4 Nisan 2011 Pazartesi

Bugün benim DoĞuMGüNüMMM :)

44 yorum:

ZUHAL dedi ki...

Merhaba Nilaycım.İlk ben kutlayım istedim.Sağlıklı,huzurlu,bol paralı yeni bir yaş diliyorum sana.Benim blogumdaki yeni çikolatalı ürününümün tanıtımını bugün yaptım.Çikolata tadında güzel bir yıl geçirmen dileğiyle.Sevgiyle kal canım arkadaşım....

zeynep -ipek butik pasta dedi ki...

Nilaycığım,doğum günün kutlu olsun
sevdiklerin ile birlikte geçireceğin uzun ve mutlu bir hayat diliyorum sana.
sevgiler..

Eylülün Kızı dedi ki...

Sevdiklerinizle nice yaşlara erişmeniz dileklerimle,Doğum GÜnünüz Kutlu Olsun...
Sevgiler...

PıNaR dedi ki...

nice 30 lara canım arkadaşım , nilüşünle kocişinle ailenle tüm dostlarınla mutlu ve sağlıklı bir hayat geçirmen dileği ile.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sağlıklı huzurlu ve bolll mutlu masallarla dolu bir ömür diliyorum ...

yemekbiraşk dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nilaycım... ailenle sevdiklerinle bir ömür boyu mutluluklar...

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar canımcım :)

GeCe dedi ki...

oo aynı burçluyuz desene, nice yıllar canım

Unknown dedi ki...

saglıklı ve mutlu güzel yıllar diliyorum.

annesiningülü dedi ki...

ne güzel insansın sen Nilay :)
bende seni çok çok öpüyorum :)
Sevdiklerinle güzel, sağlıklı yıllar diliyorum canımcım :)))

Adsız dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun, mutlu yaşlar nilay...

Leylak Dalı dedi ki...

Bizde sana öpücükler gönderiyor nice sağlıklı yaşlar diliyoruz sevdiklerinle birlikte. Ömrün en güzel yaşlarına hoş geldin...

Chilek dedi ki...

Güzel insan Nilay uzak da olsa iyiki yollarımız kesişmiş, iyiki tanımışım seni:)) Ömür boyunca mutlu ve keyifli yaşlar geçirmeni diler, çok çok öperim:))

Asuman Yelen dedi ki...

Sana, sağlık huzur, sevgi dolu, güzelliklerle dolu nice yaşlar diliyorum Nilay' cım...

Berra Bayka dedi ki...

mutlu yıllar cnm Allah sevdiklerinle birlikte nice mutlu sağlıklı ve huzurlu hep bir arada yaşlar geçirmeni nasip etsin.. iyiki doğdun bizde bu güzel fotografları çeken bu güzide insanı tanıma şansını yakaladık :) nice yaşlara :)

Şerife dedi ki...

Yeni yaşında dilerim herşey gönlünce dilediğince olur keder,elem,dert hiç sana uğramaz evin hep sağlık,mutluluk,huzur dolar
nice güzel senelere

NALAN dedi ki...

nilay'cım daha nice mutlu yılların,yaşların olsun ailenle ,sevdiklerinle birlikte...

bilge ve annesi dedi ki...

Nilaycığım, iyiki doğmuşsun , iyiki varsın ve bizler seni iyiki tanımışız. kızınla, eşinle, diğer çocuklarınla , mutlu çiftlerinle sağlıklı keyifli ve uzun bir ömür diliyor, kocaman öpüyoruz.

Hande dedi ki...

Nilaycım doğum günün kutlu olsun.. sağlıklı mutu yıllar dilerim :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Doğumgünün mutlu olsun Nilay:)) Nice yaşların olsun sağlıkla, huzurla bol foto karesiyle:) Sevgiler:)

Vijdan dedi ki...

Nilciğinle sevdiklerinle nice güzel yaşlara ....

Herşey gönlünce olsun..

Nice mutlu yıllara...
Sevgiler

.ankara düşleri. dedi ki...

nice mutlu yıllara nilaycım...
huzur mutluluk ve sağlıkla...

İkiz Annesi dedi ki...

Nice sağlıklı,güzel ve mutlu bir ömür dilerim.Sevdiklerin ve sevenlerin eksik olmasın canım:)

Nil dedi ki...

nice 30 yıllara

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Nice mutlu yıllara Nilaycım

bahriye-krm dedi ki...

böyle güzel bir yazıdan sonra ne denilebilirdi...yaşamındaki tüm bu değerler hep yanında olsun...doğum günün kutlu olsun :))

pohpoh perisi dedi ki...

Canım canımm hep mutlu ol kızınlar ve sevdiklerinle.İyiki varsınn çok çok seviyorum seni dünyanın en güzel fotograf çeken annesi :)

. dedi ki...

Nice uzun sağlıklı mutlu senelere sevdiklerinle inşallah,doğum günün kutlu olsun...

GÖNÜL dedi ki...

NİCE MUTLU VE SAĞLIKLI SENELERE...

Unknown dedi ki...

dogum günün kutlu olsunnnn
canimmm=)

*mehtap dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun.Sevgiler..

Dilekce.. dedi ki...

ne mutlu sana öyleyse.. herşey gönlünce olsun, hem yeni yaşında hem de ömrün boyunca..

Tümay Öztürk dedi ki...

Nilaay doğumgünün kutlu olsuuun:) Nice nice yıllara tüm sevdiklerinle inşallah canım...

bebek kedi kız dedi ki...

Nice nice mutlu yaşların olsun ömründe her daim sevdiklerinle beraber olmanı diliyorum...

Unknown dedi ki...

canım ya ne güzel yazmışsım :) dileklerinin gerçeleşmesini diliyorum yeni yaşınla birlikte :) tüm güzellklerle gelsin 3 lü yaşlar bol şans getirsin hayatına hem senin hem eşinin hem kızının yüzünü güldürsün hayat :) mutlu yıllar! iyi ki burdayım iyi ki tanımışım sevgiler öpüldün canım :)

aşgaane dedi ki...

doğum günün kutlu olsun, yeni yaşında herşey gönlünce olsun:) sevgi ve aşk dolu bi yıl olsun:) iyki doğdun:)

Meyra dedi ki...

bu minik dünyaya girip seni tanımak güzel herşeyden önce..iyiki varsın, iyiki doğmuşun hayatın çektiğin kareler kadar renkli ve mutlu geçsin..doğum günün kutlu olsun nilaycım..

yamesin dedi ki...

Yeni ya$in kutlu olsunn:)

Yeşim dedi ki...

Yeni yaşın kutlu olsun canım, her yaşında sevdiklerin yanında, mutlulukların çok olsun :) İyi ki doğdun :)

Syhn dedi ki...

bu güzel yazıdan sonra insan sadece iyiki doğdun deyip geçiştiremiyorum bir iki kelam da etmek istiyor.
dilerim ki beklediğinden daha güzel bir yıl olsun kızın beklediğinden daha mutlu ve şansı olsun senin şansına şans katsın.
yüzünüz hep böyle gülümsemeyle aydınlansın..

nice yaşlara..

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

-Gecikmeli de olsa- Mutlu yıllar, sağlıklı bir ömür dilerim.

sedaca dedi ki...

geç kaldım :( çoook mutlu yaşlar dilerim Nilaycım, en süperinden bi yıl olsun.. öperim

Pilli Petro dedi ki...

NİCE YILLARA NİLAYCIM :)

NiLaY dedi ki...

Hepinize güzel dilekleriniz ve kutlama mesajlarınız için çok teşekkür ederim :) seneye yine burada birlikte olmak dileğiyle :) hepinize sevgiler & öpücükler...