3 Ocak 2011 Pazartesi

Bizden size ufak bir hediye :)

Yeni heyecanlara, yeni mutluluklara, yeni başarılara, yeni birlikteliklere, yeni kazançlara, yeni coşkulara gebe bir yılın ilk haftasına başlarken, herkesin gönlünden geçen dileğin gerçek olması dileğimizi tekrarlayarak ana-kız Nilay-Nil olarak size sunacağımız biricik hediyemizi kabul etmenizi dileriz :)





İçinize çekeceğiniz bu mis gibi pembe güllerin kokusu eşliğinde size güzel bir hafta, güzel bir ay, güzel bir yıl ve güzel bir yaşam diliyoruz :)

43 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Size de mutlu, sağlıklı, bereketli bir yıl olsun inşallah Nilaycım. faceden çalışmalarını keyifle takip ediyorum ayrıca belirtmek istiyorum :))) öpüyorum o güzel kızını ve seni :)

nehirineylemleri dedi ki...

Oy oy çok teşekkürler
yiycem ben bu kızı

Chilek dedi ki...

Yerim O'nu ben:))

ayci dedi ki...

hmmm ben kabul ettim bileee :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımm inşallah :) çok güzel bir yıl olur hepimiz için :)

Leylak Dalı dedi ki...

Gülleri boşver, ben o dizini sinek yemiş şekerlemeyi koklamayı tercih ederim:))

gülce dedi ki...

Nilaycım, Güzel dileklerin, güzel paylaşımların için teşekkürler... Daha nice nice güzelliklere... Güzel, melek Nil'e öpücükler...

elif-kayra dedi ki...

bu güzelliği görünce nasılda içim açıldı,maşallah Nil'e
sık sık onun pozlarını bekliyoruz annesi :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

bayılırım böyle hediyelere :)) bu arada bende size güzel bir yıl diliyorum canım

Birileri anlatsın dedi ki...

Bu kış gününde gülleri görmek içimi ferahlattı... 2011 yılı senin ve ailen için tüm güzellikleri beraberinde getirsin.

nehircce dedi ki...

Ne cici bu kızzzz maşallahhh..Hepimize mutlu huzurlu bir yıl olsun.sevgiler

Asuman Yelen dedi ki...

Bundan güzel hediye mi olur? Allah onu nazarlardan saklasın. Hep güzel günler görürsünüz inşallah...

Deli Anne dedi ki...

hediyeler nefis:) ve tekrar mutlu yıllar

HerbiRenk dedi ki...

teşekkür ederiz:) çok güzeller

Işıl dedi ki...

tesekkurler misss gibiii

Unknown dedi ki...

kocamann bir maşallah diyorum :) ne güzel birşey bu :) Sevgiler yürekten :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Nilay ama çok şeker bir hediye buu :)) Teşekkür ederiz...
Canım, tüm dilekleri bizde size yolluyoruz,mutlu yıllar...
Sevgiler..

elif ada dedi ki...

Yılın ilk Pazartesinde muhteşem bir hediye oldu bu. Yeşil bir insana bu kadar mı yakışır

Meyra dedi ki...

bu hediyeye kim hayır diyebilir:) ama ben senin şirin sarı kızını yemek istesem nasıl olur?:))

bilge ve annesi dedi ki...

çok güzelsiniz, güller gibi bizede kabul etmek düşer mis gibi, sevgilele

handeguler dedi ki...

İçime çektim kocaman bu gülün kokusunu. Beraberinde sevgi, umut, mutlulukta geldi içime. Bide bu güzel bukleli kızın sevecenliği.

Bilges dedi ki...

aldımm.. o sevgi dolu gülüşleri,pembis yanakları,yumuk elleri aldııımm.. sana da cook mutlu bir sene diliyorum canım....kızına da dünya kadar kokulu öpücükler gönderiyorum...

sünter dedi ki...

Nilaycim bu mavis senin kizin mi ?
Allah bahtinida yüzü gibi güzel eylesin pek tatli masallah...

mandalincikmazi dedi ki...

MUTLU YILLAR DİLERİM CANIM
hayaınız çektiğiniz resimlerden daha daha güzel,
parlak ,renkli olması dileklerimle sevgiler...........

ceydabural dedi ki...

kızında senin gibi çok tatlı ve güzel, ayrıca yeşilli puantiyeli elbisesi çok güzel :)

annesiningülü dedi ki...

maşallah Nilay :) tam mıncıklamalık, çok şirin :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Resimler çok güzel...
Hayırlı seneler:)
Sevgiler:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

kuzum benim o minik dişlerini yerim yerim:) birde hemen her fotoğrafta çimenlerde oynaması toprakla çimle uğraşması yokmu:)ilk fotoğrafı ayrıca sevdim nilay!

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Güller sana kalsın da şu ballı lokma tatlısı ankara yoluna biraz bana geliversin, herşey gönlünce olsun...

Unknown dedi ki...

Özlemişim ben buı fıstığı,yerim ben onu,hepimizin dilekleri gerçek olsun inşallah...
Mutlu,umutlu yıllarımız olsun :)

NiLaY dedi ki...

Tibetin annesi, teşekkür ederim canım benim şımarttın beni yorumunla :) faceden daha hızlı paylaşıyorum hikaye fotoğraflarımı, takibin beni çok mutlu etti :)

Eylem, :)) canımızsın :)

Chilek, :) sağol canım

Ayci, ooo çok mutlu olduk biz de ablası :)

Selin, olacak olacak canım ben yürekten inanıyorum :)

NiLaY dedi ki...

Leylak dalı, teşekkür ederiz, yazın hem sinek ısırıkları hem de hiç iyileşmeyen düşme izleri ile tam bir yaralı böcekti :)

Gülce, çok teşekkürler canım, hepimiz için mutluluğa gebe bir yıl olması dileğiyle :)

Elif, biraz büyüdükçe poz yakalama sıkıntısı çekiyorum canım şımarıklığından ama güzel birşeyler çıktıkça yayınlıycam söz :)

Burcu, ooo hoşgeldin canım :) iyi seneler size de tekrardan..

Nergiz, sanırım çiçek herzaman içimizi açan unsur olacak :) teşekkürler canım..

NiLaY dedi ki...

Nehir, çok teşekkür ederiz canım, hepimize inşallah :)

Asuman Yelen, Allah hepimizin kuzucuklarını korusun nazarlardan :) teşekkür ederiz, öpücükler yolluyoruz size sevgiyle..

Deli anne, çok teşekkür ederiz canım :)

Her bi renk, asıl biz teşekkür ederiz, bir renk olduğunuz için burada :) sevgiler..

Işıl, gerçi sizin orada alaları var ama idare et canım bununla :)

NiLaY dedi ki...

Muyurt, çok teşekkür ederiz canım benim, sana bir de ekstradan öpücüklerimizi yolluyoruz :)

Emine, sağol caınm benim, kuzucuklarımızın sağlıkla büyüdüklerine tanıklık edeceğimiz mutlu ve huzurlu bir yıl olsun hepimiz için :)

Elif ada, teşekkür ederiz canım ama senin prensese yakışanları da biliyoruz :) ikisine de maşallah diyelim :)

Meyra, o da olur tabii ki canım :) nil özelllikle sırtından yenmeye bayılır, ki bu da sana tüyo olsun :)

Bilge ve annesi, çok teşekkür ederiz canım :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Hande, teşekkür ederiz canım benim, buarada siz hala bulaşacaksınız Nil ile bir randevulaşın artık isterseniz :)

Bilges, sağol canım benim, şıu ekrandan yansıyıp içimi ısıtan yorumların yok mu çok mutlu ediyor beni :) iyi ki varsın :)

Sünter, evet evet benim :) çok teşekkür ederiz Sünter anne, allah isteyen herkese nasip etsin bir boncuk :) sevgiler..

Yıldız, nasıl güzel bir idlektir bu böyle canım, çok teşekkür ederim, öpüyoruz seni kocaman :)

Ceyda, sağol canım benim utandık ana-kız :) öpüyoruz seni kocaman..

NiLaY dedi ki...

Bahar, sağol canım benim, senin şirineninde bundan aşağı kalır yanı yok maşallah :)

Şanslı, teşekkürler canım hepimiz için inşallah :)

Zeynep, ee İstanbul'da pek toprak görmeeyen Nil'i yaz olunca resmen salıyorum çime bayıra canım :) çok teşekkür eder, seni kocaman öperiz :)

Sinem, canım gerçekten birkaç ilde gidersem muhakkak görmek istediğim arkadaşlar var ki sen Ankara'da onlardan birisin, inşallah bir gün yolumuz düşer :)

Özgür, çok teşekkür ederiz canım benim, sevgiler göneriyoruz sana en kocamanından :)

Adsız dedi ki...

Nilay'cım - aynı sıcak dileklerimi ana kız size yolluyorum. öperim.

Unknown dedi ki...

cok sekeeeeer yerimm onu ben.. fotograflar ve renkler muhtesem !!

Unknown dedi ki...

maşallah çok güzel ve şeker bir kızın var canım :))hediyeyi de kabul ettim tabiki :))teşekkürler...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ben o çiçeği istememmm o sarı çiçeği isterim...Mıncırır mıncırır dururum ben onu ohh missss

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Böyle güzel hediye kabul edilmez mi? Aldım kabul ettim :-)

NiLaY dedi ki...

Ece, çok sağol canım benim :)

Sena, çok tatlısın canım, teşekkürler :)

Burcu, teşekkürler canım :)

Aylin, ooo bizimki bayılır canım bu muameleye söyliyim :)

Güngör, sağol canım benim bir de ekstra öpücük yolluyoruz sana :)

Duygu dedi ki...

çook tatlı bu prenses:)içim mutluluk doldu resimlere bakınca,böyle şirin bir gülücük varmı:))