13 Ekim 2010 Çarşamba

Doğum Hikayesi: TOPRAK BeBeK

Bu defa gece 24:00'de çaldı telefonum, önümüzdeki bir hafta içinde doğmasını beklediğimiz TOPRAK BeBeK'in gelmeye hazır olduğunu haber veriyordu annesi :)
Hemen evden çıktım, saat 00:40'da çocukluk yıllarımın en eğlenceli yazlık arkadaşlarından birinin yanında Mutlu Masal'larının sonunu beraber yazmak için hastanedeki yerimi aldım. Beraber çamurdan şekiller yaptığımız, boş olan yazlık evlerin pencere macunlarını söküp oyun hamuru kıvamında oynamaktan zevk aldığımız arkadaşım Gözde anne oluyordu :)


Normal doğum yapanlar bilir özellikle ilk çocukta süreç biraz uzun ve meşakatlidir, bebeğinize kavuşmanız için sabır içinde beklemelisiniz. Çektiğiniz her bir sancının, dudaklarınızdan dökülen her bir ahh'ın sizi bebeğinize bir adım daha yaklaştırdığını unutmamak gerekir :)
Sevgili Gözde gelen sancılar karşısında oldukça metanetliydi, tabii en büyük destekçisi sevgili eşi Emre de onu bir an olsun yalnız bırakmadı...

Saatler 04:30'u gösterdiğinde doktorumuzda hastaneye ulaştı ve heyecanlı, heyecanlı olduğu kadar da stresli normal doğum süreci başladı...

Önce Gözde'yi aldılar doğumhaneye, Emre ile bana ise içeriya alınmayı beklemek kaldı...

ve işte Emre birtanecik eşinin yanında ona destek, ben ise bu güzel ailenin bu en özel anlarını fotoğraflamak için içerideyiz...

Süreç normal doğum olunca TOPRAK BeBeK'in dünyaya merhaba dediği o en özel anın fotoğraflarını ailesine özel bırakmayı uygun gördüğümden bebeğimizin doğum anına burada yer veremediğimi belirterek işte hayata gözlerini 05:16'da açan minik TOPRAK'ın ilk görüntülerini paylaşıyorum sizlerle :)

İlk görüş, bu mucizeyi dünyaya getirmenin verdiği haz, 2 dakika önce çekilen o dayanılmaz sanılan acıların hemen unutulması ve şükür...





Annesiyle koklaştıktan sonra temizlenmeye ve aşılarını olmaya gitti TOPRAK BeBeK... Anne ve babasından sonra onu heyecanla görmeyi bekleyen anneannesi ve teyzesine kendini göstermesi gerekiyordu :)
Kayıtlara 3.015 kg. ve 50 cm. geçen ölçülerinin ardından işte TOPRAK BeBeK teyzesinin ve anneannesinin karşısında :)

Bu da babamızla ilk temas doğum gece olunca ve hastanede boş olunca herkes çok yardımcı oldu bu sempatik ailenin bebekle olan ilk anlarının özel olmasına... Giyinmeyi bekleyen TOPRAK'ın babasıyla oynamasına izin verildi ve işte karşılık süper daha doğalı 10 dakika olmuş olan ama babasına gülücük atan bir bebek :)


Eee sünnet şapkası ile bu güzelliği fotoğraflamasam olmazdı sanırım :)

Ve işte yorucu ama mucizevi bir sonla biten gecenin ardından gün ağarlamaya başlarken dünyaya getirdikleri bebeklerini izleyen güzel bir çift

ve onlara MERHABA diyen güzel bir çift göz :)

Sabah olduğunda oldukça yorgun ama sağlıkla dünyaya gelmiş bir cana şahitlik etmenin verdiği huzurla işimin yolunu tuttum...
Sevgili Gözde ve Sevgili Emre birtanecik oğlunuzla size sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim. Şen kahkahaların eksik olmayacağı, birlikteliğinizin bu mucizevi meyvesi ile geçireceğiniz nice huzurlu yıllara...
Bu en özel ve en güzel anınızda masalınızın sonunu Mutlu Masal ile yazdığınız için teşekkür ederken Canım arkadaşım Gözde son söz olarak anneliğin sana çok yakıştığını belirtmek isterim :)
Yer: Kadıköy Şifa Hastanesi

54 yorum:

Yazgüneşi dedi ki...

oyyyyy
yerim ki ben o buruş kırış eli ayağı
bahtı güzel olsun mnik Toprağın inşallah :)

ZUHAL dedi ki...

Canım ya resmen şu an ağlıyorum.O kadar duygulandım ki anlatamam.Benim oğlumun doğumunu hatırladım.Gerçi yıllar önceydi ama.Hepinizin gözü aydın.Topragın anne ve babasını tebrik ediyorum.Bebeklerinin onlara şans getirmesini diliyorum.Tüm aile yakınlarının ,büyüklerinin de gözü aydın.Annenin bir an önce iyileşmesini diliyorum.Sana da güzel fotograflar için ,arkadaşının yakının da olduğun için saygı duyuyorum.Herkese sevgiler.....

ZUHAL dedi ki...

Canım ya resmen şu an ağlıyorum.O kadar duygulandım ki anlatamam.Benim oğlumun doğumunu hatırladım.Gerçi yıllar önceydi ama.Hepinizin gözü aydın.Topragın anne ve babasını tebrik ediyorum.Bebeklerinin onlara şans getirmesini diliyorum.Tüm aile yakınlarının ,büyüklerinin de gözü aydın.Annenin bir an önce iyileşmesini diliyorum.Sana da güzel fotograflar için ,arkadaşının yakının da olduğun için saygı duyuyorum.Herkese sevgiler.....

Pilli Petro dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün hoşgelmiş Toprak bebek :)

PıNaR dedi ki...

sabah sabah fena oldum nilay. Allah sağlıklı uzun ömürler versin toprak bebeğe.Resimlere bayıldım artık yarı doktor oldun sende :)

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN İNŞALLAH iyiki doğdun toprak sevgiler

Burcu Çalışkan dedi ki...

hiii tipe bak, pembiş pembiş maşallah :)) ellerine sağlık canım doğum gibi bir mucize ancak böyle güzel aktarılır karşı tarafa

Chilek dedi ki...

yine gözlerim doldu bu bebek hikayeleri kadar duygulandığım birşey yok sanırım.

Bayram Kombesi dedi ki...

Inanilmaz bir mucize dogum. Aglattin beni be kiz! Kendi dogumlarimi hatirlattin.
Cok guzel kareler yakalamissin. Ben en cok Gozde' nin gozlugundeki Toprak' in gozunu begendim:)
Toprak bebek harika, ailesi harika, Rabbim onlara hayirli, huzurlu, mutlu,beraber, uzuuunnn omurler versin.

Adsız dedi ki...

tüylerim diken diken, gözlerim dolu yine osinin doğumunu yaşadım.
toprak bebeğe maaşallah. Allah analı babalı büyütsün. ellerine sağlık canım.

Nedret dedi ki...

Of be kızım, sendeki de ne metanet.
Gecenin bir vakti, yorgn uykusuz iyi çekmişsin vallahi. Ben olsam elim ayağıma dolanırdı, fotolardan biri bile net çıkmazdı. O karışıklıkta bir de sanat yapmışsın ki bravo sana. Profesyonellik bu oluyor demek ki.
Toprak bebek mutlu yaşasın. Sevgiler.

Hande dedi ki...

Nilaycım ellerine sağlık. Toprak bebek hoşgelmiş, sağlıklı mutlu bir hayat yaşasın inşallah.

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım senin fotoğrafların ve anlatımın okurken çok etkiliyor beni biliyormusun..Sağlıkla büyüsün kuzu:)

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Haber muhabiri gibisin. Ne zaman çekime çıkacağın, çağrılacağın belli değil. Gözlerim doldu yazıyı okurken, fotoğraflara bile bakmaya kıyamadım. Allah analı babalı bütüsün Toprak Bebeği.

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

bunu ağlamadan okuyabilen var mıdır? ne mucizevi bir olay ve bir o kadar içten bir anlatım... harika

sine'mden dedi ki...

şanslısın ki yine güzel bir mucizeye şahitlik ettin Nilaycım:))
öncelikle sağlık diliyorum bu miniğe ve ailesine :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

O kadar güzel karelemişsin ve o kadar güzel anlatmışsınki Nilaycım gözlerim dolu dolu okudum.Helekki babaya gülümseyen o kare yokmu!!!
Sağlıklı, uzun bir ömür dilerim Toprak bebeğe..

yemekbiraşk dedi ki...

çok güzel bir masal olmuş
hayırlı evlat olur inşallah sağlıkla..
maşallah..

cido dedi ki...

offf cok guzel anlatmıssın o anları tylerim diken dien oldu valla :) :) resimler ve bebiş cok guzeel..

Unknown dedi ki...

ama çok güzel bu bebek:) Allah ona ve sevdiklerine bir ömür mutluluk versin :) o küçücük ayaklarını yerim onun :) duygulandım ne güzel resimler ellerine sağlık canım benim.

Unknown dedi ki...

masallah !!! ya nasil kücück bi insan dünya ya geliyo büyüyo onun da bi hayati oluyo =) resimler cok
güzel olmus !!!

Hande dedi ki...

Hoşgelmiş Toprak Bebek.

Ben bayılıyorum bunların ayaklarına ya. Be güzeller.

O sünnet şapkası mı? Yanlış mı gördüm :)

hepsusluydum dedi ki...

Merhabalar:)
İyi ki beni izlemeye almışsınız yoksa bu harika kareleri nereden görecektim..İnanın şu an ağlayarak yazıyorum.O kadar güzel çekmişsiniz ki sanki an'ı yaşadım..Güle güle büyütsünler Toprak bebeği, inşallah ömrü uzun,huzurlu, bereketli ve barış dolu olur..Sevgilerimle Zehr@

Syhn dedi ki...

off süper ya!
şu buruş buruş ayak ve annenin sancı anı..
ölümsüzleşmesi mükemmel..

April dedi ki...

Her doğum öyküsünde ağlıyorum ama ben abla...:(
Çok güzel bir şey...

Tüm ömrü sağlıklı huzurlu geçsin Toprak bebenin...:)

çeşnici Handan dedi ki...

Nilaycığım yine bir güzel masala imza atmışsın ellerine emeğine sağlık. Toprak Bebeğe uzun ve ailesi ile mutlu bir ysşam dilerim.

fatma dedi ki...

toprak bebek hoş gelmiş...
allahım karşısına hep iyi insanları çıkarsın...

mine dedi ki...

ah o ayaklarının ellerinin güzelliğini yerim
ne kadar şeker
sağlıklı mutlu ve güzel bir hayatı olması dileğimle...

YSSK dedi ki...

Bir tek beni ağlatı zannetmiştim, herkesi ağlatmış :) Maşallah Toprak bebeğe, eline sağlık sana :)

YSSK dedi ki...

Bir tek beni ağlatı zannetmiştim, herkesi ağlatmış :) Maşallah Toprak bebeğe, eline sağlık sana :)

YSSK dedi ki...

Bir tek beni ağlatı zannetmiştim, herkesi ağlatmış :) Maşallah Toprak bebeğe, eline sağlık sana :)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

bende o bidicik ayak parmağındaki çıkmaya korkmuş tırnağını yirim onun=) maşallah Allah sağlık huzur mutluluk dolu yaşam nasip etsin.

Mutluanne dedi ki...

Maşallah,Allah anasına babasına bağışlasın,normal doğumun sancısı kadar mutluluğuda bir başkadır çok iyi bilirim
sevgiler

nihalasli dedi ki...

Ayaklarini gormek ne guzelmis yeni dogmus bir bebegin..iste fotolar bunun icin cok anlamli//

nehircce dedi ki...

Maşallahhh :) Ne güzel bir aile olmuşlar.Gözlerim doldu her doğum fot.olduğu gibi.Çok güzel yakalamışsın canım her detayı sevgiler.

nehircce dedi ki...

Maşallahhh :) Ne güzel bir aile olmuşlar.Gözlerim doldu her doğum fot.olduğu gibi.Çok güzel yakalamışsın canım her detayı sevgiler.

*mehtap dedi ki...

zor bir hamilelik sürecim olduğundan doğuma nasıl gittiğimi,ikizlerimin o ilk anlarını hiç hatırlamıyorum ve bu benim içimdeki bir sızı.bu resimler harika ..toprak bebek hoşgelmiş dünyaya.mutlulukla analı-babalı büyüsün ..

ebru altin dedi ki...

aman tanrım bu ne güzel birşeydir ya... Görsellerin her birindeki enstanteneye bayıldım. İçindeki o süt kuzusu Toprak'ın dünyaya merhaba deyişine daha da bayıldım. Meleklerinin bi an bile olsa Toprak bebeğin yanından ayrılmaması dileğimle...

stuven dedi ki...

maşallah maşallah
Allah analı babalı büyütsün. bize de nasip etsin inşallah.

NiLaY dedi ki...

Yaz güneşi, çok teşekkürler canım :)

Zuhalcim, sanırım o doğum anları hiç unutulmayacak canım :) çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

Pilli petro, amin diyorum :) çok teşekkürler..

Pınarım, evet canım biraz öyle oldu :) aslında doktordan ziyade hemşire gibiyim ilk emzirmelere falan bile yardım ediyorum artık :)

Gökyüzünün elleri, çok teşekkür ederizz :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Burcucum, sağol canım benim, elimden geleni yaptım :)

Chilek, anlaşılan bebişlere hiç dayanamıyorsun şekerim :)

Bayram kombesi, ne kadar güzel bir detayı yakalamışsınız, çok teşekkkür ederim övgü dolu sözleriniz için :) sevgiler..

Ececim, bu doğumlar hiç unutulmayacak en güzel anılarımız sanırım canım :) teşekkür ederim :)

Neduk, nasıl güzel moral dolu bir yorum oldu bu anlatamam, çok teşekkür ederim :)

NiLaY dedi ki...

Handecim, çok sağol canım benim :)

Zeynepcim, ne mutlu bana diyorum ozaman canım, çok teşekkürler :)

Aylincim, aynen öyle canım ama bu mucizevi ana tanıklık edebilmek gibisi yok, zor ama hazzı süper :)

İki dirhem bir çekirdek, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Sine'mden, aynen öyle canım gerçekten ben de kendimi oldukça şanslı hissediyorum :) teşekkürler :)

NiLaY dedi ki...

Eminecim, teşekkür ederim canım benim, o kare benim de favorim :)

Yemek bir aşk, inşallah canım, çok teşekkürler :)

Cido, sağol canım benim, o anları yansıtabildiysem ne mutlu bana :)

Muyurt, sağol canım arkadaşım benim :)

Senacım, aynen öyle canım inanılmaz mucizevi bir olay :)

NiLaY dedi ki...

Handecim, evet evet canım, yaratıcı anne-baba oğullarının sünnet şapkasını bile hazırlamıştı :)

Hep süslüydüm, Sevgili Zehra iade-i ziyaretin ve bu güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, nice güzel paylaşımlara diyorum :)

Syhncım, evet canım gerçekten bir örneği daha olamıycak en özel anlar :)

April, :) kıyamam ozaman sana, demek ki artık senin teyze olma vaktin gelmiş derim ben canikom :)

Handan abla, çok teşekkür ederim :)

NiLaY dedi ki...

Fatma, amin canım inşallah :)

Minecim, sağol canım benim güzel dileklerin için :)

Lale Zeynep, sağol canım :) dediğin gibi bu hikayeye duygulananlar çok oldu, başta ben :)

Blogda yaparım kariyerde, :)) süper bir detay değil mi canım :)

Utku'nun annesi, evet evet canım ben de bilirim :)

NiLaY dedi ki...

Nihalaslı, kesinlikle canım, çünkü bir daha hiç bu kadar buruşuk ve güzel olmuyor o minicik ayaklar :)

Nehircce, çok teşekkür ederim canım, öpüyorum kocaman :)

Beyazperde, son birkaç yıldır yaygınlaşan doğum fotoğrafçılığı işte o unutulmaması anları ölümsüzleştirmesi açısından çok önemli bence :)

Brai, bu nasıl güzel bir yorumdur böyle, çok teşekkür ederiz her bir güzel sözünüz için :)

Stuven, aminnn canım benim :)

annesiningülü dedi ki...

Nilay harika bir doğuma eşlik etmişsin, fotoğraflamışsın :) harikalar yine

dokuzuncubulut dedi ki...

Uzun zamandır bu kadar minik bebek görmemiştim. Allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin yakışıklı Toprak bebeğe.
Sizin de ellerinize sağlık, fotoğraflar ve anlatım mükemmel olmuş.

NiLaY dedi ki...

Baharcım, sağol canım benim :)

Dokuzuncubulut, hoşgeldiniz bloguma ve çok teşekkür ederm güzel yorumunuz için :) sevgiler..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok güzel Nilay'cım, çok duygulandım.
Sevgiyle ve sevdikleriyle büyüsün:)

NiLaY dedi ki...

Özlem, çok teşekkür ederim, amin diyorum güzel dileğin için :)

Emre-Gözde-Toprak dedi ki...

Toprak bebegimiz ve bizler icin ilettiginiz dilek ve duygulariniz icin hepinize tek tek tesekkur ederiz.Ayrıca Nilay'cım gecenin bir yarısı bizi yalnız bırakmayıp en güzel anları ölümsüzleştirdiğin ve mükemmel kareler yakaladığın için sana sonsuz teşekkürler.

Emre-Gözde-Toprak dedi ki...

Toprak bebegimiz ve bizler icin ilettiginiz dilek ve duygulariniz icin hepinize tek tek tesekkur ederiz.Ayrıca Nilay'cım gecenin bir yarısı bizi yalnız bırakmayıp en güzel anları ölümsüzleştirdiğin ve mükemmel kareler yakaladığın için sana sonsuz teşekkürler.

NiLaY dedi ki...

Emre-Gözde ve Toprak, o en özel ve heyecanlı anınızda yanınızda olabilmek benim için mutlulukta, ne mutlu bana ki sayenizde yeni bir canın daha dünyaya gelişine şahitlik edebildim :) birlikte nice güzel günlere diyerek, oğlunuzu güzel günlere büyütmenizi diliyor ve hepinizi çok öpüyorum :)