19 Ağustos 2010 Perşembe

Doğum Hikayesi: MELİSA BeBeK

Yine bir can geldi dünyaya ve yine yürekten geçirilen sağlık duaları, bebeğin sesi ile çınlayan ameliyathanede şükür dualarına dönüştü...
İşte karşınızda doğum hikayesi ile annesi, babası ve birtanecik abisine MutluMasal'ların en güzelini yaşatan MELİSA BeBeK :)

MELİSA BeBeK'in annesi cıvıl cıvıl, kalbinde uçuşan kelebeklerle 22 aylık oğlunun ardından dünyaya gelecek olan kızına kavuşmanın heyecanı ile hastaneye ulaşdı


Gerekli kontrollerin yapılması sevgili annemizin pozitifliği sayesinde sular seller gibi geçti ve doğuma geçilmesine karar verildi

Doğacak olan MELİSA BeBeK'i hastanede abisi YAĞIZ bekliyordu

Bilinçli anne ve babasının bilgilendirmesi ve yönlendirmesi ile YAĞIZ tam bir abi olarak MELİSA BeBeK'in gelişine hazırdı ve Sevgili YAĞIZ annesine verdiği kocaman bir öpücük ile kardeşini beklemeye başladı :)

Doğum anı da yine annenin pozitifliği ve süper rahatlatıcı esprili doktoru sayesinde oldukça eğlenceli geçti. Anneye destek olmak için doğuma giren diş hekimi babamız ise meslek aşkından olsa gerek olay anını yakından incelemekten kendini alıkoyamadı :)

Ve işte minik MELİSA BeBeK dünyaya geldi :)

İlk kontrollerin ardından anne ile kavuşmaya hazırız

Yine bir anne, yine gözlerde yaş, yine yavrusunu koklamak için sabırsızlanan bir yürek...

Anne ile olan duygusal buluşmanın ardından MELİSA BeBeK temizlenip giyinmeye gitti...
Minik Prensesimiz 3.280 kg ve 50 cm :)


Doğumun ardından odaya gelen anne, abiyi kardeşi konusunda biraz daha motive etti, minik abinin "anne uff ooodu" ile başlayan buruk cümlesi annesinin yanağına kondurduğu iyiyim öpücüğü ile noktalandı :)

İşte bir büyük buluşma daha :)
henüz kendisi bile 22 aylık olan büyük abi YAĞIZ'ın kardeşine yakından ilk bakışı :)

ve ilk buluşmanın ardından ilk dokunma çabaları ile şenlenen şirin çekirdek aile :) 

anne ve abinin ardından MELİSA BeBeK için sıra babayla kavuşma vaktindeydi. MELİSA BeBeK karşısından kendisini tutma konusunda oldukça başarılı bir baba görünce ona "Seni Seviyorum" diye göz kırpmayı unutmadı :)

ve bunlarda anneciğin birtanecik kızı için hazırladığı ciciler...


Sevgili Özlem ve Uğur hayatınızın oldukça anlamlı bugününde yanınızda olmamı istediğiniz ve beni MutluMasal'ınıza ortak ettiğiniz için çok teşekkür ederim...
Birtanecik oğlunuz ve Birtanecik kızınızla şen kahkahaların sıcacık yuvanızdan eksik olmayacağı, sağlıklı ve mutlu bir yaşam dilerim...
Yer: International Hospital / Yeşilköy

52 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

BU doğum hikayesini ayrı bir sevdim Nilay! Aile çok güzel! Maşallah! Yağız a bayıldım:) Her an ağlayacakmış sanki...Melisa hoşgelmiş:) Gözüne sağlık!

nehirineylemleri dedi ki...

Ya Nilay çok güzel anlatmışsın ve fotolamışsın, inan bi tuhaf oldum.

YeMeK vAkTi dedi ki...

muhteşemm resimlerr bayıldım heleki minik abiye bittim resmen..

Çocuk yapasım geldi resimleri görünce :)

Pelin P.A. dedi ki...

Çok güzel anlar yakalamışsın canım. Fotoğraflara bakarken gözlerim dolu dolu oldu...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Oy maşallah...
Harika kareler yine Nilaycım..

Deniz dedi ki...

çok güzel:)
Aferin Yağız'a:) Melisa da mutlu bir masal gibi yaşasın tüm hayatını.
Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine

Chilek dedi ki...

Çok güzel bir hikaye çıkmış, çok mutlu bir aile umarım hep böyle mutlu olurlar:))

nehircce dedi ki...

Maşallahhh çok güzel bir aile,ayrıca o nasıl bir fıstık ve yakışıklı bir çocuk :)) çok tatlılar..Seninde karelerin muhteşem yine sevgiler canım öpüyorum...

annesiningülü dedi ki...

ne güzel bir aile bu
her resimden mutluluk çıkıyor çok güzel yansıtmışsın mutluluklarını :)
tebrikler canım
ve hoşgelmiş Melisa dünyaya

Cafe Pepela dedi ki...

Her doğum hikayesinde tekrar doğar,kızımın doğumunu tekrar yaşarım adeta..
Okuması,görmesi,bu kareleri hissetmesi dahi insnaın yüreğini titretiyor..
Melisa bebeğe hayırlı,tatlı,uzun ömürler diliyorum,çok güzel maşallah..
Ağabeyi yakışıklı Yağız'a da :)
Muhabbetle gülüm..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ne güzel bir tablo..
Dediğiniz gibi Mutlu Masal bu işde !
RABBİM dünyaya gelen miniğimize sağlıklı ömürler sunsun ailesi ile iç içe..

HOŞGELDİN BEBEK !
HOŞGELDİN YAŞAMA VE SENİN VARLIĞINLA MUTLU OLACAKLARA..

stuven dedi ki...

Allha analı babalı büyütsün. harika fotoğraflar. maşallah diyorum.

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

YINE HARIKALAR CIKARMISIN HER BI KAREYE ZEVKLE BAKTIM INSAN BITMESIN DEVAM ETSIN ONLARCA RESIM OLSUN ISTIYOR :) BÖYLE GÜZEL BI DUYGUYU YASAMAK AYRI BISEY OLSA GEREK, RABBIM YENI DÜNYAYA GELEN MINIGE SAGLILIK BI YASAM NASIP ETMESINI DILIYORUM AILESI ILE HUZURLU MUTLU OLMASINI, ANNEDE BASKA BI GÜZEL MASALLAH COK GÜZEL VE ÖZEL BI TABLO BU :) HELE ABISI BELLIKI SIMDIDEN ÜZERINE TITRIYECEK GÜZELLER GÜZELI BIRICIK KARDESINI :D COK ÖPÜYORUM CANIM BASARILAR COK GÜZEL BI IS YAPIYORSUN YENI BI SEVINCE MUTLULUGA ORTAK OLMAK HER KULA NASIP OLMAZ CÜNKÜ ..

Sevil Şahin dedi ki...

canım bu hikayeleri gördükçe yeniden doğurasım geliyor :)
Allahım analı babalı ve sağlıklı büyütsün inş.
sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

maşallah 2 tane meleğe bayıldım :)

abinin yanaklar tam yemelik

sağlıklı huzurlu uzun ömürleri olsun anne ve babalı ...

Derasmus dedi ki...

İnsanın anne olası geliyor negül bir mesleğiniz var öyle değerli anları ölümsüzleştiriyorsunuz ki tebrik ediyorum sizi ...

Sevgiyle kalın

ceydabural dedi ki...

anne ne güzel sanki doğumdan çıkmamış :) maşallah

harika karelerinle çok güzel bir hikaye olmuş sağlıkla büyüsün ailesiyle güzel kız :)

Unknown dedi ki...

uzun zamandan beri gördpgpm en güzel dogum cekimi diyebilirim !!!
cok basarili bi cekim olmus bayildim cok begendim !!!!hele yeni dogmus bebegin abisine asik oldum :P

handeguler dedi ki...

Çok başarılı ve şirin bir çekim. Özellikle bu hikayenin içinde Kardeşini bekliyen abiye bayıldım. Çok duygusal bir fotoroman olmuş. Tekrar söylüyorum darısı benim başıma:)

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Gözünüz aydın, güle güle büyütün. Allah analı babalı etsin. Akıl, fikir ve sağlıklar versin. Bahtı açık olsun. Adı kendine kutlu olsun. Ocağınız aydınlık ve mutlu olsun.

çakıltaş dedi ki...

gerçekten harika fotoğraflar, ve sen yine harika anlatmışsın...

hayat güzel dedi ki...

melisa bebek hoş geldin:) ama ben yağız'ın fotolara bayıldım özellikle yakından olan 3.resime:)fotoğraflar çok güzel ellerine sağlık nilaycım...

NİL-GÜL dedi ki...

Adaşım resimlerin müthiş... bir eğitim aldınmı bilmiyorum fakat gerçekten cok profesyonel bir cekim olmuş.Emeğine sağlık

Hande dedi ki...

Nilaycım, her zamanki gibi güzel fotolar ve güzel bir anlatım. Ne güzel bir aile mutlulukları daim olsun inşallah :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bir mucizeyi daha görüntülemişsin Nilay'cım.Allah analı babalı büyütsün inşallah.
Teşekkür ederim.
Sevgiler:)

Syhn dedi ki...

anne doğum sonrası bile ne hoş görünüyor yaw ;)

yumuş yumuş elleri yerim yerim.. abinin sarkmış yanaklarınıda :)

doktorlar hep böyle hoyrat mı tutuyor bebekleri ya, ben dokunamazken hemde...

Swift as Desire dedi ki...

yaa çok duygulandım resimlere bakınca...
www.swiftasdesire.blogspot.com

mutfakcini dedi ki...

Abiye bayıldım ben,ürkek,şaşkın,tatlımm benimmm.Bebişimize hş geldi diyorum.En çok da,hani annenin bakışları var ya hayran hayran,o mucizeye bakışı..O kare mahvediyo beni.Emeğine sağlık Nilay'cım.Süper çekimler.

arzulanan tatlar dedi ki...

Nilay'cım çok güzel bir hikayeye imza atmışsın. Ailenin her hali o kadar güzel yansımışki karelere kendimi onların yanında hissettim.
Senin aracılığın ile Melisa bebek ve ailesine birlikte sağlıklı, mutlu uzun yıllar diliyorum.
Ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

tuylerim diken diken okudum....
melisa hos gelmis, saglik mutluluk ve basari dolu gunlere insallah...
abisi, annesi be babasi ile, olacak dertli ve bi okadar guzel gunlerini dolu dolu yasar umarim...
cok guzel anlatmissiniz,fotlar sahane... ellerinize, dilinize saglik...

Eylül, dedi ki...

Mucize gibi kareler bunlar. O en buyuk mucizeyi yakalamış kareler. Her biri ayrı güzel. Aile zaten şahane. eline yüreğine sağlık. :)

elif-kayra dedi ki...

maşallah hem melisaya hem yağız'a

çok güzel kareler ve sunumda süper olmuş.

aileye koca bir maşallah diliyorum.
senide bu güzel kareler için tebrik ediyorum.

NiLaY dedi ki...

Kirpikteki gözyaşı, çok sağol canım benim güzel yorumun için :)

Neyirineylemleri, teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim :)

Aylincim, ee hadi ozaman canım benim, bebiş senden fotoğrafları benden :)

Pelin P.A., çok teşekkürler canım :) sevgiler..

Eminecim, sağol canım :)

NiLaY dedi ki...

Denizcim, aynen öyle canım, teşekkürler :)

Chilek, inşallah canım, darısı başına :)

Nehircce, çok teşekkür ediyorum canım gerçekten çok pozitif bir aileydi :) öptüm ben de kocaman..

Baharcım, çok teşekkr ederim canımcım :) öptüm çok çokk

Cafe Pepela, çok teşekkür ediyorum ben de her doğuma girdiğimde kendi kızımın doğumunu ve o an yaşadığım heyecanı hissediyorum yeniden :) allah hepimizin kuzucuklarına sağlıklı ömürler versin :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

SeViLcim, bu nasıl güzel bir yorumdur böyle amin diyorum canım tüm güzel dileklerin için, teşekkürler :)

Stuven, çok teşekkürler :) sevgiler..

Küçük dokunuşlarım, çok teşekkür ederim canım yazdığın bu güzel yorum için :) gerçekten çok severek yapıyorum doğum fotoğrafçılığını her doğuma kendim de aynı heyecanla giriyor ve bebeğin sağlıkla dünyaya gelişi için dua ediyorum :)

Sevilcim, neden olmasın canım benim, çok da güzel olur bence :) öpüyorum çok

Elçincim, inşallah canım, çok teşekkürler :)

NiLaY dedi ki...

Derasmus, çok teşekkürediyorum güzel yorumunuz için :) isteyen herkesin bebek sahibi olması dileğiyle diyorum :) sevgiler..

Ceydacım, aynen öyle canım anne süper güzel ve güleryüzlüydü, ee artık böylesi güzel bir annelik de senin başına diyorum :)

Senacım, nasıl yüreklendirdin beni anlatamam canım çok teşekkür ediyorum :) öptüm kocaman..

Handecim, evet canım abi süper bir biliçle bekkledi kardeşini ve ilk dokunuşu gerçekten görülmeye değerdi :) ve evet bende diyorum darısı başınaaaa :)

Recep Bey, çok teşekkürler :)

NiLaY dedi ki...

Çakıltaş, çok teşekkür ediyorum canım :) öpüyorum kocaman

Hayat güzel, çok teşekkür ederim canım, abimiz çok yakışıklıydı gerçekten :) sevgiler..

Nil-Gül, çok sağol sevgili adaşım :) evet fotoğraf için eğitim aldım ve beğenmene çok sevindim :)

Handecim, teşekkürler canım inşallah diyorum ben de güzel dileğin için :)

Şanslı, amin canım çok teşekkür ediyorum :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Syhn, valla tüm önemli noktalara değinmişsin canım :) teşekkür ediyorum, öptümm çokk

Hande, çok teşekkür ediyorum :) sevgiler..

Ebrulicim, sağol canım arkadaşım benim :) benim içinde en önemli poz o annenin bebeğini mucizesini gördüğü ilk an :) sanırım biz anneler işin en hassas yeri ile ilgileniyoruz herzamanki gibi :) öpüyorum canım kocamann

Arzulanan tatlar, çok teşekkür ediyorum canım hem güzel yorumun hem de iyi dileklerin için :) sevgiler..

Adsız, çok teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için ne mutlu bana :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Eylül, çok teşekkür ediyorum gerçekten her bebek bir mucize :) sevgiler..

Elifcim, çok teşekkür ediyorum canım :) sevgiler..

TAZE NANE dedi ki...

Mutlulukla bakıyorum...

Profösör dedi ki...

Süper bir hikaye. Herkes mutlu olsun.

Mutluanne dedi ki...

Her doğum ayrı bi hüzün uyandırır nedense bende mutluluğunu bildiğim için olsa gerek.Sanki insan yeniden doğmuş gibi his uyandırır bende
..abiyi de küçük melis de ayrı bi şekerler doğrusu

NiLaY dedi ki...

Taze nane, çok teşekkür ediyorum :) sevgiler..

Profösör, çok teşekkürler güzel dileğiniz için :) inşallah diyorum :)

Utku'nun annesi, o kadar güzel anlatmışsın ki canım bir annenin yeni doğan karşısında hissettiklerini, inan bende her doğumla hem seviniyorum hem hüzünleniyorum, mucizevi bir an :)

mandalincikmazi dedi ki...

:)
Hoşgeldin Melisa bebek
anne ve babayı kutlarım tabi yağız abiyide unutmamak gerek ....
Anacım nerden buluyorsun bu kadar çok doğum yapacak ve evlenecek kişileleri :))
son yıllarda etrafımda bir tane bile bebek doğuran olmadı şöyle koklaya koklaya bebek sevemedik ...
Sevgiler............

NiLaY dedi ki...

Yıldız, kıyamam sana canım benim, desen bebeğe hasret kaldın :) ben bir sonraki doğuma seni de götüreyim en iyisi beraber koklarız :) teşekkürler güzel dileklerin için, sevgiler..

Tümay Öztürk dedi ki...

Nilaycım merhaba. Bu doğum fotoğraçılığı hakkında bilgi edinmek istiyorum. ben de 6 aylık hamileyim ve doğumda fotoğraf çekimi istiyorum. bana detyalı bilgi gönderebilir misin? Doğuma giriyor musun? Sadece sezeryan olunca mı geliyorsun? ücreti nedir? çekimleri nasıl yapıyorsun? çok mu sordum:) resimlerini çok beğeniyorum. Yardımcı olabilirsen sevinirim canım:)

Adsız dedi ki...

Wow all I can say is that you are a great writer! Where can I contact you if I want to hire you?

NiLaY dedi ki...

Thank you so much :)
U can contact me with my e-mail: nilaynil@hotmail.com

Adsız dedi ki...

how are you?

Thanks for writing this blog, loved reading it

Öyle çok şey var ki içimde ... dedi ki...

Merhabalar..
fotografcılık askıyla yanıp tutusan ben blogunza bayıldım.. cok basarılı..basarınızdan dolayı tebrık etmek ıstıyorum sizi...Melisa bebeğin dogum hıkayesı cok etkıledı benı .. o kadar guzel anlatmıssınız o kadar guzel fotograf karelerı yakalamıssınız kı hayran kaldım..
( buarada blogumu daha yenı dun actım ılk izledıgım blog da sız oldunuz:)-bu küçük ayrıntıyı sızınlede paylasmak ıstedım.. :)) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Öyle çok şey war ki içimde..., hem bu nazik ziyaretiniz, hem güzel yorumunuz hem de izlemeye değer bulduğunuz için teşekkür ederim :)
her yeni doğum yeni bir heyecan benim için ve bu heyecanı size yansıtabildiysem ne mutlu bana :) sevgiler..

Hülya Polat dedi ki...

bu aileye kucak dolusu maşallah demek gerek! çok şekerler. Fotoğraflar ile gerçekten de tam bir hikaye olmuş...emeklerine sağlık.,,

http://fotografcercevem.blogspot.com/