7 Ocak 2011 Cuma

Hayata tutunma vakti...

Bugün tüm olumsuzlukları görmezden gelip gülümseme vakti, son bir gayretle emekleri sonlandırma vakti, evrene pozitif enerji dolu mesajlar gönderip sonra onların gerçeğe dönüşmesini keyifle izleme vakti, keskin kararlar alma vakti, korku ve içindeki endişeyi yenip kendine güvenme vakti, güzel şeyler olacağına dair hisleri güçlendirme vakti, aynadaki seni sevme vakti ve kısacası bugün bu fotoğraflardaki salyangoz gibi kendine destek olacak güzel bir ortanca bulup ufacık bir noktadan bile olsa hayata tutunma vakti :)
Yanıbışınızda size herzaman, her konuda destek olan veya hiçbirşey yapmıyor gibi görünse de varlıklarıyla hayatınızı anlamlandıran, derdinizi, sevincinizi, üzüntünüzü, mutluluğunuzu, heyecanınızı paylaşan tüm güzel ortancalarınızla birlikte huzurlu ve keyifli bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle...



31 yorum:

Chilek dedi ki...

evet evet yayalım gelmesini bekleyelim:)) Sana da keyifli haftasonlarıııı

Unknown dedi ki...

iyi bir haftasonu Nİlaycığım...
Öpüyorum sizi...

sine'mden dedi ki...

Nilaycım ilk paragrafı benim için yazdın di mi,anladım :))) şimdi daha iyi hissediyorum kendimi,bozma beni :)

Adsız dedi ki...

Yazı o kadar güzel olmuş ki gözlerim doldu okurken , Size de keyifli ,mutlu hafta sonları ...

sevgilerimle,

çakıltaş dedi ki...

fotoğraflarla yazıyı ne kadar güzel birleştirmişsin... çok etkileyici olmuş nilaycım

Tibetin annesi dedi ki...

ne güzel bir hafta sonu girişi bu böyle! içim ısındı :)

Adsız dedi ki...

canım sana da güzel haftasonları :)

Meyra dedi ki...

nilaycım güzel şeyler olacağına dair içimdeki his hep güçlü:) istiyorumki dahada güçlensin hislerimiz:) mutlu hafta sonları..

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Nilaycığım, bu güzel fotoğrfalara eşlik eden yazı öyle güzel öyle anlamlı ki, iyiki paylaşmışsın. Sana da keyifli ve güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgilerle...

annesiningülü dedi ki...

AYNI TARAFTAYIZ BUGÜN ANLAŞILAN :D

Parpali dedi ki...

Güzel şeyler olsun istiyorum. Hep ama...
Mutlu hafta sonları.

nohut oda dedi ki...

keske olmasa ama oluyor ıste..
sızede guzel bır haftasonu..
sevgıler

Burcu Çalışkan dedi ki...

bugün karamsar olan iyi gelecek bir post olmuş sanada iyi h.sonları canım :))

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

bugün içime enerji veren tek şey bu yazı oldu nilaycım teşekkürler=)

NiLaY dedi ki...

Chilek, aynen öyle canım, evren duy sesimiziiii :) sevgiler..

Pınar, teşekkürler canım :) biz de sizi öptük :)

Sinem, hiç bozmam valla canım, bugün aynı moddayız desene, hemen gidip birer ortanca bulalım en iyisi :)

Şule, sağol canım benim, fotoğraflar bugün ki ruh halime tercüman oldu :) öpüyorum..

Çakıltaş, biraz öyle oldu canım gerçekten içim böyle bir yazı dedi, arşiv bu fotolar var dedi :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Tibetin annesi, sağol canım benim, öpüyorum kocaman :)

Ece, teşekkürler canım, size de :)

Meyra, çok doğru söylüyorsun canım, ben de aynı durumdayım sürekli pozitif hayaller kuruyorum ve çabalıyorum da inşallah gerçeğe dönüşür tüm dilekelrimiz :) sevgiler..

Bilge ve annesi, sağol canım benim içimden bugün de böylesi bir yazı döküldü, beğenmen çok hoşuma gitti :) iyi haftasonları..

Bahar, eee hep güçlü olamayız ya bazen de yardıma, desteğe ihtiyacımız olbilir öyle değil mi canım benim :)

NiLaY dedi ki...

Parpali, bence de hep güzel şeyler olsun hepimiz için :) sevgiler..

Nohut oda, çok teşekkür ederim, size de mutlu bir haftasonu :)

Burcu, bugün modum desteklenme arzusunda sanırım :) öptüm canımcım

Duygu, canımsın benim, seni şu pozitif yorumların beni öyle mutlu ediyor ki anlatamam, bak işte şimdi sen benim için bir ortanca oldun hem de en pembesinden (nil'in favori rengi de buara :))

Unknown dedi ki...

ne güzelsin sen böyle :)
sana da güzel hafta sonları canım :))
sevgiler...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ne kadar güzel bir yazı..
Güzel bir haftasonu diliyorum :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

fotoğraflar çok güzel

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

çok güzel yazmıssın cnm, hem gözün hem kalemin cok iyi:)) iyi haftasonları...

sünter dedi ki...

Bu güzel yazi bu ferah fotograflar icimi aydinlatti...
sanada iyi haftasonlari sevgili Nilay:))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Fotolarda yazında çok güzel.Sağlıklı,mutlu hafta sonu dileklerimle...
Sevgiler:)

Hamiyet Akan dedi ki...

Rengarenk resimlerle süslenmiş umut dolu bir hafta sonu yazısı olmuş. Teşekkürler. Canım tüm güzellikler seninle olsun.
Mutlu hafta sonları...
Sevgiler...

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok güzel yazmışsın. Fotoğraflar da her zamanki gibi harika:)

Unknown dedi ki...

bu yazdiklarin bana cok iyi geldi.. gercekten su an düsüs halindeyim.. kendimi motive etmem lazim.. ya baskalarini motive etmek ne kadar kolay ama insan kendine geldigi zaman zorluk cekiyo =/

seyabb dedi ki...

muhteşemsin.Çok etkileyici fotolar.Her canlı için yaşam nasıl kutsal.

NiLaY dedi ki...

Burcu, sağol canım benim :)

Emine, çok teşekkür ederim canımcım :)

Zeynep, teşekkürler canım :)

Aysun, çok sağol Aysuncum, utandırdın beni :)

Sünter, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Şanslı, çok teşekkür ederim canım :)

Hamiyet, canısın senin kadar olmasa da ben de kendi çapımda fotoğraflarımı yazılarımla süslemeye çalışıyorum ve seni çok öpüyorum :)

Tümay, sağol canım benim :)

Sena, demek ki buaralar ikimizinde kendimizi motive etmeye ihtiyacımız var canım :)

Pembe düş bahçesi, sanırım ilgilenen arkadaşlar size ulaşacakttır :)

NiLaY dedi ki...

Kardeşim, çok teşekkür ederim :) kesinlikle her canlı için yaşamı çok kıymetli, sevgiler gönderiyorum :)

Peritozu dedi ki...

Tam ihtiyacim olan bir anda okudum yazini...Evrene verdigin olumlu enerjin gelip beni Stuttgarttaki evimde yakaladi :)Iyi ki blogum varda tanidim seni :))