3 Şubat 2012 Cuma

Düğün Hikayesi: Merve ve Burak

Mutlu Masal'ım ile hikayelerine ortak olduğum yeni arkadaşlar edindiğim gibi bazen de yıllardır tanıdığım dostlarımın ve onların aile fertlerinin mutluluklarına ortak oluyorum. İşte onlardan biri bugün sayfamda yer vereceğim düğün hikayesinin gelin kahramanı benim 17 yıllık can arkadaşlarımdan Canuş'umun hani ben bunun bebekliğini bilirim dedikleri gibi benim çocukluğunu bildiğim kız kardeşi Sevgili Merve :)
Sevgili Merve, can arkadaşım ve güzel anneleriyle kuaförde başlayan çekimimiz vay be hangi ara büyüdü bu kız cümlelerimizle ve geçmişi yad edip yüzümüze yayılan gülümsemelerimizle geçti :)
Kuaförün ardından önce Samsun'da yaşayan damadımız Burak'ın kaldığı Maçka Hilton Parksa otelinin roof barında genç çiftimin isteği üzerine doğal sohbet karelerini çekip ardından da nikahlarının kıyılacağı Hilton Oteli'ne geçtik ve sanırım geçtiğimiz yazın en sıcak temmuz gününde nikahlarının kıyılmasını da fotoğraflayarak kardeşimi evlendirmişim gibi mutlu, onu gurbete gelin verdiğim için biraz mahzun oldum...











Sevgşli Merve ve Sevgili Burak bu mutlu gününüzü benimle paylaştığınız için teşekkür eder, nice güzel anlarınızda yanınızda olmayı dilerim :)
İstanbul'dan Samsun'a öpücükler...

3 yorum:

angrybirdsrio dedi ki...

süper tşkrederim

PıNaR dedi ki...

Mervecim cok güzel bir gelin olmuşun nilay cok doğru demiş ne zaman bu kadar buyudunuz inanılır gibi değil

cubukeva dedi ki...

:))) Nilay Ablacım :)))
Pinar ablacım büyüdük işte :)