9 Şubat 2012 Perşembe

Doğum Hikayesi: MEHMET KUZEY BeBeK

Sevgili Yeliz ile tanışıklığımız tatlı bir arkadaşım vasıtasıyla geçen sene güzel kızı İrem'in 2. yaşgünü çekiminde oldu, daha o zamandan aklında olan İrem'e kardeş fikrini gerçeğe dönüştürdüğünde ilk aradığı kişilerden biriyim sanırım :)
Kasım ayının erken bir sabahında hastanede buluştuğum Yeliz'le ben ameliyathanenin yolunu tuttuğumuzda güzel kızı İrem'de kardeşini görmek için evden çıkmıştı. Mutlu Masal'ım ile pamuk gibi bembeyaz dünyaya gelen MEHMET KUZEY BeBeK odaya geldiğindeyse Sevgili İrem'in kardeşim kardeşim diye seslenmesi hala kulaklarımda :)











Sevgili Yeliz ve Sevgili Kubilay dünyaya getirdiğiniz yakışıklı oğlunuz ve güzel kızınız ile size sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyorum. Dilerim nice heyecanlı anlarınızda birlikte olmaya devam ederiz :)

4 yorum:

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Nilay, gözünüz aydın olsun Allah analı babalı ve hayırlı evlat olarak sağlıklı ömürler versin. o duyguyu kızlarımdan çok iyi bilirim şimdi de torunumda yaşadım çok şükür..Tatlı kuzucuklar nasılda annenin yanına sokulmuşlar.. mutluluğun resmi bu işte..sevgiyle kal..

lezzettabağı dedi ki...

Nilaycığım, bir önceki mesaj dileğim tabiki o tatlı anneyeydi ama ben heyecandan ne yaptığımı bildim mi? ellerine sağlık ne güzel fotoğraflarla o anları yakalamışsın bence her biri çok hoş .. başarıların daim olsun,sevgiler.

► Hobihane ◄ dedi ki...

çok güzel bir bebek Allah bağışlasn..

eylül dedi ki...

o kadar güzelki fotoğraflar.sitenizi ve bloğunuzu yeni keşfettim bugün.fotoğraf çekmeyi ben de çok seviyorum ve sizin yaptığınız iş benim de hayalimdeki iş resmen:)elinize görüşünüze sağlık çok güzel tüm fotoğraflar..takipteyim bundan sonra sizi.