12 Mayıs 2011 Perşembe

Hayata renk katan kuşlar :)

Antik Yunanistan'da tanrıça Hera'nın simgesi olan tavuskuşu tanrıçaya hizmet eden çok gözlü dev Argos'un Hermes tarafından öldürülmesinden sonra tanrıçanın devin gözlerini tavuskuşunun kuyruğuna serpmesiyle anılır.
İslam inancında ise bolluk, mutluluk, refah gibi iyi kavramlarla özdeşleşen bu sevimli kuşlara yolunuz düşerse Yeşilköy'de bulunan Rönepark'ta rastlayabilirsiniz, zira biz kızımla sık sık haftasonlarımızı orada geçiriyoruz :)






12 yorum:

Adsız dedi ki...

çok çok güzeller :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

beyazın zerafeti diğerinin renkleri göz alıcı. hele 2. kare kesinkikle çerçevelik :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Harika ...mutlaka gitmeli :)

Meyra dedi ki...

ay sonu İstanbul plan listemin içine aldım ben bu parkı karşılaşmak dileğiyle, canalıcı kareler olmuş canım:)

Ayşe dedi ki...

hele bir de senin pencerenden bakinca hersey daha guzel gozukuyor... :))

Alev Özkan dedi ki...

çok güzeller renkler de oyle... ellerine sağlık ...

annesiningülü dedi ki...

bizim karşı bahçedede var :) görmek isterseniz bekleriz ;)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Nilaycım ikinici kare duvardaki yerini almalı çok beğendim hem de çok.

Zeynep'in Evi dedi ki...

Son ikiyi çok sevdim nekadar canlı duruyor renkler..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Güzel seçim.. Rone parkı pek severim sık sık da giderim.:)

Unknown dedi ki...

harikaaaaaa

Peritozu dedi ki...

Ne guzel renkler, senin gibi, yazilarin gibi...Hep enerji veriyorsun bana :)