2 Nisan 2012 Pazartesi

Mutlu Masal Photography'den ANNELER GÜNÜ hediyesinin sahibi belli oldu :)

01 Mart - 31 Mart 2012 tarihleri arasında facebook sayfam ve blogum üzerinden düzenlediğim Anneler Günü hediye kampanyası sona erdi ve şanslı kişi 1 Nisan tarihinde belli oldu :)
Eee hediye güzel bir anne ile çocuğu için olduğundan biz de kazanan kişiyi anne - çocuk olarak belirlemeye karar verdik ve bakın işte şanslı kişiyi bu görüntüler ile belirledik :)


Anne kampanyaya katılan 64 kişinin ismini küçük küçük kağıtlara yazdı

NİL çekilişi yapmak için yerini aldı :)


minik eller çekilişe katılan isimler arasında dolandı


 isimlerin yazılı olduğu kağıtlar arasından biri büyük bir dikkatle seçildi


seçilen kağıt titizlikle açıldı


ve kazanan isim NEYLAN YILMAZ ÇELEBİ oldu :)


kendisi facebook sayfama bıraktığı yorumda geçtiğimiz ağustos ayında anne olduğunu ve bu sene kutlayacağı ilk anneler gününde bu hediyenin çok güzel olacağından bahsetmiş ki beni de çok mutlu etti çekimde tatlı bir bebişle birlikte olacak olmak :)
Facebook sayfam ve blogum üzerinden yürüttüğüm bu kampanyaya katılan herkese teşekkür ediyor, Neylan Hanım'a tebriklerimi gönderiyor ve hepimize mutlu bir hafta diliyorum :)

Neylan Hanım bana nilaynil@hotmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz :)

5 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

kesinlikle çok güzel düşünülmüş bir hediye,kaçırdığım için ,katılamadığım için gerçekten çok üzüldüm :((
yüreğinize sağlık...

alev ertürk dedi ki...

ama ben çooooooooooooook istemiştim
:(((((((((((((((((((

Zeynep'in Evi dedi ki...

Nilaycım anneler günü hediyesini sen bitirdin ben başlattım bu sabah, öyle güzel yorumlar alıyorum ki istiyorum hepsini hepsini çekeyim.. kazananı ben de tebrik ediyorum çok güzel bir çekim olacak çünkü:)

kalemperest dedi ki...

Yeni bir annenin kazanmasına çok sevindim ;) İlk Anneler Günü nü çok güzel karelerle saklayacak.. Şimdiden kutlarız ;)

kalemperest dedi ki...

Yeni bir annenin kazanmasına çok sevindim ;) İlk Anneler Günü nü çok güzel karelerle saklayacak.. Şimdiden kutlarız ;)