22 Şubat 2012 Çarşamba

Denizleri aş da gel :)

Havaya düşen cemre ile tadından yenmez İstanbul günlerini yaşamaya başladık çok şükür, özellikle güneşin kendini iyice gösterdiği saatlerde yürüyüş yapmak (ki ben biraz abartarak dün 3.5 saat yürüdüm) veya arkadaşlarla bir kahve içimlik buluşmak gibisi yok...
Ben bu sabah tatlı bir kızı karşılamak için hastane yollarında olsam da aklım kocişle hayalini kurduğumuz tekne ile denizleri aşabilme telaşında, ee ne diyelim biz hayal ediyoruz kimbilir belki birgün gerçek olur :)


3 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Dünkü postumda yazmıştım; istiyorum e o halde yarısı gerçekleşti bile diye :)) umarım kısa zamanda gerçekleşir hayalerin tatlım :)

seyabb dedi ki...

Ortak bir hayali kovalıyoruz.Benimde çok istediğim bir şey.Hava yağmur çamur olsun sıcak olsun.Herhalde yılın yarısını denizde geçirirdim.Birinci evim tekne olurdu.İnşallah bir gün hayallerimize kavuşur güzel koylarda demlenmiş çayımızı yudumlarız.

can dedi ki...

süper