4 Kasım 2013 Pazartesi

Film: BENİM DÜNYAM



Yönetmenliğini Usta sanatçı Uğur Yücel'in yaptığı ve başrollerini Uğur Yücel, Beren Saat, Ayça Bingöl ve Turgay Kantürk'ün paylaştığı hakkında birçok haber yapılıp seyirci üzerinde merak uyandıran Benim Dünyam filmi cumartesi akşamımızın keyfi oldu :)
Hint yapımı bol ödüllü Black (2005) filminden uyarlanan filmde Beren Saat kör, sağır ve dilsiz birini canlandırırken, Uğur Yücel ise genç kızın hayatına girip, ona işaret dilini öğreten ve karanlığını ışığa çevirmesini sağlayan kahramanı canlandırıyor.
Özellikle oyunculuklar açısından oldukça tatminkar olan filmde Beren Saat'in çocukluğunu oynayan karaktere de değinmeden geçmemek gerek. Tam bir oyunculuk şöleni yaşatan filmde imkansız diye birşey olmadığını birkez daha öğreniyor insan :)
Filmi merak edenlere keyifli izlemeler dilerken, hepimiz için de keyifli ve huzurlu bir hafta olsun diyorum :)

1 yorum:

nehircce dedi ki...

Bu hafta sonu izledim ben de, çok beğendim kesinlikle çocuk oyunca harikaydı ve Ugur Yucel i bir kez daha çok sevdim..Bolca ağladım ...