27 Ocak 2011 Perşembe

Derin'in 2. yaş doğumgünü çekimi

Bugün sizleri yaşgünü kutlaması için biraraya geldiğimiz ve Mutlu Masal'ını birlikte yazdığımız bir prensesle tanıştırmak istiyorum... Kendisini ilk kez gördüğüm Yağız'ın 2. yaşgünü davetinde gördüğüm ve gördüğüm an yüzündeki ifadeye ve masumiyetine hayran kaldığımda DERİN geçtiğimiz günlerde 2. yaşgününü kutladı... Kendisinin fotoğraflarını çekmek de bana nasip olduğu için çok mutlu olduğumu belirterek sizleri 2. yaşgünü kutlamasına özel pozlarıyla DERİN ile başbaşa bırakıyorum :)

Parti öncesi DERİN'lerin evine ulaştığımda kendisi beni şirin ev haliyle karşıladı, bana ısınması biraz zaman alsa da Calliou'yu izliyoruz bahanesiyle aşağıdaki eşofmanlı pozları yakalandı :) 



Doğumgünü kızı hazırlandıktan sonra da ailesiyle ilk pozlarını verdi



Evden ayrılıp parti mekanına geçtiğimizde ise DERİN misafirlerini yanından bir an olsun ayırmadığı mor bebeğiyle kaşıladı :)


Saatlerin hızla ve eğlence ile geçtiği partide DERİN önce arkadaşlarıyla oynadı, sonra o güne özel hazırlanan yiyeceklerle karnını doyurdu,


Bu güzel günü kendisi için organize eden anneciğinin yanağına sıcacık öpücükler kondurdu



Ve pastasını tüm gücüyle o yumuk yanaklarını şişire şişire üfleyerek günü tamamladı :)


Sevgili Çiğdem ve Sevgili Ünal, birtanecik dünyalar güzeli prensesiniz ile sağlıklı ve mutlu günler geçirmenizi dilerken, ara ara gelip bu güzelliği sevmeden duramayacağımı belirtmek isterim :)
Beni Mutlu Masal'ınıza ortak ettiğiniz için teşekkür eder, nice mutlu günlerinizde yanınızda olmayı dilerim :)

28 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

hay allahımm insanda şu tatlılığı görünce doğurası geliyor vallahi de :) yok yok daha erken diyorum sonra :))
Muhteşem fotoğraflar yine ellerine sağlık :)

Selin Ergeçer dedi ki...

canım çok güzel fotoğraflar ellerine sağlık :) bebişe de maşallah :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

çok tatlıymış derin, kızım olsun ona benzesin nilaaay :)) özellikle gözlerine bayıldım, maşallah diyorum. süper bakışlar yakalamışsın bu arada eline sağlık :)

Chilek dedi ki...

Derin' e maşallah insan bunları görünce hemen yapmalıyım diyor kendisine:)) Nilaycım, hala oldun postunu bekliyorum ona göre;) Bir de babacık nasıl oldu? iyi değil mi?

Şerife dedi ki...

hayatta en kıskandığım kişilerin başında fotografcılar geliyor çok isterdim o güzel kareleri yakalamayı ama bir türlü başaramıyorum o yüzden tebrik ederim nilay hanım gözlerinize ellerinize sağlık

özlemnitta dedi ki...

Mutlu yıllar Derin bebek.
Fotoğraflar çok güzel söylemeden geçemeyeceğim(:

Unknown dedi ki...

Nilay gerçekten harika kareler ellerine sağlık ama modelinde maşallah o kadar tatlı güzel ve şeker ki :)) mutlu yıllar dilerim annesi de ne kadar hoş biri sevgiler canım :))

mine dedi ki...

maşallah çok tatlı anne babasıyla birlikte nice yıllarda gülümseye mutlu fotolarını görmek dileğiyle....

Dışavurum dedi ki...

Çok eğlenceli, bu güzel kareleri görünce insasnın çocuk sahibi olası geliyor

yemekbiraşk dedi ki...

ooyy oooyy evet böylesi bir çocuk sevilmezmi.. nice senelere..
sevgiler canım

nohut oda dedi ki...

kıyafetıne bayıldım prensesın kız cocugu baska canım:)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Çoook şeker kuzucuk maşallahhhh :)

Sağlıklı uzun ömrü olsun

Cafe Pepela dedi ki...

Kostümünü yesinler e mi ! :)
Maşaallah,Allah bağışlasın güzelliğini.
Ailelerinden huzur ve muhabbet eksik olmasın.
Emeğine sağlık.Bu arada babacığın nasıl oldu Nilay'cığım? Umarım daha iyidir.
Kalbi selamlarımla

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kutlu olsun..çok tatlı maşallah..aile olarak çok güzeller nazar değmesin.:)

NiLaY dedi ki...

Sayın KARACA, teşekkür ederim canım, inşallah en doğru zamanda senin de böylle miniğini fotoğraflarız :)

Selin, çok sağol canımcım :)

Burcu, valla sana böyle bir kız çok yakışır gerçekten canım, sanki çocuğum yokmuş gibi ben bile ayrı bir hayran baktım miniğe maşallah :)

Chilek, canım bu aralar hastanelerden çıkmayıyorum maalesef ama allahtan herşey yolunda dedecik çıktı, dediğin gibi pazartesi günü de HALA oldum, postu yakında gelecek :)

Efe ile hayat, çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için ama bu kadar istediğinize göre bence zaman ayırdığınız taktirde kesinlikle sizde güzel anlar yakalarsınız :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Sihirli günce, çok teşekkür ederim canım :)

Burcu, evet canım gerçekten çok şanslıydım bu çekimde ana-kız oldukça güzel modeller buldum maşallah, çok teşekkür ederim :)

Mine, çok teşekkürler canım bu güzel dilekler için :)

Dışavurum, evet evet haydi herkes bebiş sahibi olmaya ben de fotoğraflarını çekmeye :))

Yemek bir aşk, di mi canım ya :) maşallah diyor, sana öpücüklerimi yolluyorum :)

NiLaY dedi ki...

Nohut oda, evet ben bir kızım daha olursa çok daha fazla mutlu olucam bu gidişle :)

Elçin, teşekkürler canım, fıstık yakaladım fıstık bu sefer :)

Cafe Pepela, canım benim ilgine çok teşekkür ederim kendisi gayet iyi, buarada sana bir mutlu haber daha HALA oldum :) öpüyorum seni yürekten..

O.K.A-Mavi Tutku, çok teşekkür ederiz Mesut Bey :)

Unknown dedi ki...

eveeeet hatirladim o kadar tatli ki !!
nice mutlu saglikli senelere kücük deirne !! =)

Adsız dedi ki...

Nilaycım - o ne cilveli bir gülüş öyle annesiyle babasının kucağında :) şahane. maaşallah. her zamanki gibi senin de ellerine sağlık canım.

annesiningülü dedi ki...

Maşallah bu güzelliğe canım :)
sevmeden durulmaz cidden :)
resimler yine çok güzel :)

çakıltaş dedi ki...

bayıldım derine...

sen de harika çekmşsin!herzamanki gibi...

elif-kayra dedi ki...

yine çok güzel kareler.
Derin de çok tatlı

nehircce dedi ki...

Maşallah ne kadar güzel bir bebek :) senin de ellerine gözlerine sağlık :) sevgiler.

NiLaY dedi ki...

Sena, sağol canım benim :)

Ece, di mi canım ya, harikaydı gerçekten :) teşekkür ederim :)

Bahar, evet canım kızlarımız olsa da başka kızları da beğeniyoruz ama değil mi :)

Çakıltaş, çok teşekkür ederim canım, öpüyorum :)

Medanşeri, çok sağol canım, çok mutlu ettin beni :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Elif, çok sağol canım benim :)

Nehircce, teşekkür ederizcanım hem Derin hem de şahsım adına :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

nilay DERİN'in fotoğraflarını ancak görüyorum benn! ismi kadar güzel bir bebek bu:) hele bir bakışı varki şu biraz şaşkınca olan, hani gözlerini pörtleterek açıtığı..anlamışsındır sen:) çok güzel oo:)

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Çok içten ve sıcak bakşlar yakalanmış, yüreğinize sağlık, sevgiler...

nihalasli dedi ki...

eee anne baba guzel fotografcida iyi cekince boyle guzel cikilmazda nasil cikilir:)