13 Nisan 2012 Cuma

Düğün Hikayesi: Havva ve Erkan

Mutlu Masal Photography ile çoğunuzun blogunu takip ettiği, sevecenliği, ince ruhu ve esprili hali ile eminim hayran kaldığı Sevgili Seyhan'ın kardeşi Erkan ve güzel gelinleri Havva'nın düğün çekimleri için bir araya geldik. Düğün gününe çok az bir zaman kala ayarlanan çekim mekanı için Kavacık'taki Fatih Korusu'nu kullandık. Naif ve sakin yapıları ile çekimin su gibi akmasını sağlayan çiftimin kareleri ile mutlu anları var şimdi karşınızda :)









Sevgili Havva ve Sevgili Erkan bu mutlu gününüzde yanınızda olmaktan çok keyif aldım, dilerim daha nice güzel anlarınızı paylaşmak için bir arada oluruz :)

1 yorum:

Syhn dedi ki...

fotografçı çok önemli biliyo musun Nilaycım,
çünkü biz trafiği hesaba katmayarak, geciktik seni o sıcakta beklettik ama sen sanki bizden dakikalar öncesi gelmiş gibiydin, bizim gerginlğimizi de sen aldın..
herkese anlatıyorum ;)

çok teşekkür ederim güzel sözlerin ve güzel karelerin için.. bakmaya doyamıyorum bu fotograflara.

uzun yazdım ama ek olarak: Erkan benim abim :)))))