30 Mayıs 2011 Pazartesi

Anneyim BeN :) - 2

Tam 1 sene geçmiş kuzucuğumun yuva gösterisini buradan sizlerle paylaşalı... Bu haftasonu yine yuvamızın yıl sonu gösterisi, gösteri de heyecanla yer alan bir sürü minik yürek ve onları izleyen bir sürü gözü yaşlı anne ve baba vardı :)
Kızıma olan hassasiyetimi yakın çevrem oldukça iyi bilir ki paylaşımlarımdan herhalde artık sizlerde anlamışsınızdır :) O benim can damarım ve kuzucuğum bu haftasonu bana gururu, mutluluğu gözyaşları içinde yaşattı... Herkesin gülerek seyrettiği gösteride benim gibi ağlayan annelere rastlamak pek güç değildi :)
Gösterimiz 1-4 yaş grubunun koro şarkıları ile başladı, geçen sene minik yıldızlar olarak en önde bulunan kuzum ve sınıf arkadaşları bu sene bir yaş büyüdükleri için arka sıraya geçtiler, bilmem kalabalık içinde boncuğumu seçebildiniz mi? :)


Koro içindeki danslarla müziğe ve hareketlere eşlik etmeye çalışan minikler harikaydı :)


Koronun ardından her yaş grubu öğretmenlerinin yoğun ilgisi ve çabasıyla öğrendikleri danslarını sergilediler, Nil yine geçen seneki eşi Mehmet ile birlikte :)


Dans gösterilerinin de ardından bu defa İngilizce öğretmeninin her yaş gurubundan seçtiği 2'şer çocuğa ingilizce kelimeleri sorduğu bölüme geldik, hangi çocukların sahnede olacağını bilmediğimizden heyecanla bekledik ve evet benim kuzum ingilizce grubuna seçilmiş ve sahnedeki ilk sırayı almıştı :)


Akşam yatarken kızıma bana böylesi gururlu ve mutlu bir gün yaşattığı için teşekkür ettim, anladı mı bilmiyorum ama iyi geceler öpücüğü öyle kocamandı ki sanırım o da huzurla uykuya daldı :)
Bu güzel günü bizi yaşatan, çocuklarımıza gösterdikleri emek ve sabırları için blogumu takip ettiğini bildiğim tüm yuva öğretmenlerimize ve emeği geçen herkese teşekkür eder, herkese iyi haftalar dilerim :)

17 yorum:

Chilek dedi ki...

Canım daha nice gösterileri olsun nice gururlar yaşatsın size:))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nilay bir an düşündüm de bir annenin en mutlu olabileceği anlarsan biri bu olsa gerek:) Ne mutlu sana:) Bir de maşallah Nil'e:)))

Sayın KARACA dedi ki...

Allah bağışlasın Nilaycım. Allah üniversite kep törenlerinide göstersin hayırlısıyla :)

elif ada dedi ki...

Nasıl yakışmış elbisesi. Nasıl tatlı olmuş minik prenses

elif-kayra dedi ki...

gerçekten çok gurur verici bir şey ben bile burdan resimlere bakarken nasılda gururlandım :))
elbiseler çok güzel.
Boncuğa pek yakışmış..

Syhn dedi ki...

gecen gün bir sene sonu gösterisine katıldım da alayacaktım neredeyse gayet normal yani bence :))
ama o inciler ne yaa.. büyümüşte küçülmüş hanımefendiler!!
ne şekerler..

seni hep böyle gururlandırıp mutlu etsin kızın inşallah ;)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Maşallah ..tüm yavruların yüzü hep sağlıkla gülsün

Meyra dedi ki...

Darısı kep törenine olsun Nilaycım,boncuğun yine pek bir tatlı olmuş:))

Vijdan dedi ki...

Nasıl şeker olmuş maşallah :))
Ben oturmuş el sallayan haline bittim :)

Aferin onlara nasılda güzel bir gösteri hazırlamışlar...
Ben fotoğraflara bakarken bittim :))
Mutlu haftalar ....

Burcu Çalışkan dedi ki...

dün yedim yedim doyamadığım lokumum nasıl güzel olmuş elbisesiyle :)) nice güzelliklerini anlat nilüşümün bizde dinleyelim canım:)

Asuman Yelen dedi ki...

Annesinin bu pembeler içindeki harika kuzusunun ve tüm sevdiklerinin en kötü günü böyle olsun.Sevgi ve başarıyla dolu...
Tebrikler ve sevgiler Nilay' cım...

Adsız dedi ki...

maaşallah kuzuya :)

NALAN dedi ki...

çok tatlı olmuş bu cimcime,
nasıl şirinler ..

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ne kadar güzel Nilaycım hep mutlu günlerini gör inşallah kızın da senin sevgin kadar bağlı olsun sana.. nasıl bir duygudur bilmiyorum ama ağladım diyorsunya işte ona hak veriyorum..birde ben kalabalıkta da nili farkettim:) elleri havada:)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ben bile duygulandım şimdi okurken, öpüyorum fıstığını :)

annesiningülü dedi ki...

nasıl tanımayız Nil'i :D
maşallah annesi.

mrv dedi ki...

Merhaba,
Merhaba, Google da yuva arayışı içerisindeyken blogunuza rastladım. Yazınızı okuyunca çok duygulandım, Allah nice güzel günler göstersin. Benim kızımda 2 yaşında ve Başaranlar çocuk yuvasına vermek istiyorum. Sizden yuvayla ilgili detaylı bilgi istesem çok şey istemiş olurmuyum :)

Şimdiden teşekkürler, sevgiler!