26 Mart 2012 Pazartesi

Doğum Hikayesi: BARAN BeBeK

Fazlasıyla güneşli, sımsıcak bir haftasonunun ardından hafif gri ve yağışlı bir sabaha uyansak da dışarıdaki güzelim toprak kokusuna yakışan içimi ısıtan Mutlu Masal'ımın bir bebeği var bugün sayfamda :)
Kasım ayında öğleden sonra hastanede buluştuğum anne-babası ve kalabalık ailesi heyecanla bekliyordu BARAN BeBeK'i... Sevgili anne Burcu ile ben doğuma girerken ise heyecan, telaş, ve mutlulukla harmanlanmış duygular herkes için doruktaydı. Torununun sağlıkla dünyaya gelişine sevinen anneanne ise asıl meakla beklediği kızını gördüğünde gözyaşlarını tutamadı ve ben yine sağlıkla dünyaya gelen bir bebeğin ardından oluşan sevgi seli ile dolu anları bu sayede fotoğrafladım :)









Sevgili Burcu ve Sevgili Bora dünyaya getirdiğiniz oğlunuz ile size sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerken, daha nice güzel anlarınızda birlikte olmak dileğiyle diyorum :)
Hepimiz için rengarenk ve mutlu bir hafta olsun...

1 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu minik bebek Beşiktaşlı demek :))) ayrı bir sevdim şimdi hem tüm aileyi hem de bu minik bebeği :)) maşallahh sağlıklı neşeli bir ömrü olsun inşallah :))))