29 Kasım 2013 Cuma

Kitap Önerisi: SEVGİLİMDEN SON MEKTUP


Jojo Moyes'in kaleminden çıkmış ve Solina Silahlı tarafından dilimize çevrilmiş olan Sevgilimden Son Mektup PEGASUS YAYINLARI'ndan basılarak okuyucuyla buluşmuştur. 
Yazarın daha önce okuduğum kitabı Senden Önce Ben'e göre konu olarak çok daha sürükleyici olan bu kitap benim son zamanlarda okuduğum en tatminkar eserlerden biriydi.
Gerek konusu ve gerekse anlatım dili ile hem sürükleyici hem de okur üzerinde merak uyandıran kitapta yıllara meydan okuyan bir aşk öyküsü sevgililerin birbirlerine yazdıkları mektuplarla desteklenerek anlatılmıştır.
Daha yeni okumayı bitirmiş biri olarak şiddetle kitabı okumanızı tavsiye ediyor ve zamanın hayatımızdaki önemini ve an'lara geç kalmamızın ömrümüzde bazen ne kadar ağır bedellere sebep olabileceğini anımsamamızı istiyorum.
Herkese mutlu haftasonları ve keyifli okumalar dilerim :)

1 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Senden önce ben'i çok sevmiş ve iki günde bitirmiştim. Eminim bunu da severim.

Teşekkürler Nilay.