutlu Olsun :) Doya doya saralım kuzucuklarımızı,onlar da bizi sarsın,annelerimizi de saralım,onlar da bizi sarsın ,hep beraber olalım inşallah.Öpüyorum seni,kutlama öpücüğü :)

NiLaY dedi ki...

Serpil, tabii ki olur canım :) hem seneye kutlamalara da gider, bağlayıverirsin çaputlarını :)

Sena, valla tam yemelik kıvamdaydı cidden, çocukların biri bıraktı biri aldı kucağına :)

Meral Erdoğan, inşallah canım hepimizin dilekleri gerçekleşir :)

Ebruli, birtanesin sen biliyorsun di mi :) öpüyoruz biz de Nil ile birlikte seni :)

Zehra Gürgen dedi ki...

Nefis fotoğraflar !
çok zevk aldım sırf fotoğraflara bakarken bile..

NiLaY dedi ki...

Zehra Gürgen, kocaman bir merhaba :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için, sevgiler..

Adsız dedi ki...

dilekler ne zaman yazılıyor ne zaman denize atılıyor