6 Şubat 2012 Pazartesi

Başlayan mutlu hafta :)

Geçen hafta yağan yoğun kar ve azan bademciklerim nedeniyle tam 5 gün yataktan çıkamadan yoğun faranjit ağrılarıyla uğraştıktan sonra iğneler, antibiyotikler ve her türlü bitki çayı takviyesi ile neyseki bu haftaya bomba gibi başlıyorum :)
Kar yağışının ardından 3 gün okula gidemeyen Nilcik ve hastalıktan dolayı çekimlere gidemeyen ben son 10 günü neredeyse yapışık ikiz gibi geçirdikten sonra bugün normale dönen yaşantımızda onu okula bırakıp güne başlamak bir değişik oldu, oysaki bugün de Barbie hanımları ağırlayacaktık çayda :)
Arka arkaya sıkışan çekimlerin gerçekleştirileceği, bol hareketli, inşallah bereketli ve mutlu geçecek bu hafta hepimize güzellikler getirsin diyor ve Nil ile sizi öpüyoruz :)



4 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

cok gecmis olsun. ilk kareyi cok sevdim. nil ne guzel buyudu boyle. masallah :) ben de ikinizi opuyorum.

annesiningülü dedi ki...

sevimli surat :D
mutlu&sağlıklı bir hafta diliyorum :D

Selin Ergeçer dedi ki...

Cook gecmis olsun tatlicim... Bol bereketli bir hafta olsun :))

Alev Özkan dedi ki...

Cok güzel pozlar veriyor fıstık. Maşallah :)