6 Ocak 2011 Perşembe

Arslan'ın 1. yaş doğumgünü çekimi

Bu defa Mutlu Masal'ını yazdığım kişi oldukça yakışıklı bir beyefendiydi, birtanecik annesinin hazırladığı, tüm dost ve sevenlerinin onu yalnız bırakmadığı ılık bir İstanbul gününde ARSLAN 1. yaş doğumgününü kutladı. Bana da bu hareketli beyefendinin peşinden perperişan koşup, onun bu mutlu gününü fotoğraflamak kaldı :)
Doğum çekimlerinde heyecandan, bu doğumgünü çekimlerinde de kıpır kıpır, hareketli miniklerin güzel pozlarını yakalamaya çalışmaktan yoruluyorum ama ne mutlu bana ki akşamları evime hep huzur dolu dönüyorum ve ben bu Mutlu Masal yazma işini çok seviyorum :)












Sevgili Tuba ve Sevgili Akın öncelikle iyi ki yollarımız kesişmiş diyorum, sizin gibi tatlı bir aile ile tanışmak ve oğlunuzun bu mutlu gününüzde yanınızda olmak gerçekten çok keyifliydi.
Sağlıklı ve güzel günlerde oğlunuzun nice yaşlarını kutlamanızı ve hep mutlu olmanızı diiyorum.
Buarada içimden bir his daha çok görüşeceğiz diyor :)
Sevgiyle kalın...

21 yorum:

İlknur dedi ki...

Maşallah. Ellerine sağlık ne güzel kareler böyle. Nice yıllara yakışıklı:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

Evet ya insan kan ter içinde kalıyor değil mi :)) ilk yaş günleri anne babalar için en heyecanlılardan olurken minişler kalabalıkta şaşkınlaşıyor ya bayılıyoruk o hallerine :))

Adsız dedi ki...

ne mutlu sana nilaycım. insanın sevdiği şeyleri yapması güzel şey hayatta. minik kuşa da mutlu yaşlar olsun.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

maşallah kuzucuğa :) çok yakışıklı ama belli dişler yola çıkmış eller ağızda :)

*Ra dedi ki...

Nilaycığım, iyiki seviyorsun da "mutlu masal" yazmayı, bizleri de buluşturuyosun bu güzelliklerle.
Oturduğumuz yerde yüzümüzü güldürüyosun fotoğraflarınla.
Nasıl imreniyorum bir bilsen :)) ben de ben dee güzel fotoğraf çekmek istiyoruumm diyerek bakıyorum her resmine :))
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Ya maşallahh maşallah ne güzel bir bebek bu :) Uzun ömür versin Allah ona ve sevdiklerine.Senin gözünden bakmak başka güzel Nilayım :) bayılıyorum her bir kareye.

Unknown dedi ki...

bebisin dogum günü kutlu olsun.. mutlu saglikli daha nice yillar diliyorum ona !! cok tatli o cooook

Chilek dedi ki...

Tatlı yorgunluk işte, mutlu huzurlu çokca yaşları olsun inşallah:)

Nil dedi ki...

Çok güzel bir işiniz var ne mutlu size. Hakikaten çok yakışıklı bir ARSLAN mış bu maşallah.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

İnsanın yeniden bebek olası geliyor, çok doğal ve şık resimler hepsi, emeğinize sağlık, sevgiler, teşekkürler.

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Nilay fotoğraflar çok ama çok güzeller, ellerine sağlık. Güzel bebeişe keyifli bir ömür diliyorum, çok tatlı maşallah, sevgilerle

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Resimler çok güzel.Aslan'ın doğum gününü kutluyorum.
Sevgiler:)

gulbahcesi dedi ki...

ne güzel bir heyecan,maşallah pek tatlıymış :) fotoğraflardan da harika her zamanki gibi :)

mine dedi ki...

ah bu mıncırık nice yaşlarını sevgiyle mutlulukla aslanlı pastalarla kutlasın inşallah

Unknown dedi ki...

nilay :) harika bunlar yahu ne sevimli aslan bey :) delikanlı havalarında ellerine sağlık :) uzun ömrü olsun sağlıklı :))

zeynep -ipek butik pasta dedi ki...

Bize yine çok güzel kareler izlettiniz,teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Sağlıklı mutlu şanslı yıllar diliyorum sevgili Yakışıklı Aslan a
Sevgiyle kalın...

NiLaY dedi ki...

İlknur, sağol canım benim :)

Burcu, aynen öyle canım ama sonua değer, öyle değil mi :)

Ece, evet canım, insanın sevdiği şeylerle uğraşması süper motive edici :)

Elçin, sağol tatlım :)

Ra, çok teşekkür ederim, ama siz de gayet güzel işlere imza atıyorsunuz ki fotoğraf işinde de eminim elinizden çıkan iş süper :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Muyurt, sağol canım benim :)

Sena, çooook teşekkür ederiz ablası :)

Chilek, aynen öyle canım :) teşekkürler..

Küçük mucizem, değil mi ama bencede canım :)

Hobibox, çok teşekkür ederim, çok mutlu ettiniz beni :)

NiLaY dedi ki...

Bilge ve annesi, çok sağol canım benim :)

Şanslı, çok teşekkür ederiz canım :)

Gül bahçesi, çok teşekkür ederim canım :) sevgiler..

Mine, inşallah diyorum bu güzel dileğe canım :)

Burcu, evet canım ciddi görünüşlü tam bir beyefendi Arslancık :) teşekkür ederiz :)

NiLaY dedi ki...

Zeynep, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Belgin, çok teşekkür ederiz bu güzel dilekler için, sevgiler :)