8 Haziran 2010 Salı

BeBeK'lerimiz geliyor :)


7 hafta önce birtanecik Ablacığımın yeniden anne olmak için uzun ve güzel bir yola çıktığını ve birtanecik yeğenim Paşatopum Kaan'ın ağabey olacağını öğrendiğimde mutluluğuma mutluluk katan bu haberi sizlerle paylaşmak için bebeğimizin cinsiyetini öğrenmeyi bekledim
ve dün bebeğimizin cinsiyeti belli oldu yaşasın bir erkek yeğenim daha oluyor ve ben bir kez daha anne yarısı teyze olma mutluluğunu yaşamak için gün sayıyorum :)
Akşam kocişle oturmuş bu mutlu haberi konuşurken birden kapımız çaldı ve erkek kardeşimle kardeşim, arkadaşım, dostum kadar sevdiğim eşi çıkageldi ellerinde 6 haftalık bebişlerinin ultrason fotoğrafı :)
yani bu demek oluyorki ben bu kış hem ikinci kez TEYZE hem de ilk defa HALA oluyorum ve daha ne olsun diyorum :)))

Canlarım hepinizi tebrik ediyor ve bebişlerinizi sağlıkla kucaklarınıza almanız için sabırsızlıkla bekliyoruz :)
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM...

Darısı isteyen herkesin başına :)

47 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

aaaa haberlerin güzelliğine bak çifte mutluluk :)) sağlıkla gelsin kuzucuklar aranıza canım

yamesin dedi ki...

Wow!2.kez teyze ve ilk kez hala oluyosun:)cok $anslisin.
Tbrler canimm:)

Sevgilerlee,
Rory.

Chilek dedi ki...

Canım ne kadar güzel denk gelmiş, her ikisi de sağlıkla dünyaya gelsinler inşallah:)

sinem dedi ki...

ne güzel haberler almışsın Nilaycım, sağlıkla gelsin inşallah bebişler...

Unknown dedi ki...

tebrik ediyorum canım benim :) bebişlere ve ailelerine sağlıkk mutluluk versinn. :)

çakıltaş dedi ki...

beklemek, bebişler için hazırlık yapmak da heyecanınıza heyecan katar...
sağlıkla ve kolaylıkla tamamına ersin canım!

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

hayırlı olsun..sağlıkla gelsin kuzucuklar :)

handeguler dedi ki...

Hayırlısı olsun çok sevindim. Darısı benim başına. İnşallah bende böyle güzel bir haberi sevdiklerimle paylaşabilirim :)

annesiningülü dedi ki...

çok güzel haberler bunlar :)
ben daha sadece yenge'yim... ne teyze ne hala...

Adsız dedi ki...

oh ne güzel haber bunlar , tebrikler. hayırlı olsun .

Zeynep'in Evi dedi ki...

nilaycım ablanın blog yazdığını üstüne birde kurabiye yaptığını yeni görüyorumm! senin pastanı da sayfasını ziyaretimde gördüm ne güzel..Sağlıkla dünyaya gelsin ve doğum heyecanına yine biz burda şahit olalım=)

Saglıklımutfak dedi ki...

Çok sevindim Nilay'cım. süper bir haber. Allah tez zamanda yüzünü görmek nasip etsin inşallah. sevgiler

ruhum dedi ki...

sağlıkla dünyaya gelsinler inş.
ben de iki kez hala oldum:))
teyze olmak ta hala olmak kadar güzel olmalı..
tebrik ediyorum..

PıNaR dedi ki...

aaaaaaa sertaça şok oldum inanılmaz sevindim hayırlı olsun sağlıkla kucaklarına alsınlar biran önce çok kocaman bir aile oluyorsunuz eminim çok keyifli olcaktır , seden ablayı da çok tebrik ederim iki yağız delikanlısı olcak hayırlı olsun

Lisya dedi ki...

süper bi haber bu :) ikisi de sağlıkla gelsin, çok mutlu olsunlar :)

Kırmızı Papatya dedi ki...

Canım hem bebek bekleyen kardeşlerin adına,hem de senin adına çok sevindim..
Hayırlısıyla,sağlıkla dünyaya merhaba derler inşaallah..Ve gözlerini açtıkları bu dünya kendilerine daima mutluluk ve huzur verir..

Bu güzel haberlere çok mutlu oldum Nilaycım,bizimle paylaştığın için teşekkürler :)

Sevgiler..

sine'mden dedi ki...

bebek haberi en güzel haberlerdendir ve ne güzel ki üstüste gelmiş sevinçler çoğalmış:)) sağlıkla kucaklasın anneler,babalar,HALAlar,TEYZEler bebişleri :))

HaNdE... dedi ki...

aaaaa habere bak ..çifte mutluluk olmuş...ne güzel :) sağlıkla gelsinle inşallah :))

Unknown dedi ki...

Aaa ne güzel...Sana çok iş düşecek...:)))

füsfüs dedi ki...

ne güzel, hayırlı olsun:)

Gamzelim dedi ki...

yaaa bende istiyorum artik banane bogle gorunce ozendim birdennn..Bu arada hayirli olsun canim saglikli sihatli.

turkuaz kıyılar dedi ki...

ya benim gözlerim doldu valla, ne güzel haberler bunlar...Her bebek umut, mutluluk, heyecan getirir...umudunuz, mutluluğunuz, heyecanınız daim olsun inşallah...çok sevindim, tebrikler Nilaycım:)

Asuman Yelen dedi ki...

Ne güzel haberler bunlar. Allah tamamına erdirsin, sağlıkla, bol şansla doğup, mutlulukla yaşlansınlar. Sizler de güzel günlerini görürsünüz inşallah.
Halalık da teyzelik de mükemmel şeyler katıyor yaşamlara.
Sevgiyle...

Unknown dedi ki...

keske bende teyze olabilsem=( ben sadece bi hala olablcm

Hande dedi ki...

Nilay'cım çok sevindim senin adına, ne güzel aileniz genişliyor. sağlıkla gelsinler inşallah :)

Unknown dedi ki...

Tebrikler Nilaycığım, Allah sağlıkla ve mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin bebişleri:) Ben de pazar günü hala oldum, daha doğrusu erkek kardeşim olmadığından kuzenimin çocuğu hala diyecek bana:))) çook tatlı çok, pamuk gibi, inşallah kardeşlerin de bu zamanları su gibi hızlı ve güzel geçirir ve bir an evvel sağlıkla bebeklerini kucaklar:) Darısı isteyenlere:) sevgiler...

NiLaY dedi ki...

Burcucum, inşallah canım, sağol :)

Rory, aynen öyle canım gerçekten çok şanslıyım :)

Muyurt, amin canım arkadaşım :)

Sinem, haberler üstüste geldi ve beni deli gibi mutlu etti cidden canım :)

Chilek, amin canım çok teşekkür ederim :)

NiLaY dedi ki...

Çakıltaş, evet canım hazırlık aşaması gerçekten çok heyecanlı ve keyifli geçecek bizim için, çifte bayram :)

Elçincim, teşekkürler canım :)

Handecim, inşallah canım benim gerçekten darısı başta sen olmak üzere isteyen herkesin başına, senin bebek haberini sabırsızlıkla bekleyenlerdenim bana da haber vermeyi unutma olur mu canım :)

Baharcım, darısı başına diyim ozaman canım, ben de yengelik için beklemedeyim :)

Handancım, teşekkürler canım benim :)

NiLaY dedi ki...

Zeynepcim, evet canım tam kurabiye-pasta işine el atmıştı ama şimdi bebişle kendine bakması gerektiğinden askıya aldı, ilerisi için sıkı gelecek ama :) inşallah dediğin gibi yeğenlerimin dünyaya gelişlerini de mutlulukla paylaşacağım sizlerle :)

Hilalcim, çok teşekkür ediyorum canım, inşallah :)

Ruhum, valla teyze olmak süper bir duyguydu ki bakalım halalık nasıl birşey heyecanla bekliyorum ben de :) teşekkürler canım benim iyi dileklerin için :)

Pınarım, aynen öyle canım hızlı üreyen ve çabuk gelişen bir sülale olduk :) fazla kardeş olunca böyle oluyor sanırım mutluluklar ardı arkasına :) buarada sen de öp delikanlını benim için canım :)

Lisya, inşallah canım inşallah çok mutlu olurlar :)

NiLaY dedi ki...

Saklı inci, asıl ben bu güzel yorum ve iyi dilekler için çok teşekkür ederim, iyi varsın :)

Sine'mden, aynen öyle canım valla akşamdan beri ağzım kulaklarımda inşallah sağlıkla da gelecekler dünyaya :)

Hande, inşallah canım, çok teşekkürler :)

Pınarcım, hem çok iş hem çok mutluluk hem de yeniden bol bol mis bebek kokusu düşecek inşallah canım :)

Füsfüs, teşekkürler canım :)

NiLaY dedi ki...

Gamzelim, darısı başına diyorum o zaman canı gönülden :) iyi dileklerin için teşekkürler :)

Turkuaz kıyılar, canım arkadaşım çok teşekkür ederim :) dediğin gibi resmen bütün bünyem umut ve mutlulukla doldu, bir bebek sahibi olmak bu dünyada sahip olunabilecek kesinlikle en güzel duygu :)

Asuman Yelen, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, heyecanla bekliyorum gerçekten yüreğime serptikleri bu sevgi tohumlarını dünyaya geldiklerinde meyvelenmiş olarak onlara sunmak için :) sevgiler..

Senacım, benim kızıma teyze olabilirsin canım benim :)

Handecim, teşekkürler canım benim, gerçekten kocaman bir aile oluyoruz ve yeni canlarla büyümeye devam ediyoruz :) allah hiçbirimizin ağzının tadını bozmasın :)

NiLaY dedi ki...

Deryacım, ne kadar güzel bir haber bu böyle ben de seni tebrik ederim canım :) sağlıkla kucağa alma sırası ben de o minicik güzel bebişi koklama sırası da sende :) benim için de öp olur mu o meleği halacık :)

elif ada dedi ki...

Çok mutlu oldum. Sağlıkla, mutlulukla gelsin bebişler

gulseyhan dedi ki...

gozunuz aydın saglıkla sıhhatle gelsınler

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ne güzel:) Şimdiden çifte tebrikler o zaman:)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Canım gözünüz aydın, allah hayırlısı ile kucaklamayı da nasip etsin inşallah. Hem halayım hem teyzeyim ikisi de çok muhteşem bir duygu. sevgiler canım.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım Allah kurtarsın diyorum.
Allah bebişlerini sağıkla kucaklarına almayı nasip etsin.
Sevgiler:)

Nihan dedi ki...

Nilaycım,tebrik ederim.hem seni hem anne-babalarını.güzel günlerini görmenizi dilerim.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Aaaa!
Ablanda bir şey var Nilay, gebelik anlamında kardeşleri arkasından sürüklüyor :)) Kağan da Nilüş'e davet göndermişti ;))
Çok sevindim çok! Sen de deli gibi sevinmişsindir eminim.. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeleri.. E Sertaç'tan da Nilüş'e bir kız kuzen bekliyoruz;)

handeguler dedi ki...

Evlenirken neden seninle tanışmadığımıza çok hayıflanıyorum. İnşallah Doğumda paylaşırız mutluluğumu.:) Sevgiler

NiLaY dedi ki...

Elif ada, inşallah canım benim, teşekkürler :)

Gülseyhan, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Ayşecim, aynen öyle süper haberler :) sağol canım..

Güngörcüm, yaşasın canım ben de senin gibi iki mutluluğu da tadıdam inşallah :) sevgiler canım..

Şanslı, sağol canım arkadaşım benim :) öpüyorum..

NiLaY dedi ki...

Nihancım, inşallah canım, teşekkürler iyi dileklerin için :) sevgiler..

Berfum, aynen öyle canım kız bir rahat rahat tek başına hamilelik geçiremedi ama olsun böyle daha eğlenceli biri bitmeden diğer heyecan bekliyor bizi :)

Handecim, inşallah canım benim, dediğim gibi heyecanla bekliyorum senin de mutluluğunu paylaşmak için :)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Nilay kardeşim, canı gönülden kutluyorum. Hayırlı doğumlar ve analı babalı büyümelerini diliyorum. Sevgilerimle..

NiLaY dedi ki...

Jivago, çok ama çok teşekkür ederim :) amin diyorum en kocamanından :)

mutfakcini dedi ki...

Bence de daha ne olsun ,iki terfi birdenihem de en tatlı terfilerden :) Annelikten sonra en güzelleri teyzelik ve halalık.Ben teyze olamadım ama hala oldum,ay çok tatlılar,öyle seviyolar ve seviliyolar ki.Bambaşka bir duygu.Hayırlı olsun tatlımmm :)

calimero dedi ki...

Tebrik ederim Nilay ablacım. Hala olmak süper valla ben tavsiye ediyorum, hele de Nilüş gibi tatlı bi mahluk olunca insana hala diyen :)

NiLaY dedi ki...

Ebruli, canım benim çok teşekkür ederim valla 2. kez teyzelik ve halalık heyecanı tüm bünyemi sardı gebeciklerden daha telaşlıyım :)

Calimero, bakalım benim fındık kurdum nasıl birşey olacak valla canım :) sizin ilişkinize hayranım zaten :)