27 Eylül 2010 Pazartesi

Yağız'ın 2. yaş doğumgünü çekimi

Ağustos ayında birtanecik kız kardeşi Melisa'nın doğum hikayesi çekiminde tanıştığımız yakışıklı Yağız geçtiğimiz günlerde ailesinin organize ettiği harika bir doğumgünü partisi ile 2. yaşını bitirdi...
Ailesi ve yaşıt arkadaşlarıyla geçirdiği Yağız'ın bu rengarenk doğumgününü fotoğraflamak da Sevgili Özlem ve Uğur'un mutlu aile tablolarını yarınlara saklamak için MutluMasal'ımı tercih etmeleriyle bana kaldı :)


Önce tüm konuklar Yağız tarafından kapıda karşılandı :)

Ardından bu kadar karşılama yeter ben bir çocuğum diye düşünen Yağız kendini parka attı

Biraz oyuna doyunca da annesiyle babasının kucaklarına koştu :)

İşte bu da minik prenses Melisa, abisinin doğumgününde daha kırkı bile çıkmamıştı :)

ve kocaman bir  MAŞALLAH bu sempatik aileye :)

evet koştuk, oynadık, yorulduk biraz dinlenme ve atıştırma zamanı

ve hemen ardından tabii ki yeniden oyunnnnn :)

burada doğumgünü çocuğu bize kaç yaşında olduğunu göstermeye çalışıyor

denedi, denedi, denedi ve işte İKİİİİİİ :) bilmeyenler öğrensin iki artık böyle gösteriliyor :)

hımmm peki nerede bizim doğumgünü pastamız?

İşte geldiiii...
Hem de üzerinde Yağız'ın sevdiği tüm hayvanlarla beraber :)

pastamı üfledim, 2 yaşımı bitirdimmmm :)

Sevgili minik Yağız, sana ailenle geçireceğin, her gününün diğerinden güzel olacağı sağlık ve mutlu yaşlar dilerim...
ve Sevgili Özlem-Uğur çifti evlatlarınızla mutlu, huzurlu bir yaşam sizin olsun
yine bir mutlu gününüzde yanınızda olmamı istediğiniz ve masalınızın sonunu MutluMasal ile yazdığınız için teşekkür ederim :)

46 yorum:

Ece dedi ki...

ALLAHIM ESİRGESİNNNNNN...BİNLERCE DEFA MAŞALLAH ,NICE MUTLU SENELERE,HARIKA BIR AILE TABLOSU DILERIM SONSUZA KADAR HEP BOYLE MUTLU OLURLAR,DIS DUNYANIN ETKILERINDEN UZAK,RESIMLERE BAKINCA SANKI BIR MASAL DUNYASI GIBI GELDI BANA MUTLULUKLARI YUZLERINDEN EVLERINDEN HIC EKSILMESIN ,KEM INSANLARDAN VE KOTULUKLERDEN UZAK KUCUK PRENSES MESLİSA VE PRENS YAĞIZ ANNE VE BABALARIYLA MASAL TADINDA BIR HAYAT GECIRSINLER..AMİNNN.
SEVGILERIMLE

Chilek dedi ki...

Ne güzel bir aile, allah nazarlardan sakınsın. Senin ellerinle daha da güzelleşmiş anlar, ellerine sağlık canım:)

Evren dedi ki...

maşallah ona, Allah nazarlardan saklasın, yüzü hep gülsün. şansı da bol olsun.

Pilli Petro dedi ki...

çok tatlı maşaallah allah uzun ömür versin böle yanaklarını sıka sıka sevesim geldi :))

handeguler dedi ki...

Maşallah. Ne kadar güzel bir aile. Allah hep mutlu etsin onları. Daha nice güzel, mutlu doğumgünlerine

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

:) Nilay ne kadar güzel anlar yakalamışsın. Yağız'ın ne kadar güzel bakışlarını, mutluluğunu fotoğraflamışsın. Yağız'ın da yakışıklılığı ayrı :)
Sevgiler
Sıla

Unknown dedi ki...

Çok tatlı Yağız maşallah!Melisa da daha şimdiden tam bir fıstık!Uzun sağlıklı ömürler versin Allah inşallah!

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

kıyafeti beni bitirdi :)

o dudaklar o eller tam yemelik

maşallah

sağlıklı anneli babalı nice yıllar kuzucuğa

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

kıyafeti beni bitirdi :)

o dudaklar o eller tam yemelik

maşallah

sağlıklı anneli babalı nice yıllar kuzucuğa

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

kıyafeti beni bitirdi :)

o dudaklar o eller tam yemelik

maşallah

sağlıklı anneli babalı nice yıllar kuzucuğa

Selin Ergeçer dedi ki...

Maşallah nice senelere :)) senin de ellerine sağlık canım,harika fotoğraflar :)

birdamlacıkyağmur dedi ki...

Bu aile mi bu kadar güzel,
yoksa objektifin arkasındakinin mi mahareti bilemedim :)
hepinize maşallah!

pelince dedi ki...

Nasıl güzel çekmişsin,sıcacık bir aile fotoğrafı... kocaman maşallah...

Burcu Çalışkan dedi ki...

maşallah maşallah maşallah :)) güzel karelerin içinde ellerine sağlık canım

elif-kayra dedi ki...

Maşallah bu güzel aileye,
Melisa ve Yağız'a nazar değmesin, Nicemmutlu doğumgünlerine

Bu karelleri çekeninde eline sağlık.

nesrin dedi ki...

Ama cok tatliymis teyzesi.

yemekbiraşk dedi ki...

çok özel bir gün olmuş. ve ölümsüzleştirilmiş maşallah çok sıcacık bir aile portresi
sevgiler canım..

Sümeyye dedi ki...

maşallah çok tatlı daha nice güzel senelere inşallah...fotoğrafların hepsi bir birinden güzel olmuş ellerine sağlık :)

Işıl dedi ki...

ELLERINE SAGLIK CEKIMLER SUPER

sine'mden dedi ki...

Her fotoğrafta bir maşallah dedim Nilay,ellerine sağlık senin de:)

ceydabural dedi ki...

maşallah çok yakışıklı yağız ailece olan karleri mutluluklar daim olsun emeğine sağlık nilaycım :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ay Allah'ım nazarlardan saklasın.Kocaman bir maşallah bu güzel aileye..
Nilaycım senin de ellerine sağlık canım, muhteşem bir çekim olmuş..

Syhn dedi ki...

oyy şu yakışıklıya bakın hele!! maşallah!!
nice yaşlara..
nilaycım dünki buluşmada gözlerim seni aradı.
öpüyorum..

modafobik dedi ki...

Allahımmm saçlara bak şununnnn artist maşallah! :) bana benziyor ucundan falan dermişim ehem :D Yine süper bi çekim valla :)

Unknown dedi ki...

ayyyyy ben onun simdi pofuduk yanaklarindan ve ellerinden öpsem kardesini de öpsem !! =)

CEPAYNASI dedi ki...

muhteşem fotoğraflar...
eline sağlık ve yağız'a mutlu yıllar...
yorumlar hata veriyor...
bu 2. yorumum:)
sevgiler...

Cafe Pepela dedi ki...

Maşallah Nilay'cığım,emeğine gönlüne sağlık.
Gelinlerin-damatlarım / çocukların / bebeklerin öyle ciciler ki. Yaşamlarımdan bir lahza eksik olmasın neş'e / sağlık / sıhhat..
Başarılarının devamını dilerim canım.

NiLaY dedi ki...

Ece, bu yorumun üzerine kocaman bir amin diyorum canım, çok teşekkür ederim bu kadar güzel söz ve dilek için :) sevgiler..

Chilek, sağol canım benim :)

Evrencim, inşallah canım hep mutlu olsunlar :)

Pilli petro, evet ben yaptım :)

Handecim, teşekkürler canım arkadaşım benim :)

NiLaY dedi ki...

Sılacım, valla bu kareler için çok koşturdum yakışıklının peşinden ama değdi :)

Kitap kurduyum ben, amin canım, teşekkürler güzel dileklerin için :) sevgiler..

Elçincim, evet canım ya çok yakışıklıydı küçük bey mavi-beyaz takımı ile :)

Selincim, teşekkür ederim canım :)

Bir damlacık yağmur, sağol canım benim hepimiz birden şımardık gitti ben sana söyliyim :) ama sırrı vereyim tabii ki ailenin güzelliği ve pozitif enerjisi bu fotoğrafları bu kadar güzel gösteren :)

NiLaY dedi ki...

Pelince, sağol canım benim :)

Burcucum, teşekkür ederim canım arkadaşım benim :)

Elifcim, sağol canım gerçekten maşallahlık bir aile, mutlulukları daim olsun :)

Nesrin, gerçekten öyleydi teyzesi :)

Yemek bir aşk, sağol cnım :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Sümeyye, çok teşekkür ederim canım, sevgiler :)

Işıl, sağol canım :)

Sine'mden, :) canımsın benim :) teşekkür ederim..

Ceyda, teşekkürler canım :)

Eminecim, çok sağol arkadaşım, güzel bir aileyi en güzel şekilde yansıtmaya çalıştım :)

NiLaY dedi ki...

Syhn, canım ben de gelmeyi çok istemiştim ama ben ogün bir düğün çekimine gittim maalesef ama bir dahaki buluşmaya katılacağım inşallah :)

Modafobik, :)) teşekkür ederim canım :)

Senacım, valla kardeşinin gıkı çıkmıyor zaten canım ama Yağız biraz ilgiden bunalabilir ama isyan etse de vazgeçme çünkü çok tatlııı :)

Cep aynası, çok teşkkür ederim hem güzel yorumun hem de yorumu yayınlamak için ayırdığın zaman için :)

Pepela's garden, çok teşekkür ederim içimi açan bu güzel yorumun için :) inşalla inşallah :) sevgiler..

gutguturuna dedi ki...

maşallah nasıl güzel bi çocuk bu..reklam filmi teklifleri yağıyodur..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Nilay'cım her zamanki gibi fotolar sıcacık.
Sevgiler:)

cido dedi ki...

çokk güzel detaylar fotoğraflamıssın...yerim o kırmızı burnu ben maşaallah..ellrerine sağlık

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

yahuuuu ben onu varyaaa yerimmmmm o sevimli suratını=) resimlerden belli ki çok eğlenceli çekimler olmuş nilaycım resimler süper aile süper sen süper hepinize tebrikler:)

mine dedi ki...

aman aman ne kadar da yakışmış maviş kıravatı bu yakışıklı beyefendiye nice mutlu yıllar dileriz kendisine : )
çok tatlı bir aile gerçekten
herşey gönüllerince olsun

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ben bu yağızı yerim yanlızzz maşallah Allah bağışlasın anne ve babasına..

Seninde ellerine sağlık süper olmuş yine Nilaycım

PıNaR dedi ki...

ılgazında bugünlerini görebilecekmiyim diye içimden geçti ne tatlı çıkmış yağız çok güzek çekmişin nilaycım ellerine sağlık

PıNaR dedi ki...

ılgazında bugünlerini görebilecekmiyim diye içimden geçti ne tatlı çıkmış yağız çok güzek çekmişin nilaycım ellerine sağlık

annesiningülü dedi ki...

çok yakışıklı bu küçük adam :D
ömrüde güzel olsun...

NiLaY dedi ki...

Gutguturuna, aynen öyle şu an bir dergiye basılacak fotoğrafları valla :)

Şanslı, sağol canım benim :) sevgiler..

Cido, çok teşekkür ederim canım, elimden geleni yapmaya çalıştım :)

Blogdayaparımkariyerde, canımsın benim :) ailem gerçekten çok güzeldi ve mekan da tüm güçler birleşince ortaya bu güzellikler çıktı :)

Minecim, amin canım, çok teşekkür ederiz güzel dileklerin için :)

NiLaY dedi ki...

Aylincim, çok teşekkür ederim canım :)

Pınarım, tabii ki göreceğiz hep beraber canım benim, oo ona ne güzel bir parti düzenlersin sen kimbilir :)

Baharcım, amin canım, teşekkürler :)

HaNdE... dedi ki...

ay ay ayyyyy demek istiyorum :):):)

NiLaY dedi ki...

Handecim, :)))

Berra Bayka dedi ki...

uvv yerim onu bennn :)) sarışın çocukları çok seviorum yaa maşallah nasılda tatlı allah bağışlasın .. çekim harika olmuş ellerine sağlık cnm ..