4 Ekim 2010 Pazartesi

Düğün Hikayesi: Burcu ve Uğur

Hayatlarının en özel gününde masallarının sonunu Mutlu Masal ile yazan Burcu ve Uğur çifti ile gerçekleştirdiğimiz oldukça keyifli düğün hikayesi çekimi, yüzümüzde kocaman tebessümler ve saatlerce su içecek vakit bulamadığımızdan dilimiz damağımız kuruyarak bitti :)
İşte karşınızda rengarenk, canlı ve oldukça sevimli bir çiftin düğün hikayesi...

Gelin hanımın hazırlıkları kuaförde başladı

Detayların ve damat beyin hazırlıklarının tamamlanmasının ardından

Gelinimin geceden şişirdiği rengarenk balonlar gelin arabasına sıkıştırılarak isteği üzerine lunaparkta çekime başlandı :)


Eee lunaparka kadar gidilip pamuk helva yenmeden çıkılmaz diyen güzel çiftim bir pamuk helvayı paylaştıktan sonra...

Biraz da yeşillik isteyen ve fotoğraf çekimini fazlasıyla önemseyen gelinim isteğiyle hemen bir ormana attık kendimizi :)


Ardından da işte asıl çekim mekanımız olan Çırağan Sarayı'ndayız...










Renkli, heyecanlı ve bol kahkahalı bir günün ardından yaptığım içime sinen çekimin ardından güzel çiftimden ayrıldım...
Sevgili Burcu ve Sevgili Uğur çıktığınız birliktelik yolunda bir ömür mutlu olmanızı ve yüzlerinizden o güzel tebessümlerinizin hiç eksilmemesini diler, bu güzel gününüzü ölümsüzleştirmek için Mutlu Masal'ı tercih ettiğiniz için teşekkür ederim :)

46 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Yeni çiftimize Mutluluklar...
Resimler her zaman ki gibi Masal sı !

Chilek dedi ki...

Uzun yıllar mutlu mesut yaşasınlar inşallah:)Lunapark fikrine bayıldım.Senin de ellerine, emeğine sağlık canım:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

çıragan saraylı kareler çoook güzeel nilay :)) yetkililere sesleniyorum açın sarayların kapılarını biz fotografçılara, bu güzellikler kerkesin hikayesinde olsun :))

Zeynep'in Evi dedi ki...

Nilaycım gelin en güzelini yapmış, oh nerde isterse orada fotoğrafları olmuş hemde en güzelinden..öpüyorum canım seni..

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

çok güzel resimler ...ellerine emeğine sağlık :)

sine'mden dedi ki...

ben çok sevdim fotoğrafların anlattıklarını :))

elif-kayra dedi ki...

ay bu fikre çok bayıldım lunapark negüzel bir fikir olmuş,ileride oğlumun sünnet resimlerinde aklıma gelen yerler arasında ama düğün mekanı olarak hiç düşünmemiştim. çok iyi bir fikir olmuş, senin de ellerine sağlık yine .

öznur-ata dedi ki...

çifte mutluluklar diliyorumm..fotoğraflar harika..eline gözüne emeğine sağlık..:))

Syhn dedi ki...

gelinis tüm istekleri yerine getirilmiş :)
mutluluklar diliyorum!

Selin Ergeçer dedi ki...

canım süper fotoğraflar,ellerine sağlık :) bu arada gelinliğin etek kısmındaki işlemelere bayıldım :))

stuven dedi ki...

mutluluklar diliyorum.

çekimler çok keyifli geçmiş. eline sağlık.

sadeceselin dedi ki...

bir ömür mutluluklar, fotograflarda müthiş. elime sağlık

dunyada bir balık dedi ki...

Nilay sen böyle güzel fotolar çekip mutlu çiftlere tanıklık yapıyosun ya benim evlenesim geliyor bakınca napcaz? :D

NiLaY dedi ki...

Sevilcim, çok teşekkür ederim canım benim :)

Chilek, evet canım gelin çok istiyordu lunapark çekimini onu da araya sıkıştırdık :)

Burcucum, arkandayım canım kesinlikle bu çağrıya yetkililer kulak vermeli :) buarada çok komik ama Yıldız parkındaki havuz etrafında da çektirmiyorlarmış artık izinsiz :)))

Zeynepcim, evet canım biraz fazla koşturduk ama sonuç güzel oldu :)

Elçincim, sağol canımcım :)

NiLaY dedi ki...

Sine'mden, :)) cıvıldıyorlar sanırım :)

Elifcim, vayy senin fikirde süpermiş canım gerçekten renkli kareler için ideal :) teşekkür ederim..

Öznur-Ata, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Syhncım, ee işimiz bu değil mi ama :) teşekkürler canım..

Selincim, evet canım harika görünüyordu gerçekten işlemeler tek sorun duvak fazla uzun olduğundan gelinliğin arkasındaki boncuklara takılıyordu sürekli..

NiLaY dedi ki...

Stuven, çok teşekkür ederim canım :)

Galadriel Ar Feiniel, çok sağol :) sevgiler..

Dünyada bir balık, o zaman şöyleki canım, sen nikah tarihini alacaksın ben de seni fotoğraflıycam :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok tatli ikiside,bayildimm fotograflara,ikisinede Ömür Boyu Mutluluklar dileriz...

Sevgiler...

(valla bende tekrar gelinlik giyip,size poz vermek isterdim,cok!)

Sevil Şahin dedi ki...

nilaycım gercekten şahane resimler olmuş emeklerine sağlık süper süper

PıNaR dedi ki...

lunaparka bayıldım süper fikir çokda güzel olmuş mutluluklar

MAVİ TUTKU dedi ki...

Her zaman olduğu gibi resimler muhteşem. Allah nazardan korusun mutlu mesut etsin diyorum.:) He bide darısı başıma diyorum.:)

Tibetin annesi dedi ki...

Harika detaylar! Eline sağlık Nilaycım...

Hamiyet Akan dedi ki...

Ve... Gökten üç elma düşmüş.; biri bu güzel çifte, biri bu güzellikleri fotoğraflayıp bize getirene, biri de bizlere :) Bu güzel çifte mutluluklar. Ellerine sağlık Nilay'cım yine harikasın.

nihalasli dedi ki...

Cok guzel kareler..Boyle her karede ayri ayri duygular yakalanabiliyor..sanirim insan o zaman anliyor maharetin makinada olmadgini:)
Nikahimda boyle ozel bir calisma aklimagelmedi ama bebikim olcagi zaman bu ana ayrintiyi:) kacirmak istemiyorum.

CEPAYNASI dedi ki...

araba ve son kare beni benden aldı:)
çok güzelllll...
ellerine sağlık ve evlenen çifte bitimsiz mutluluklar......

NİLÜFERCE.... dedi ki...

785.izleyiciden merhabalar:)blogunuza bayıldım anlatım tarzınız fotoğraflamalarınız çok akıcı ve anlamlı bakıp çıkmak mümkün değil:)gelin ve damata ömür boyu aynı yastıkta yaşlanmalarını diliyorum....sizin de beni ziyaret ettiğinizi gördüm çok mutlu oldum hoşgeldiniz,sevgiler..........

Unknown dedi ki...

luna parki fikri süpeeer !!!
cok güzel olmus resimler !!

Limon çiçekleri dedi ki...

Ne mutluluk mutluluk kokan fotoğraflar böyle!Sanatınıza sağlık.Harika!

sufi dedi ki...

Burcu ve Uğur EZEL dizisinden fırlamış gibiler.Mutlu olsunlar dileriz seninde ellerin dert görmesin muhteşemdi resimler. sevgilerimle.

NiLaY dedi ki...

Bir terazi kızı, geç kalmış değilsin canım :) gelinlik olmasa bile kendini bembeyaz bir elbisenin içinde hayal et, yanında eşin sağlarında çiçekten tacın fotoğraf çekiyoruz :) nasıl fikir ama :)

Sevilcim, çok teşekkür ederim canım :) öpüyorum çok...

PıNaRıM, evet canım gelinim sağolsun çok araştırma yapmıştı fotoğraf çekimleri ile ilgili sayesinde oldukça renkli geçti çekim :)

O.K.A.-Mavi Tutku, çok teşekkür ediyorum Mesut Bey ve amin diyorum :)

Tibet'in annesi, çok sağol canım :) sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Hamiyetcim, :)) süpersin canım :)

Nihalaslı, çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) doğum hikaye fotoğraflarınızı gerçekten tlamayın derim ben çünkü o anları inanın size hatılatacak olan duygu yüklü tek kanıt onlar :) sevgiler..

Cep Aynası, arabaya gerçekten ben de bayılmıştım canım gerçi klimasız oluşu ciddi bir problemdi ama güzelliğinin yanında lafı bile olmadı :)

Waterlily, çok çok çok teşekkür ederim :) çektiğim fotoğraflara yüklemeye çalıştığım anlamları keşfetmeniz ve blogumu bu gözle değerlendirmeniz beni çok mutlu etti :) nice güzel paylaşımlara diyorum :) sevgiler..

Senacım, evet canım oldukça renkli bir fikirdi :) teşekkürler..

NiLaY dedi ki...

Limon çiçekleri, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Sufi, :)) teşekkür ederim hem kendi adıma hem de güzel çiftimin adına :)

annesiningülü dedi ki...

hepsi güzel Nilay ama
saraydakiler ayrı güzel olmuş :)

özlem dedi ki...

çok güzel resimler bunlar. bayıldım. ellerine sağlık

çeşnici Handan dedi ki...

Nilaycığım yine harika görüntüler yaratmışsın. Lunapark ve Çırağan'dakiler harika. Ellerine sağlık. Yeni çifte de mutluluklar dilerim.

Hande dedi ki...

Nilaycım, ellerine sağlık. Saray kareleri çok ihtişamlı, lunapar ise pek cıvıl cıvıl. Her telden bir çekim olmuş :)

Mutluluklar diliyorum.

cido dedi ki...

lunapark olayı çok tatlıı :) eline sağlıkk

Sevtap dedi ki...

Harika fotoğraflar olmuş canım ellerine sağlık.Kıskanıyorum ama bende çekmek istiyorum.Çiftede bir ömür boyu mutluluklar...

ayci dedi ki...

o oldtimer var ya...iyi ki var dimi :)

birde çırağında iyi ki var :)

Bayram Kombesi dedi ki...

ilk kez geliyorum bloguna ve coookk begendim. Hemen izlemeye aldim. ellerine saglik ne guzel cekmissin fotolari. guzel paylasimlarda bulusmak dilegi ile, sevgiler.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Yine muhteşem kareler

Kartopu dedi ki...

Resimler cok güzel <3 Muhtesem görünüyorsunuz ikinizde. Ömür boyu mutluluklar.

NiLaY dedi ki...

Baharcım, sağol canım benim :)

Özlem, çok teşekkürler :)

Handan abla, evet oldukça renkli ve eğlenceli bir çekim oldu gerçekten, teşekkürler :)

Handecim, ee saray Çırağan olunca ihtişam olmaması mümkün değil :)

Cido, çok teşekkür ederim canım, sende renklere düşkünsün sanırım :)

NiLaY dedi ki...

Karabidikim, eminim sende bu konunun üzerine eğilirsen oldukça güzel kareler yakalayabilirsin canım :) teşekkür ederim...

Ayci, kesinlikle canım :)

Bayram kombesi, ozaman kocaman bir hoşgeldin diyorum sana ve çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için :)

Kaymaklı kadayıf, çok sağol canım benim :)

Kartopu, fotoğraftakiler ben değilim ama evlenen güzel çift adına teşekkür ederim :)

Peritozu dedi ki...

Rengarenk kareler :)
Cok guzel bir cekim olmus yine Nilay,emegine saglik.Ciftinde birbirlerine cok yakismislar,omur boyu mutluluklar onlarada :)

NiLaY dedi ki...

Peri tozu fotoğraf, canım çok teşekkür ediyorum :)

Hülya Polat dedi ki...

birden fazla mekanda muhteşem fotolar çıkmış ortaya,emeklerine sağlık,çifte de sonsuz mutluluk...

http://fotografcercevem.blogspot.com/