25 Nisan 2012 Çarşamba

Doğum Hikayesi: ELA BEBEK

Bugün sayfamda yer alan Mutlu Masal Photography'nin kahramanı ELA BEBEK, benim can dostlarımdan hayatımın neredeyse son 20 yılına şahitlik etmiş olan Elif'imin bebeği. Sırayla evlendiğimiz ve sırayla bebeklerimizi dünyaya getirdiğimiz arkadaşlığımızda Elifcik elini çabuk tutarak 2. tura başladı ve yakışıklı oğlu Kaan ile sürdürdüğü mutlu evliliğini bir de güzeller güzeli kızı Ela'nın doğumu ile taçlandırdı.
Hamile olduğunu öğrendiğinin haftası çocuk doktoru olan arkadaşımın mecburi hizmetinin Van Erciş'e çıktığını öğrendik, gidişinden aylar sonra da Van depremiyle bir canımızın orada olması ile telefonlara sarıldık neyseki kendine ve yanında götürdüğü oğulcuğuna birşey olmamıştı ama hem hamilelikle hem deprem sonrası oluşabilecek hastalıklara karşı orada çalışması çok uygun olmasa da izne çıktığı son güne kadar Van-İstanbul arasında mekik dokudu...
Aradan geçen aylar sonunda sağlık ve mutlulukla hamileliğinde son günlerine gelen arkadaşımı ve büyük destekçisi eşi Önder'i doğum anlarında yalnız bırakmayarak fotoğrafladım. Büyük bir keyif ile yaptığım işim sayesinde hem can dostuma güzel bir hatıra bıraktım hem de canımın canının dünyaya gelişine büyük bir mutlulukla şahitlik ettim :)
İşte karşınızda yeni kızımız ELA BEBEK :)











Elifim ve Öndercim dünyaya getirdiğiniz güzel kızınız ve yakışıklı oğlunuz ile size sağlıklı ve mutlu bir ömrü diliyorum. Daha nice senelerde birbirimizin nice mutluluklarına tanık olmak dileğiyle :)

4 yorum:

Deniz dedi ki...

Ne güzel bir anne, ne güzel fotolar, ne güzel gözyaşları... Sadece böyle mutluluktan olsun hep

PıNaR dedi ki...

kaan gördüğünde şaşırmış gibi :) çok tatlısınız maşallah size

kalemperest dedi ki...

çokk tatlılarr.. o bıdık abinin kardeşi karşısında açık kalan ağzını yerim ben.. sağlık, mutluluk dolu bir ömür diliyorum bu güzel aileye.. Darısı başımıza Nilayım :))

elifkaanela dedi ki...

Canım yeni gördüm güzel karelerini ve satırlarını,tekrar tekrar ellerine sağlık güzel arkadaşım..Darısı başınıza bence de:))))