6 Nisan 2010 Salı

Bir bebek duası

Zaman ne kadar çabuk geçiyorun en güzel örneği herhalde Rüzgar bebek...
Önce annesinin karnındaki haliyle çıktı karşımıza, ardından da hayata merhaba dediği doğum fotoğraflarıyla... Ve şimdi o minik melek bir aylık oldu da bebek mevlüdü bile yapıldı geçtiğimiz hafta :)
Dualarla tekrar tekrar söylendiği gibi Rüzgar bebeğin sağlıklı, mutlu bir yaşamı olsun ve Rüzgar bebek hem ailesi hem de vatanı için hayırlı bir evlat olsun...

Sevgili güzel anne arkadaşım Berfu bu gidişle oğlunun okuma bayramını, ardından mezuniyeti, ardından da düğününü de ben fotoğraflayacakmışım gibi bir his var içimde ki kocaman bir inşallah diyorum :))
İşte karşısınızda bir aylık Rüzgar bebek...


Yakışıklı oğluşunun mevlüd kıyafeti papyonlu şirin mi şirin bir tulumdu :)

Annesinin kucağında duları dinlerken ortamın huzuru ile güzel bir uykuya dalan Rüzgar bebek

Birtanecik torunlarını heves ve heyecanla bekleyerek yüreklerinde sevgisini büyütüp kavuştuklarında da bu sevgileriyle biricik torunlarını sarmalayan Rüzgar bebeğin anneannesi ile babaannesi


Mevlüd için hazırlanan şeker ve keseler... Özenle hazırlanan keselerin içinden bir mevlüd şekeri, bir eşarp ve oldukça güzel nazar boncuklu bir süs vardı. Şekerler Nil'e, eşarp bana ayrıldı, nazar boncuğu ise bizi kötü gözlerden korusun diye evimizin en güzel köşesine asıldı :)



Son olarak bu da MUTLU AİLE SAADETİ :)
Canlarım Allah sizleri nazarlardan saklasın, birtanecik yavrunuzla birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir hayat sürmeniz ve oğluşunuzun nice güzel günlerini sevgiyle ailecek birlikte yaşamanız dileğiyle...

28 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Maşaallah büyümüş delikanlı olmuş Rüzgar bebeğimizzz.Allah kabul etsin canım hayırlı uzun ömürler olsun,anne babasına hayırlı evlat olsun.Ne güzel olur bebek mevlidler.Fotoğrafları çıkarıp bakiim bu gün,duygulandım bak şimdi :)Sevgiler canım.

çeşnici Handan dedi ki...

Sevgili Nilay, Sabahları senin yazılarını okumak bana pozitif bir enerji veriyor ve günümün güzel geçmesini sağlıyor. Bugünkü yazın da beni çok duygulandırdı. Rüzgar bebeğe analı babalı uzun ömürler dilerim. Ailesi damatlıklarını da görür inşallah.(Biz de senin fotoğraflarınla nasılsa onu takip edeceğiz)Sevgiler.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

ağlayarak okudum...maşallah yavruma

pınar dedi ki...

UMARIM DEDİĞN FOTOLARI DA SEN ÇEKERSİN.
Çok tatlı bir bebek.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))
ne saf-duru bakışlar !
hoşgelmiş.
sefayla yaşasın
sağlıkla
bol şansı olsun

Burcu Çalışkan dedi ki...

adam olmuş bu kuzucuk yaa nasıl değişmiş tipi :)) sağlıklı uzun bir ömrü olsun canım ellerine sağlık

NALAN dedi ki...

Maşallah Rüzgar bebeğe..
çok tatlı..
Ailesiyle nice mutlu yılları olsun inşallah..

sufi dedi ki...

Rüzgar bebeğe anne ve babasına ve fotoğraflayan sana, neşe dolu sağlıklı mutlu yarınlar olsun dilerim.

Zeynep'in Evi dedi ki...

fotoğraflar harika tatlım ve yazıyı okurken çok duygulandım:(

annesiningülü dedi ki...

Nilay ne çabuk 1 ay oldu :) büyümüş :) maşallah
bin kere desem yine az
hep güzel fotolarını görelim iyi haberlerini alalım Rüzgar bebeğin

April dedi ki...

ne kadar tatlı maşallah Rüzgar'a...:)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün.Ziyaretime gelmişsin,zarif yorumuna gönül dolusu teşekkürlerrr..Sevgilerrr.Kocaman kocaman öptüm.....

mine dedi ki...

çok hoş pozlar yakalamışsı, ileride bakarken kendisi de aaa ben bu muydum deyip bayılacaktır eminin : =) ellerine sağlık
Ailesiyle mutlu, sağlıklı uzun bir yaşam sürmesi dileğiyle...

Unknown dedi ki...

öncelikle ailemizle ilgili iyi dileklerde bulunan herkese çok teşekkür ederiz...
Canım Arkadaşım, yine yanımızdaydın ve yine bu güzel anları güzel bakan gözlerinle yakalayıp ölümsüzleştirdin.. ne kadar teşekkür etsek az..
Giriş yazındaki son paragraf hayata geçecek emin ol ama bunlardan önce sünnet düğünümüz de olacak ve sen FOTO KİRVE olarak bayaa yorulacaksın sanırım :))
iyi ki varsın canım benim.. öptük çok..

ceydabural dedi ki...

ailece olan kareleri çok beğendim sağlıkla büyüsün :) (maşallah)

mandalincikmazi dedi ki...

Maşallah ne kadar güzel bir bebek
yüz hatları mimikleri çok belirgin ...
Sanki anlıyor gibi bakıyor poz vermiş bilmiş gibi ...
Çok beğendim Rüzgar bebeği çok ....
Maşallah nazarlardan korunsun..
Anne ve babayıda kutlarım...
Harika bir bebek....

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ne kadar güzel güzel bir bebek ne kadar güzel bir aile, hemenn maaşallah diyorum nazar değmesin.
Ya inanın öyle seviniyorumki bu görüntülere, ailelere..
Ve sizin kocaman dileğinize koskocaman inşallah diyorum.:)

NiLaY dedi ki...

Çeşnici, canım okadar mutlu etti ki yorumun beni anlatamam :) paylaştıklarımı izlemeye değer bulup okuduğun ve böylesi güzel bir yorumla gözümde biriken iki damla yaşa sebep olduğun için çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Ebrulicim, duygusal arkadaşım benim :) ara ara bakmak lazım valla, unutmayalım o güzel günleri de hayat telaşesinin içinde :)

Elçin'in yeri, kıyamam sana, sen de benim gibi sulugözlerden misin canım yoksa :))

Impossible, inşallah valla, çok isterim sonra da konuşurum ben senin doğumunu bilirim diye :))

Bir dut masalı, amin diyorum iyi dileklerin için, çok teşekkürler :))

Burcu, büyüdü valla, ee doğan çabuk büyüyor bilgine :))

NiLaY dedi ki...

Nalan, inşallah canım, amin diyorum en kocamanından :)

Sufi, çok teşekkürler iyi dileklerin ve güzel mesajın için :) sevgiler..

Zeynep, sağol canım benim.. artık bebek çekimi konusunda yakalıyorum hassas kareler sanırım :))

Bahar ve kızısı Yağmur, canım o kadar güzel bir dilekte bulunmuşsun ki teşekkürler.. dediğin gibi hep iyi haberlerini iletirim inşallah size..

April, darısı başına canım benim :))

Annemineli, ben de bu içten yorum için çok teşekkür ederim, aynen kocaman kocaman öperim :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Mine, çok teşekkür ederim.. gerçekten çok güzel anılar bunlar ileriki günler için :)) sevgiler..

Berfu, siz bizim yanımızda olun, ben sizleri hep fotoğraflıyım inan gık demem, şikayet etmem :))

Fotoğraf penceresinden, sağol canım benim, inşallah maşallah :))

Yıldız, eminim ailesi bu güzel yorumun okuyunca çok mutlu olacaktır canım, güzel yüreğine sağlık :)) sevgiler..

MKBL dedi ki...

Resimler çok güzelll.Babanın Beşiktaşlı olması göxzümden kaçmadı.Koççum rüzgarda Beşiktaşlı tabiii :) Küçük kartall sen bizim herşyimizsin:):)
Hep mutlu olsunlar.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Nilay,

gecmis dogum gününü kutlarim öncelikle yeni yasin hayirli olsun...

yazar davetini niye almiyorsun, niye yoksun blog albümünde...?

ilkyaz

Adsız dedi ki...

Nilay,

gecmis dogum gününü kutlarim öncelikle yeni yasin hayirli olsun...

yazar davetini niye almiyorsun, niye yoksun blog albümünde...?

ilkyaz

Fatih dedi ki...

Maşallah Allah nazarlardan saklasın :)

PıNaR dedi ki...

zaman ne çabuk geçti cidden ama bu son günler geçmiyor sanki benimde mevludumu koyarsın inşallah. Rüzgara maşallah kocaman olmuş resimler harika tüm dualarımız seninle rüzgar

NiLaY dedi ki...

Onuncu köyün adamı, o kadar sıcak bir yorum yazmışsınız ki çok teşekkür ediyorum.. gerçekten Allah mutlu aile tablolarının artmasını sağlasın :)

www.mkblkonsept.com, aynen öyle :) tam bir yavru kartal..

Kırık kalem, canım geç oldu ama aldım daveti, teşekkürler :)

Fatih, amin diyor ve teşekkür ediyorum :)

Pınar, tabii ki senin de her anını koyucam canım benim. zaman çabuk geçiyor dediğin gibi ve Ilgazımıza kavuşacağımız gün yaklaşıyorrrr :)

Meral Erdoğan dedi ki...

masallah, hayirli bir bebek olsun...

hepsi cok guzel nilaycim, ancak buyukannelerin oldugu kareye bayildim :)

NiLaY dedi ki...

Meralcim, inşallah diyorum ben de iyi dileklerine canım.. bu arada ben de en çok o kareyi beğendim renkleri çok güzel oldu :))