16 Mart 2012 Cuma

Aşılası uzun yollar...


Uzun uzun yollar var önümde, aşılması gereken engeller, engellerin sonunda kavuşulacak sevinçler, başarılar, mutluluklar...
Sıra sıra hayaller var aklımda, kavuşulmak için çok çalışılması gereken, düşündükçe büyüyen, çalıştıkça yaklaşan, heyecanı içimi ısıtan...
Büyük büyük umutlar var içimde, sağlık, mutluluk, bol kahkahadan oluşan, kocaman ailem ile beni yarınlara ulaştıran...
Küçük küçük korkularım var rüyalarımda, hayatımdakilere doyamamaktan, hayallerimi başaramamaktan, engelleri aşamamaktan, dost sandıklarımdan yara almaktan beni ürküten...
Az az da olsa pişmanlıklarım var yüreğimde, acıtan, belki beni olgunlaştıran, bazen sebepsiz durgunlaştıran...
Dolu dolu aşkla yanan bir yarım var evimde, umutsuzluklarımda umut, yorulduğumunda destek, mutluluklarımda kahkaha, üzüntümde gözyaşı, ellerimin, yüreğimin eşi olan...
Mavi mavi bakan gözlerle beni hayata bağlayan bir minik var evimde, anlatımı kelimelere sığmayan bana anne diyen, bir öpücüğü ile dünyaları veren, bir gülüşü ile gözümde sevinç yaşları biriktiren...
Çok çok şükür duaları var dilimde, yollarımla, hayallerimle, umutlarımla, korkularımla, pişmanlıklarımla ama daha çok sevdiklerimle birlikte olabildiğim için...

Hepimize güzel bir haftasonu olsun...

2 yorum:

PıNaR dedi ki...

şair olmalıymışın :)

kalemperest dedi ki...

hayat varmak değil yürümek zaten.. bu hayat yolunda tüm sevdiklerin yanında olsun, o güzel yüzün hep gülsün canım dostum..