31 Aralık 2010 Cuma

Sevgili 2011, herkese birer büyük MuCiZe benden :)


Bu sene yeni yıla çocuklar gibi şen hazırlandım, 2010 iyi geçtiğinden midir nedir, 2011'in sırtına da bir sürü yük yükledim. Görevleri yaz yaz bitmez ama toparlamak gerekirse kendisi bana, sana, bize, size sağlık, mutluluk, huzur, başarı ve yüreğimizden geçen tüm güzellikleri getirecek :)
ve bunların yanı sıra da hepimize hayatlarımızı alt üst edecek, ayaklarımızı yerden kesecek, mutluluktan nefesimizi durdurucak, yüzümüzün tam ortasına gülücük konduracak birer MuCiZe getirecek.
Hatırlatmak isterim ki MuCiZe'leri seçmek serbest ama dikkat edin de oldukça büyük birşey seçin, zira benimki hele bir gerçek olsun bakın nasıl haykıracağım :)

...MUTLU YILLAR...

67 yorum:

Olé dedi ki...

Mutlu Yillar! Hepimiz icin mucizelerle dolu bir yil olsun :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Nilaycım mucizen umarım ennn kısa zamanda olur ve bize haykırırsın :)

Mutlu yıllar diliyorum sağlıklı huzurlu

Sayın KARACA dedi ki...

Haykıracak nefesim kalmasa bile ellerim uzanır 2011'e.. Gözlerim görmese ben bulurum yine, kalbim durmuşsa inan çarpar umutla yeni yıla :)) MUTLU YILLARRRR :) :)

Adsız dedi ki...

inşallah :)mutlu yıllar canım...

Nazan dedi ki...

Mutlu yıllar Nilay.Hayatımızda mucizelere o kadar ihtiyacımız varki.İnşallah seninki gerçek olur.

Unknown dedi ki...

iyi yıllar Nilaycığım...
İnşallah dileğin gerçekleşir..
öpüyorum sizi..

Adsız dedi ki...

Hayatlarımıza değer kattığımız, sevgiyle bakabildiğimiz, bol seyahatlerin olduğu, bol kahkahalı, kutlamalı, mutluluk dolu, uğurlu bir yıl olsun :)

elif-kayra dedi ki...

tüm dileklerimizin gerçekleşir inşallah,
iyi seneler Nilaycım.

Chilek dedi ki...

Hepimize mucize dolu bir yıl diliyorum öpüyorum kocaman:))

Adsız dedi ki...

Nilay'cım sana da mutlu yıllar :) güzel dileklerin icin tesekkur eder & kendi dilegin icin de "insallah" derim. sevgiler canım.

elif ada dedi ki...

Nice mutlu yıllara. Her düşün gerçekleşsin 2011'de

Birileri anlatsın dedi ki...

Bende mucizemi seçtim :))
Yeni yılda bütün isteklerinizin gerçek olması dileklerim ile...
...Mutlu Yıllar...

Asuman Yelen dedi ki...

Sevgili Nilay,
Sana eşin, güzel kızın ve sevdiklerinle mutlu bir yeni yıl ve yıllar dilerim...

GÜL'ÜMSE dedi ki...

Bu güzel dileklere bende katılıyorum..mucizelere inanan bir insanım..her an herşey olabilir..
mucizelerle dolu güzel bir yıl olsun inşallah..sevgiler..

sufi dedi ki...

NEŞE... ben mucizemi seçtim galiba.Neşe varsa dünyayı kucaklamak daha kolay olacak galiba sevgilerimle.

rebeltakipte dedi ki...

Herkese iyi seneler :)

http://rebeltakipte.blogspot.com/

Hande dedi ki...

Mutlulukların oluk oluk aktığı bir yıl geçirmeni dilerim Nilaycım.

Yeşim dedi ki...

CANIM
TÜM MUCİZELERİN GERÇEĞE DÖNÜŞMESİ TEMENNİSİ İLE

NiLaY dedi ki...

Ole, inşallah canım :)

Elçin, umarım hepimizinki gerçek olur canımcım, öpüyorum :)

Sayın KARACA, mutlu yıllar canım :)

Yaşamla dans, evet eve tolacak bence canım inanalım yeter :)

Nazan, canım inşallah hepimizin ki gerçek olacak ben inanıyorum :)

NiLaY dedi ki...

Pınar, canım benim size de iyi yıllar biz de sizi öpüyoruz :)

Şule, ne güzel dilekler bunlar böyle canım, umarım hepsi gerçek olur :)

Elif, inşallah canımcım :) öpüyorum

Chilek, evet evet canım :) çok mutlu olalım hepimiz bu yıl :)

Ece, canım inşallah hepimizin dilekleri geçrek olur bebişleri de kocaman kocaman akıllı çocuklar olur :) öpüyorum hepinizi :)

Unknown dedi ki...

SAĞLIK MUTLULUK DOLU ÇOK ÇOK YILLARA İNŞALLAH.HEP GÜZELLİKLERİ ÇEK İNŞALLAH NİNEM

Deli Anne dedi ki...

mutlu yıllar size de:)

Unknown dedi ki...

Nilay inşallah diyorum bu mucize için ben ufacık olmasına da razıyım vallahi sevgiler canım :)
mutlu yıllar...

NiLaY dedi ki...

Elif Ada, sağol canım benim :)

Nergiz, yuppi süpersin canım inşallah gerçek olur hepimiz dileği :)

Asuman Yelen, çok teşekkür ederim güzel temenniniz için :) hepimiz için mutlu bir yıl olur inşallah :) sevgiler..

Gül'ümse, cnaım benim sağlık ve mutlu yıllar olsun hepimiz için :)

Sufi, okadar güzel bir dilekki bu hep gerçek olması dileğiyle :)

NiLaY dedi ki...

Rebel, iyi seneler :)

Hande, inşallah canım valla bu sene hepimiz çok mutlu ve huzurlu olalım :)

Sadece benim, inşallah canım hepimiz için :)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

hayal ettiğin mucizelerin gerçeğe dönüşeceği, sevinçle bizlere haykıracağın mutlu mesut nice güzel yıllar dilerim nilaycım

Şenay- Doğam dedi ki...

Sağlıklı,Huzurlu,Bol Kazançlı bir yıl tüm güzellikleri ile seni bulsun...iyi seneler... :)

Nil dedi ki...

MUTLU YILLAAARRR

Duygu dedi ki...

2011 hepimizin muhteşem yılı olur diliyorimki....güzel dileklerinede yürekten katılıyorum.Mutlu yıllaaaar canım:)Öpücüklerr..

sevil dedi ki...

Bir mucize yeter değil mi? Yeni yılda mutluluğunuz hiç eksilmesin,sevgiler.

Sevtap dedi ki...

TÜM DİLEKLERİNİN VE PLANLARININ GERÇEK OLMASI DİLEĞİ İLE...BOL FOTOĞRAFLI,MUTLU YILLAR ARKADAŞIM!!!

Parpali dedi ki...

Mutlu yıllar.
Güzel bir yıl olsun.

Ful yaprakları dedi ki...

mucizeleri istemek için önce onlara inanmak gerekiyor:)
biz inanıyoruz ve her şey güzel olacak...:)
mutlu yıllar!!!

özlem dedi ki...

yeni yılınızı kutlar sağlıklı mutlu huzurlu yıllar dilerim

Ebru dedi ki...

Mutlu yıllar...
sağlık huzur vs dileklerinden sonra maddi tek dileğim nikon d90 belki ben de güzel resimler çekerim değil mi:)

annesiningülü dedi ki...

hadi bakalım istedim bende mucizemi :)
mutlu seneler Nilay

*Ra dedi ki...

Nilaycığım sen haykır biz duyalım inş.
Musmutlu yıllar hepimize :))
Sevgilerimle...

Selin Ergeçer dedi ki...

Nilaycim umarim mucizen gerceklesir,mutlu senelere :))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

deep dedi ki...

Mutlu yıllar sevgili NiLaY sağlık,uyum,denge,huzur sevdiklerinle beraber sonsuzca sevgi ve aşk ile gelsin yeni ve yepyeni olarak...
sevgilerimle:)

nil dedi ki...

benim mucizem yanıbaşımda olacak nasılsa :)

iyi seneler sevgili nilay.

Tibetin annesi dedi ki...

sana da mutlu yıllar Nilaycım. seçtiğin mucize çabucak gerçekleşir umarım :)

Hande dedi ki...

Nilaycım, mucizemi seçtim bekliyorum heyecanla. 2011Mucizelerimizn gerçekleştiği bir yıl olsun inşallah :)

GeCe dedi ki...

yorumun çok güzeldi ben de karar verdim isteyeceğim ve haykıracağım teşekkürler ve mutlu yıllar

Adsız dedi ki...

tüm dileklerimiz gerçek olsunn!! :))

Driftwood art dedi ki...

MUTLU YILLAR :)

inci çiçeği dedi ki...

mutlu yıllar, herşey gönlünce olsun, mucizelerin gerçek, masalların hep mutlu olsun:))

ElfAna dedi ki...

Mutlu yillar. Umarim dilekleriniz gerceklesir:)

Meyra dedi ki...

nilaycım mucizen umarım kısa sürede gerçekleşir..benimde herkes gibi mucizem var bekliyorum artık 2011 de olsun istiyorum:) umudumuzun ve mutluluğumuzun eksilmeyeceği bir yıl olsun:))

aşgaane dedi ki...

mucize?:) ne güzel bi dilek bu:) hepimizin mutlu masalının devam edeceği, mucizelerimizin gerçekleştiği bi yıl olsun 2011:) güzellikler hep seninle olsun nilaycım:)

yitik hür deniz dedi ki...

herşey gönlünce olur inşallah yeni yılda sevgiler:)

çeşnici Handan dedi ki...

Nilaycığım sana ailene ve cici kızına mutlu bir yıl dilerim. Mucizelerin bu yıl da sevgiyle devam etsin canım.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Mutlu Yılar Nilay hanım, inşallah 2011 hepimize huzur ve şans getirir tabi başta sağlık. Sevgiler, yine beklerim.

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Nilay'cım; öncelikle senin ve sonrasında tüm insanların güzel kalplerinden geçirdiği mucize dilekler gerçek olur umarım, mutlu yıllar, sevgiler =)

yıldız dedi ki...

Mucize kısmını okurken tüylerim diken diken oldu.
Evet evet dedim olacak;))

Çok güzel olsun bu yıl hepimiz için!

anne kaleminden dedi ki...

mucizelere inanırım :) mutlu seneler :))))

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Neşe ve huzur dolu, sağlıklı,bol bereketli,mutlu bir yıl diliyorum. Kucak dolusu sevgiler.

dereotundannefretederim dedi ki...

tam 1 gün oldu ama henüz bi mucize yok :))

iyi seneler tekrar

Unknown dedi ki...

Canım ben de yeni yılını kutluyorum,nice senelere....
Artan mutluluklarla o güzel ailenle birlikte :)

NiLaY dedi ki...

Örgücü oyuncakcı nine, inşallah :)

Deli anne, çok teşekkürler :)

Burcu, yook yok canım ufak değil büyük olacak :)

Duygu, inşallah canımcım :)

Şenay, hepimiz için canım benim :)

NiLaY dedi ki...

Küçük mucizem, hepimize :)

Duygu, sağol canım benim :)

Sevil, valla biri kesin olsunda fazlasına hayır demeyiz değil mi canım :)

Karabıdıkım, sağol canım benim güzel dileklerin için :)

Parpali, teşekkürler ve sevgiler :)

NiLaY dedi ki...

Ful yaprakları, evet evet ben de inanıyorum :)

Özlem, teşekkürler canım :)

Nehir ida, inşallah diyorum canım yürekten hadi bakalım yeni yıl buraya bir D90 lütfen :) sevgiler canım..

Bahar, süpersin canım arkadaşım benim, olacak hiç merak etme sen :)

Ra, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Selin, teşekkürler canım :) öpücükler..

Yetenek sizin, çok teşekkür ederim canım :)

Deep, inşallah hepimiz için süper bir yıl olacak :)

Nil, ooo süper ozaman :) sevgiler..

Tibetin annesi, cnaım benim hepimizin kalbinden geçenin gerçekleşeceği mutlu bir yıl olsun :)

NiLaY dedi ki...

Hande, olacak canım sen bana güven :)

GeCe, :))) yorumun çok mutlu etti beni, eminim ben herley çok güzel olacak :) sevgiler..

Özzey, size de :))

El yapımı bebeklerim, inşallah diyorum :)

İnci çiçeği, olacak canım hepimizin gönlünden geçen olacak inşallah :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

ElfAna, çok teşekkür ederim canım :)

Meyra, evet evet canım inşallah hepimizin istekleri gerçek olacak önemli olan istemek değil mi ben çok istiyorum mucizeleri hayatımda :)

Hayat güzel, çok teşekkür ederim, sevgiler :)

İrem, inşallah canım :)

Handan Abla, çok teşekkürler Handan Ablcım, size de mutlu bir yıl dilerim :)

NiLaY dedi ki...

Hobibox, çok teşekkür ederim :)

Mekila, evet evet canım olacak :)

Yıldız, inşallah canım, çok teşekkürler :)

Anne kaleminden, :))

Beyaz hanımeli, çok teşekkür ederim :)

NiLaY dedi ki...

Dereotundan nefret ederim, olacak olacak merak etme :) sevgiler..

Özgür, çok sağol canım benim, size de iyi yıllar :)