27 Nisan 2012 Cuma

Nişan Çekimi: Gülsen ve Serhat

Yıllar yıllar önce tanıştık bir arkadaşımız vasıtasıyla Gülsen ile... Sonra baktım yanında gülmekten keyif aldığım, zamanın tüm sıkıntısını unutturan, beni rahatlatan, kendimi iyi hissettiren bir dost olarak omuz vermiş bana en zor zamanlarda. Gülen yüzü, çocuksu tavırları ile bazen kendimi ablası olarak bazense 9-10 yaşlarında lastik atlayan arkadaşı olarak, apartmanda komşu zillerini çalıp kaçan afacanlar gibi hissettim... Uzun uzun gecelerde dertleştiğim, sırrımı verdiğim sırrını sakladığım kardeşim oldu sonralarda...
Yıllar 2006'yı gösterdiğinde de Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesini MFÖ'nün sarı laler şarkısı çınlatırken buldum dedi, sana senin gibi birini hayattan zevk alacağın eşini buldum dedi ve o çocuksu saflığı ve temiz kalpliliği ile bizi kocişle biraraya getirdi :) Aradan geçen yıllarda mutlu evliliğimin hem mimarlarından biri hem de en yakın şahidi oldu ve yürekten istediğim mutluluğu o da sonunda buldu :) Değerini bilen, sevgisini hissettiren, güzel yürekli Serhat ile evlilik yolunda ilk adımı attı ve geçtiğimiz günlerde nişanlandı...
Mutlu Masal Photography olarak hızla yarınlara sakladığımız çekimin ardından Eylül ayında evlenecek olan bu güzel arkadaşlarımın nikah şahidi olacak olmanın heyecaın iile gün sayıyor ve hepimize mutlu bir haftasonu diliyorum :)









Hiç yorum yok: