17 Şubat 2012 Cuma

Doğum Hikayesi: EYMEN KUZEY BeBeK

Boş koşuşturmacalı bir cumartesi gününden bahsetmek istiyorum size, bir gün öncesinde sabah 7:00'de gittiğim bir hastaneden normak doğum bekleyerek gece 12:00'de çıkmış biri olarak yorgun ama mutlu uyanmıştım. Nil'imi söz verdiğim halde okuldan alamamış olmanın verdiği iç sıkıntısıyla mutlu olsun diye hemen bir sinema organizasyonu yaptım ve kızımla birlikte Çizmeli Kedi'yi izlemek için evden çıktım tam arabaya bindik ki normal doğumunu beklediğim Sevgili Duygu'nun muayene sırasında doktorunun öngörüsüyle hemen sezaryene alınmasına karar verildiğini ve 1 saat için ameliyatın gerçekleceğini öğrendim. Bir taraftan Nil'e bunu nasıl açıklayacağımı düşünürken bir taraftan da İstanbul'da başlayan bu senenin ilk kar yağışında trafiğe takılmadan doğuma nasıl yetişeceğimi düşünüyordum. Neyseki ilk sorunum için kociş devreye girdi ve sinemaya Nil'i ben götürürüm dedi, ikinci sorunum için de şansım yaver gitti ve 15 dakikada Gayrettepe'ye ulaştım :)
Hastaneye vardığımda herşeyin acele ile olmasından tedirgin ve heyecanı gözlerinden okunan Sevgili Duygu ile annesinin gelmesi ve onunla vedalaşmasının ardından ameliyathane indik ve tatlı mı tatlı oğlunu birlikte karşıladık. Alnında ve kolunda kırmızı doğum lekeleriyle Mutlu Masal'ım ile dünyaya gelen EYMEN KUZEY BeBeK heyecan ile beklenmesine yaraşır bir şekilde sevgi ile kucaklandı :)











Sevgili Duygu ve Sevgili Esat bu heyecanlı anınızı benimle paylaştığınız için teşekkür eder, size biricik oğlunuz ile birlikte sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim :)

Hepimiz için mutlu haftasonları olsun...

5 yorum:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Bobbidi Bibbidi dedi ki...

offfff ye tatlisin sen yaa yumala yumala sev :) doguranında fotograflayanında ellerine saglık :)

Sayın KARACA dedi ki...

ayy 41 kere maşallah allah analı babalı büyümes nasip etsin bebişe :) yaş kemaale eriyormu ne? Bebek doğum fotoğraflarınıza bakarken daha bir etkilenir oldum :)İnsan vakti geldimi diye düşünüyor valla :)

NiLaY dedi ki...

Bobbidi bibbidi, çok teşekkürler :)

Sayın KARACA, evet ya ben senden haber bekliyorum artık :) hayırlısıyla en doğru zamanda bu güzelliği yaşaman dileğiyle canım :) sevgiler..

zühra dedi ki...

Nilay cım, ne güzel anlara tanık oluyorsun ve onları ölümsüzleştiriyorsun.Ellerine sağlık.

can dedi ki...

harika