9 Mart 2012 Cuma

Doğum Hikayesi: NİL BeBeK

Yeni yılın ilk bebeklerinden biri oldu bugün sayfamı süsleyen minik kız...
Sabah Nil'imi yuvaya bırakırken çalan telefonum ile 3 hafta sonra gelmesini beklediğimiz Sevgili Bilge'nin Nil'inin yola çıktığını öğrendim ve soluğu hemen makinemi almak için önce evde, ardından da hastanede aldım :)
Hem artık herkesin bildiği üzere çekmekten büyük keyif aldığım, heyecan duyduğum normal doğum beklediğimden hem de dünyaya gelecek olan prensesin benim prensesim ile aynı isme sahip olmasından dolayı Mutlu Masal'ım bu defa daha da büyük bir umutla bekledi bu güzel bebeği ve saatler 15:30'u geçerken doğumhanenin içini dolduran bir minik meleğin sesi ile kulakların pası silindi :)











Sevgili Bilge ve Sevgili Özgür dünyaya getirdiğiniz mavi gözlü kızınız ile size sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum...
İyi ki yollarımız kesişmiş diyor ve daha nice heyecanlarınızı paylaşma dileğimi tekrarlıyorum :)

5 yorum:

annesiningülü dedi ki...

mutlu sağlıklı bir ömrü olsun.
bu albümü çok beğendim

Selin Ergeçer dedi ki...

çooooooook tatlı bir bebek bu bakışa bakk :)) maşallaaaaaaah :))

Adsız dedi ki...

masallaaaah, ben de gunlerimi sayiyorum artik, yolu yariladim cok sukur, darisi basima saglikla kavusmak nasip olur insallah!

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

ayy maşallah çok tatlısınız

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

masal gibi gerçekten.
herbir fotoğrafın ayrı bir duygusu var ve resmen konuşuyorlar.bu anları yakalamak gerçekten zor olsa gerek,tebrik ederim nilay hanım:)