4 Ocak 2011 Salı

Anneler-Babalar bu post sizin için :)


Bugün sizlere çocuklarını eğitici oyuncaklarla büyütmek isteyen aileler ve bu ailelerin çocukları için 2009 yılında harika bir fikirle hayata geçirilen Türkiye'de ilk ve tek olma özelliğini taşıyan bir projeden ALOYNAVER.com 'dan bahsetmek istiyorum.
ALOYNAVER.com adından da anlaşılacağı üzere Türkiye’nin ilk ve tek oyuncak alıp oynayabileceğiniz ardından da bunları geri verebileceğiniz oyuncak kiralama sitesi...
Çocuklarının erken öğrenme dönemlerini kaçırmamak için birçok eğitici oyuncakla oynamalarını isteyen ve bunu yaparken de çocukların kısa sürede oynadıkları oyuncaklardan sıkıldıklarını fark eden aileler için oyuncak dünyasına çok fazla para harcamadan bu gelişimi sağlamaları site tarafından sunulan oyuncak kiralama hizmeti ile gerçeğe dönüşüyor. Böylece, her ay çocuklara farklı oyuncaklarla oynama imkanı sağlayan site, çocukların zihinsel ve sosyal gelişimlerini desteklemeyi hedefliyor.
Türkiye’nin ilk ve tek oyuncak kiralama sitesi ALOYNAVER.com, çocukların en çok sevdiği ve ailelerin en çok tercih ettiği dünya çapında kabul görmüş 10 markadan 300 çeşite yakın oyuncağı biz ebeveynlere sunarak bizlere az para ile farklı oyuncaklara sahip olma ve daha çok eğitici zaman geçirme olanağını sağlıyor.
Bir anne olarak evdeki oyuncak yığınını gördükçe bu fikri hayata çeviren herkesi tebrik ediyor ve ALOYNAVER.com sayesinde eğitici markalı oyuncaklara sahip olabileceğinizi, Türkiye'nin en temiz oyuncakları ile oynayabileceğinizi, evinizdeki oyuncak yığınına bir son verebileceğinizi ve bu sayede daha temiz bir çevre için katkıda bulunabileceğinizi hatırlatarak ben de site yöneticileri gibi hepinize keyifli oyunlar diliyorum :)

9 yorum:

Chilek dedi ki...

Daha az plastik daha temiz bir çevre evet süper fikir.

Adsız dedi ki...

süpermiş. Nilay'cım paylaştığın için teşekkürler. Hakikaten evdeki oyuncak yığını problemini bir nebze çözeriz böylece...

çakıltaş dedi ki...

hımm akıllıcaymış...

Saglıklımutfak dedi ki...

Süpermiş. Ben Denizin bebekliğinden beri oynadığı sonrada oynamadığı oyuncakları bağışlamıştım. ama buda akıllıca:) paylaşım için sağol Nilay'cım. Sevgiler

Sümeyye dedi ki...

harika bir fikir...bu siteden çok yararlanıcam gibi görünüyor..şimdiden alacaklarımı gözüme kestirdim..teşekkürler nilay

inci çiçeği dedi ki...

teşekkürler paylaşım için;) ne ince düşünülmüş, çok tuttum ben bunu aloynaver...

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Ne ilginç ve harika bir fikir. Yığınlardan kurtulmak için birebir :) Sevgiler.

NiLaY dedi ki...

Chilek, kesinlikle canım :)

Ece, evet canım çünkü evlerimizde sürekli büyüyen bir oyuncak dağı var buna böyle dur diyebiliriz bence :)

Çakıltaş, bence de canım :)

Hilal, sen de süper birşey yapmışsın canım, benim de şu an o aklımda birikenleri biraz olsun hafifletmek için ama sonrada birikmesin bu yöntem ideal :)

Sümeyye, o ne mutlu bana canım :) çok sevindim işine yarayacak olmasına..

NiLaY dedi ki...

İnci çiçeği, evet evet anne olduktan sonra ortaya çıkan bir fikir ihtiyaçtan yani :)

Beyaz hanımeli, aynen öyle canım, teşekkürler :)