26 Kasım 2013 Salı

Küçük ama şirin olsun :)

Evlendiğim günden beri şansıma hep balkonsuz evlerde oturan ben, benden daha şanslı olan bazı arkadaşlar için küçük de olsa sahip oldukları balkonlarını güzelleştirebilmeleri için ufak görsellerle geldim bugün.
Günümüz mimarisinde ortadan kaldırılan çocukluğumun dev balkonlarının yerini bugün ya fransız balkonlar aldı ya da oldukça küçük alanlar. İşte siz küçük de olsa bir balkona sahipseniz bakalım aşağıdaki güzelleştirme önerilerini beğenecek misiniz? :)






Fotoğraflar: http://www.shelterness.com

1 yorum:

firdevs dedi ki...

Fransa'da yasiyorum ve bir fransiz balkonum bile ( Mustakil ev ) yok :))))) Arada bir , ne bileyim mesela yemek yaparken daraldigimda , mutfak tulunu kenara cekip balkondan etrafi izlemeyi isterdim :) Gerci cocuklar yuzunden gittigim her balkonlu evde gerilen de yine benim :p:P:p