20 Kasım 2013 Çarşamba

Kavanozlarla gelen mutluluk :)

Son yıllarda kutlama ve anmalarda misafirlere dağıtılan armağanlar oldukça önem kazanmaya ve farklılaşmaya başladı…
Sizlerde değişiklik peşindeyseniz ve kavanozlarla aranız iyise ee bir de süslemeyi seviyorsanız ister yaptığınız bir tatlıyı, ister mevsim meyvelerinden oluşan reçelinizi, ister minik minik hazırlayacağınız kurabiyelerinizi ya da diktiğiniz filizlerle süslediğiniz kavanozlarınızı misafirlerinize geçirdiğiniz güzel günün anısına armağan edebilirsiniz :)







Fotoğraflar: http://www.weddingwindow.com

3 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Ben de düğünüm icin 600 minik kavanoz süsleyip iclerini badem sekerleriyle doldurmustum simdi evlerine gittigim yakinlarimda görüp mutlu oluyorum :)

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba,
Kavonozlarla yapılan minik hediyelikler çok şirin oluyor. Bana gelen süslü minik kavanozdaki reçellere bile kıyıp yiyemiyorum:=) Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle..
www.neclasolen.com

Alev Özkan dedi ki...

Nilaycım hepsine bayıldım... Aslı'nın 2 yaş doğum günü hazırlıklarına başlamışken iyi bir fikir oldu....