6 Mayıs 2011 Cuma

Haftaya güzel bir kapanış: MUTLU MASAL hikayelerden sonra şimdi de kurumsal çekimlerde :)

Çektiğim düğün hikayesi, doğum hikayesi ve aile fotoğraflarının yanı sıra ilk defa bir fotoğrafım kurumsal bir iş için kullanıldı :)
70'den fazla ülkedeki geniş deneyimi,Türkiye'deki 20 yılı aşkın birikimiyle her koşulda, her zaman yanımızda olan Allianz Sigorta'nın geçtiğimiz günlerde evlenecek olan çiftler için çıkardığı ve düğünle ilgili karşılaşılabilecek riskleri teminat altına alan Alyans Sigorta poliçesinin broşürlerinde iç resim olarak benim karelerimden birine yer verildi, mutluyum, huzurluyum ve gururluyum...
Siz düğününüzün hazırlıklarını yaparken başınıza gelebilecek riskleri düşünmeyin ve Alyans Sigortası'na bir göz atmadan evlenmeyin :)

Herkese mutlu haftasonları aaa buarada anne blogger arkadaşlarımın ve geleceğin annesi blogger arkadaşlarımın anneler gününü şimdiden kutlarım :)



13 yorum:

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

cok güzel haber, fotoğrafta harikaymış, secilmiycek gibi değil..

Adsız dedi ki...

bu broşürün mailingi geld, bu kızı nereden tanıyorum diyordum :)

eline sağlık canım bir kez daha...

senin de anneler günün kutlu olsun, sevgiler.

Burcu Çalışkan dedi ki...

Aaaa bizimkiler ünlü olmuş yahu :)) Bu arada perşembe bizimkilerin yanındaydım şirket duvarlarında afişleri görünce dedim ki niye bizim fotolardan kullanmıyorsunuz, Onur'da dalga geçti ne bir de size telif hakkımı vereceğiz diye :))) Süper olmuş fotonla canım...

Sayın KARACA dedi ki...

Ay nasıl gurur verici bir gelişme değilmi? Çok tebrik ederim. Daha büyük projelerde çalışman dileğiye canım ;)

Peritozu dedi ki...

Yapılan güzel işler, büyüklerinde gözlerinden kaçmamış demek ki :)

sedaca dedi ki...

süper haber :) tebrik ederim Nilaycım, çok seviniyorum böyle gelişmeleri duyunca ben :)

Chilek dedi ki...

Harika bir haber daha daha yukarılara inşallah:)))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Yürekten tebrik ederim :)

Anneler günün kutlu olsun şimdiden canım

annesiningülü dedi ki...

çok harika canım ;)
seninde günün şimdiden kutlu olsun Nilay. öptüm seni ve güzel Nil'i :)

Unknown dedi ki...

tebrik ediyorum canımm :) senin adına çok mutlu oldum.ve inanıyorum daha çook başarılı olucaksın :)

NESLiiCE dedi ki...

Cok süper bir blog

Syhn dedi ki...

aa benimde çok sevdiğim bir fotografını kullanmışlarr!!!
süper ;)

NiLaY dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim, gerçekten benim için gurur verici bir çalışma oldu, inşallah bundan sonra benzer çalışmaları neşe ve mutlulukla burada sizlerle paylaşırım :)
sevgiler..