25 Mayıs 2010 Salı

Gülümseyin :)

Güne neşeli başlamanın en önemli yolu sabah zorda olsa yataktan gülümseyerek kalkabilmek bence...
Haydi oldu ki uyandık ama gülümsemeden, o zaman ne yapıyoruz yüzümüzü yıkamak için girdiğimiz banyomuzda lavabonun kenarına yerleştirdiğimiz çiçeklerimize bakarak gülümsüyoruz :)
Genelde türk ev yapısında aydınlık camlar yerine apartman boşluklarına sıkıştırılan banyoların aksine hepimize pozitif enerji verecek olan şöyle camlı, aydınlık banyolu evler dilerim, tabii çiçeklerini unutmadan :)



 



 



Görseller: countryliving

21 yorum:

Hande dedi ki...

Nilaycım, bugün beni ilk gülümseten şey bu fotolar oldu. yayınlaman çok iyi olmuş :)

ceydabural dedi ki...

eski dokular taşıyan banyo kareleri güzel paylaşım olmuş :)

Kırmızı Papatya dedi ki...

Canım benim ne kadar güzel bir paylaşım..

Bana güzel fikirler verdin şimdi bak :)

Sana teşekkürlerimi sunarken birde sevgilerimi yolluyorum :)

Allah'a emanet ol..

Chilek dedi ki...

Hamam günlerini anımsatan kareler, daha pazar günü hamama gitmiş biri olarak tabiki çok beğendim Nilaycım:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

klasik çizgileri ile pek tarzım olmasada aydınlık alanlar ve çiçekler içimi açtı resmen :))

Adsız dedi ki...

süper fikir. uygulayacağım :)

sine'mden dedi ki...

şu sondan 2. bnim oalbilir,çok mutlu olurum o banyoda ben.teşekkürler çiçekli banyolar için.

Zeynep'in Evi dedi ki...

bir banyoda kesinlikle kenarında köşesinde çiçek olmalı..çok güzel fotoğraflar tatlım..

zühra dedi ki...

Düşünemiyorum Nilay ben ışık alan banyo. Hiç görmedim gündüz bile elektrik düğmelerini kullanmadan banyoyu kullanmayı.
Keşke her taraf güneş alsa evlerimizin dimi...

Unknown dedi ki...

ayy evet söle ferah derah olmali cicekler olmali.

alev ertürk dedi ki...

Amiiiin allahım herkese böyle güzel evler nasip etsin inşallah :)))

MAVİANNE dedi ki...

gülümsemek çok önemli gerçekten de
gülerek başlanan gün ne kadar güzel geçiyor inanılır gibi değil
hele de bir dostun şen şakrak sesi öncesi gülmek herşeye değer

NiLaY dedi ki...

Hande, ne mutlu canım bana :) ama sen hep gül, gülmek sana çok yakışıyor :)

Ceyda, sağol canım :)

Saklı inci, yorumlarının içtenliği ve samimiyeti beni çok mutlu ediyor, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Chilek, ne hamam mı, ben de istiyorummm :)

Burcu, evet evet aydınlık istiyor benim canım da artık evin heryerinde :)

annesiningülü dedi ki...

Bende güneş gören bir banyo istiyorummm... gerçi bugünlerde çok şey istiyorum ben ;)

NiLaY dedi ki...

Ececim, sen zaten yataktan gülümseyerek kalkıyorsundur pozitif arkadaşım benim :)

Sine'mden, :) valla ben hiç ayırmıyorum her biri kabulümdür :)

Zeynep, çiçek zaten bir evin heryerinde olmalı bize göre değil mi canım :) çiçek severler yaşasın :)

Zühracım, sen de benim kadar dertlisin sanırım karanlıklardan, banyoyu geçtim evim 2. katta olduğu için tüm odalarımda karanlık benim, diyorum ya bol aydınlıklı evlere inşallah :)

Sena, bencede canım :)

NiLaY dedi ki...

Alev Ertürk, amin amin amin :)

Mavianne, kesinlikle öyle, gülümseyerek başlayan birgün çoğunlukla gülümseyerek mutlu bir şekilde bitiyor :)

elif ada dedi ki...

Ama ben bunlara bayıldım. Özellikle de ikinci resimdekine.

Güneş Akay dedi ki...

:=))

Adsız dedi ki...

Ah böyle aynalara gülümsenmez de ne yapılır.Siz resimlerdeki gibi bir banyo veriniz ben her sabah gülümseyeceğime söz veriyorum :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiler:)

NiLaY dedi ki...

Baharcım, biz seninle aynı kafadayız canım hazır hıdrellez amcadan ev istemiştik ya yetmez bir de banyosu aydınlık isteyelim tam olsun :)

Elif ada, ben de 2. karedeki aynaya bittim canım, hatta nasıl yaparım diye bile düşünüyorum şu an :)

Güneşcim, sende istiyorsun değil mi haydi söyle söyle aydınlık banyolu bir ev :)

Ruh gezgini, valla aynen bende :) sevgiler..

Şanslı, ben teşekkür ederim canım okuyup yorum bıraktığın için :) sevgiler..