30 Aralık 2010 Perşembe

Doğum Hikayesi: ADA BeBeK

Sabah saat 05:45'te kalkıldı evin küçük hanımı yuvaya bırakılmak için anneannesine emanet edilerek yollara düşüldü ve yeniden bir güzel insanın annelik heyecanına ortak olarak Mutlu Masal'larının sonunu yazmak için geri sayım başladı :)
Bir doktor edasıyla 7x24 açık tuttuğum telefonumla koştuğum her doğum özel, dünyaya gelen her bebek güzel benim için... İşte bu güzel bebeklerimden biri ADA doğum hikayesi ile karşınızda :)


Hastaneye vardığımda Sevgili Pınar ve Güven yatış işlemlerini daha yeni yaptırmışlar fakat üzerlerindeki heyecanı henüz atamamışlardı :) Sessiz olan hastane odası benim sabahın ayazına inat attığım kahkahalar ile hem biraz neşelendi, hem de bu sayede doğum öncesi oluşan gergin ortam biraz olsun gevşedi :)

Ve işte doğuma girdik bile, Pınar'ın en büyük destekçisi onu bir an olsun yalnız bırakmayan eşi Güven oldu. Sanırım bir insan ismini bu kadar güzel taşıyabilir ve eşine bu kadar destek olup ona güven verebilir :)


Saatler 08:37'yi gösterdiğinde 2.650 kg. ve 46 cm.'lik minik ADA dünyaya geldi :)



İlk kontrollerinin ardından ADA BeBeK onu 9 aydır heyecanla bekleyen annesinin koynunda, ADA BeBeK'in mis kokusu da annesinin burnunda :)





Bir doğumla daha şahit oldum mucizelerin gerçeğe dönüştüklerine ve aileye katılan yeni bir canın herkesi nasıl şenlendirdiğine :)
Bu kare Sevgili Pınarımın bebeğini ilk kucağına alışı ve sarışı... İşte annelik böyle bir duygu sonsuz ve karşılıksız sevgi, hamilelikle başlayan derin bağlılık ve her bir egodan arınmış öylesine saf, öylesine anaç ve öylesine doğal...

Sevgili Pınar ve Sevgili Güven ailenize katılan yeni üyeniz birtanecik ADA'nın doğum hikayesini Mutlu Masal ile yazdığınız için teşekkür eder, kızınızla erişeceğiniz sağlıklı ve mutlu günler dilerim...
Buarada kızınızı  büyütün, yaza mıncıklayacağız Nil ile :)
Yer: Gayrettepe Florence Nightingale Hastanesi

Not: Geçtiğimiz günlerde blogumda yayınladığım doğum fotoğraflarını çalarak kendi çekmiş gibi kurduğu sitesinde sergileyen kendini bilmez biri nedeniyle ve böylesi olayların önüne geçmek adına bundan sonra paylaşacağım hikaye fotoğraflarımın üzerinde bant olacak, görüntü için kusura bakmayın diyerek beni anlayacağınızı umuyorum :)

52 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Fotoğraflar süper canım,ellerine sağlık :) izinsiz fotoğraf kullanmaya gelince,ben de blogumda bugün aynı konudan bahsettim,ne kadar ayıp canım,olacak şey değil...

Unknown dedi ki...

ya inanılmaz birşey olmalı bu :) ne güzel resimler.Bebişe ve ailesine mutlu bir ömür diliyorum :)

Ve o hırsız olayına innaılmaz üzüldüm canım ya.İnsanlarda emeğe saygı yok.sen adresine ver dövemeye giderim ben senin için :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

gene gözlerde yaşlarla baktım harika resimlere :)

maşallah kuzucuğa

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

gene gözlerde yaşlarla baktım harika resimlere :)

maşallah kuzucuğa

Unknown dedi ki...

Ah Nilaycığım,eline gözüne sağlık güzel arkadaşım...

Unknown dedi ki...

Ah Nilaycığım,eline gözüne sağlık güzel arkadaşım...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ilk defa bir bebeğin hemen doğum sonrası halini görüyorum, çok ilginç.. bizde bölemiydik doğduğumuzda ne garip!

Unknown dedi ki...

şu yeni doğmuş kirli halleri varya işte onlar çok etkiliyor beni. Allah nazardan saklasın.Sağlıkla büyüsün. Sanki daha fotoğraf olsa daha bakardım öyle güzeldi.

Adsız dedi ki...

güzel & minik bebeğe kocaman bir maaşallah! Bu arada fotoğraflarınıın üzerindeki bant estetik bir çözüm olmuş canım, iyi yapmışın!

Adsız dedi ki...

güzel & minik bebeğe kocaman bir maaşallah! Bu arada fotoğraflarınıın üzerindeki bant estetik bir çözüm olmuş canım, iyi yapmışın!

Sümeyye dedi ki...

maşşallah Allah nazarlardan saklasın,analı babalı büyütsün inşallah...ellerine sağlık nilay bu fotoğraflar insanı ağlatır...

Bilges dedi ki...

OFFF. cok sabırsızlanıyorum... su beyaz hali beni bi acaip yapıyo..ne bilim ama hüzün verdi.. temizlenince de icime sokasım geldi :)))))
yine kalbe dokunmussun harikasın nilaycım...
o kendini bilmezi de esefle kınıyorum... pes artık ne yüzsüz insanlar var ya...

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Nilay, ne kadar heyecanlı, ne kadar güzel. ben okuyup fotoğraflara bakarken bebek kokusunu düşündüm mis gibi, bu mucizeye tanık olman ve bunu paylaşman çok güzel. Ben de Ada bebeğe sağlıklı ve keyifli uzun bir ömür diliyorum ailesiyle birlikte.

yemekbiraşk dedi ki...

gerçekten de bu ne densizlik.. bir başkasının malı diyeceğim tabiri caizse nasıl kendisinin gösterebilir.. pes yani..

nilaycım fotoğraflar çook güzel olmuş eline gözüne sağlık canım:)

bebeğede sağlıklı parlak gelecek diliyorum..

mutlu yıllar tüm sevdiklerinle beraber..

Sayın KARACA dedi ki...

Anne olanlar der ya hep... "Anne olmadan anlayamazsın" diye..
Fotoğraf çekimleri tek kelimeyle mükemmel. Fotoğrafın yansıttığı duygular ise karmaşık, korku, merak, huzur, sevgi... Net olarak anlayamıyorum bire bir.. Sanırım bir gün bende kucağıma alınca "İşte böyle birşey..." diyeceğim. Allah analı babalı büyütsün hayırlı bir evlat olsun. Sevgiler...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

fotoğraflar çok güzelll.
fotoğrafları izlerken nasıl duygulandım. nasıl içlendim. yaşadığım o anları tekrar yaşadım. kokusu, sıcaklığı burnumda kuzumun. ılk kucaga alısım.

anne ve bebeğe MAŞALLAH diliyorum. Sağlık ve mutlulluk diliyorum.

Bayram Kombesi dedi ki...

Fotolar harika. Bebek, annesi muthis tatlilar. Ama ben en cok evin minik kizina takildim, yavrum o satte nasil
kalkti kiyamam.

nehircce dedi ki...

Niye her doğum hikayesinde ağlıyorum ben ama :( Sağlıkla mutlu yaşasın Adacık eline sağlık :)

Unknown dedi ki...

Sevgili Nilay, gene harika kareler, senin şu mutlu masal fotolarına baktıkça gözlerim doluyor, harikasın gerçekten:) bu arada başına gelen bu tatsız olaya gerçekten çok üzüldüm, geçmiş olsun canım,hırsızlık gibi çirkin işlerle uğraşıp, insanların emeklerine böylesine saygızıslık edenlere Allah'tan vicdan ve azıcık da olsa karakter vermesini diliyorum:) Sırf bu yüzden dürüstlük herkeste doğal olarak bulunması gerekirken artık bu devirde "erdem" olarak nitelendiriliyor ve çok üzülüyorum. Neyse canım tekrar geçmiş olsun ve ellerine sağlık . öpüyorum seni.

NiLaY dedi ki...

Selin, aynen öyle canım bu nasıl bir terbiyesizliktir bilmiyorum adam almış kendi çekmiş gibi koymuş insanlarda çok güzel, çok başarılısın diye yorum yazmış, şaka gibi :)

Muyurt, valla ben elimden gelen herşeyi yaptım canım İskenderun'dan kendini bilmez biri işte, şu an için sitesi kapatıldı ama açılsın daha işim bitmedi onunla :)

Elçin, sağol canım benim :)

Pınar, teşekkürler canım :)

Yetenek-sizin, evet evet canım :) Ada'nın üzerindeki beyaz tabaka her bebekte olmuyor ama benzer şekillerde doğuyoruz hepimiz :)

NiLaY dedi ki...

Moda(e)rator, çok teşekkür ederim canım :) daha fazla fotoğraf için http://www.facebook.com/pages/Mutlu-Masal-Photography/161935077152405 adresini inceleyebilirsin.. Sevgiler :)

Ece, sağol canım umarım bu bant olayı kopyalamaları engelleyebilir :)

Sümeyye, çok sağol canım benim, bir bebeğin dünyaya geliş anına hepimiz ağlarız herhalde :)

Bilges, zaman azaldıkça benim de heyecanım artıyor canım, bakalım sen nasıl saracaksın miniğini aşkla :)

Bilge ve annesi, çok teşekkür ederim canım bu hissi uyandırabildiysem ne mutlu bana :)

NiLaY dedi ki...

Yemek bir aşk, gerçekten kelimelerle ifade edemiyorum canım ben bu hırsızlığı insanlar nasıl rahat uyuyabiliyorlar nasıl vicdanları rahat yaşayabiliyorlar anlayamıyorum :(

Sayın KARACA, kesinlikle öyle canım :) ne kadar çok hikye dinlersen dinle, okursan oku kendi bebeğini kucağına aldığında tüm ezberler bozuluyor ve sonsuz aşklı bir yaşam başlıyor :) dediğin gibi umarım vakti geldiğinde sağlıkla sen de bebeğini kucağına alırsın ve bu anı ben fotoğraflarım :)

Zeynep, anne olmak böyle birşey sanırım canım sürekli duygusal, sürekli hassas :) teşekkür ediyorum güzel yorumun için, sevgiler..

Bayram kombesi, evet cnaım biraz sancılı oluyor ama idare etmeye çalışıyoruz, maalesef günümüzün çalışan anne mağduru çocuklarından biri Nil de :)

Nehircce, annesin de ondan canım :) teşekkür ediyorum..

NiLaY dedi ki...

Derya, o kadar güzel yazmışsınki canım gerçekten günümüzde dürüst insan kalmadığından bu özellik artık bir erdem, umarım kimsenin başına gelmez böyle bir olay çünkü gerçekten çok sinir bozucu ve maalesef ki hukuki olarak da ciddi bir cezası yok.. Mutlu Masal'ımla ilgili yazdığın güzel sözler için de ayrıca teşekkür ederim canım, öpüyorum :)

Nil dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel kareler. emeğinize sağlık. Hep içimde uktedir doğumhanede fotoğraf çektirememek.

sünter dedi ki...

Yeni yil hediyesi olmus ailesine:)
Allah nazardan saklasin ailesiyle birlikte nice güzel saglikli bir ömür yasasin insallah:)

Calinti fotograflarla birde site mi acmis?????
Iyiki haberin oldu Nilay´cim, en azindan önlemini almis oldun.

Öpüyorum seni

Artemisia dedi ki...

çok güzel bir bebek Allah analı babalı büyütsün. fotoğraflar muhteşem...

Sehrin Dansi dedi ki...

Resimlere bakarken resmen tüylerim diken diken oldu, ellerinize sağlık.
Keşke ben de kendimin o hallerini görebilseydim, bazen erken gelmişim diyorum :)

Şehrin Dansı dedi ki...

Resimlere bakarken resmen tüylerim diken diken oldu, ellerinize sağlık.
Keşke ben de kendimin o hallerini görebilseydim, bazen erken gelmişim diyorum :)

Şehrin Dansı dedi ki...

Resimlere bakarken resmen tüylerim diken diken oldu, ellerinize sağlık.
Keşke ben de kendimin o hallerini görebilseydim, bazen erken gelmişim diyorum :)

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Bu bir mucize ya, bir şah eser, insan buna tanık olması bile yeter, çok zahmet çok emek var, emeğinize sağlık, sevgiler.

Zeynep'in Evi dedi ki...

ohhh yıkanmış misler gibi olmuş kuzucuk:)

Unknown dedi ki...

Bende fotoğrafçı olmak isterdim.Ama bunun için sanırım şu pahalı fotoğraf makinalardan olması gerekiyor :) çok güzel an'lar..

NiLaY dedi ki...

Küçük mucizem, çok teşekkür ederim, gerçekten bir anne için en özel anlar :)

Sünter, çok teşekkür ederim :) oldukça tesadüfi bir şekilde öğrendim ama gerçekten oldukça sinir bozucu bir durum, ne diyim allaha havale ediyorum :)

Satıyorum sattım, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

Tuğçe, çok teşekkür ederim, siz de bebekliğinizi göremeseniz de anneliğinizi görürsünüz inşallah :) sevgiler..

Hobibox, nasıl güzel anlatmışsınız böyle yaşananları, böyle görülmek ne güzel, çok teşekkür ederim :)

NiLaY dedi ki...

Zeynep, aynen canım :)

Çilekli mutfak, o da var tabii ama oldukça mütevazi bir makineyle de bu iş kotarılabilir başlangıç için, yeter ki isteyin :)

annesiningülü dedi ki...

Nilay daha ilk koyar koymaz bayıldım fotoğraflarına ama ancak yorum geliyor :)
hepsi çok güzel ama son anne-bebek fotoğrafı harika ;)

Çınar dedi ki...

Mutlu yıllar. Yeni yılda herşey gönlünce olsun.

Sevgiler

bilge dedi ki...

Mutlu huzurlu bir yıl diliyorum..tüm günleriniz güzelliklerle dolsun eviniz şen olsun..

Meral Erdoğan dedi ki...

nilaycim yine muhtesem her kare... guzel bir yil olsun.

cok sevgiler,

mintinin dünyası dedi ki...

selam ve sevgiler arkadaşım...
gönlünce geçireceğin güzel bir yıl diliyorum sana...
ve yeni yılını şimdiden kutluyorum...
sevgiler...

Syhn dedi ki...

yapmadıkları bir şeyi yaptıkları gibi göstererek nasıl bir haz taşıyor ben anlamıyorum :/
çekimler şahane.. her doğum hikayesi ayrı bi güzel..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

harika görüntüler,tebrik ederim ada'ya hayırlı bir ömür dilerim

çeşnici Handan dedi ki...

Nilaycığım ne kadar güzel bir iş yapıyorsun yeni bir hayatı, yeni bir canı annesinden bile önce görüyorsun mucizeye ilk sen tanıklık ediyorsun. Fotoğraflar tabi ki her zaman ki gibi çok güzeller. Bakışına sağlık. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

bayıldım fotograflara sağlıklı ömrü olsun Ada bebeğin :) ellerine ve yüreğine sağlık Nilay cığım :)
ayrıca çok sinir oluyorum emeğe saygı duymayan insanlara en iyisini yapmışsın ve de yakışmış fotograf meleği :)

pembe fiyonk dedi ki...

harika bir şey,insanlar en önemli anlarından birini sizinle paylaşıyor.insana muhteşem duygular katsa gerek.
başarılarının devamını dilerim

Çiğdem SEZER dedi ki...

Merhaba Nilay,

Bloguma üye olmanla keşfettim seni. Fotoğraflara bakarken gözlerimden yaşlar süzüldü, kızımı ve oğlumu dünyaya getirdiğim gün aklıma geldi.Planlanan zamandan çok önce aniden gerçekleşen ve ikizlerimi dünyaya getirdiğim doğumun hiçbir karesi elimde yok maalesef. Hep içimde uhte olarak kalacaktır.
Ellerine ve emeğine sağlık :)

sevgiler

NiLaY dedi ki...

Bahar, çok sağol canım benim :)

Çınar, teşekkür ederim, size de iyi yıllar :)

Bilge, canım çok teşekkür ederim bu güzel dilekler için :) sevgiler..

Meral, çok sağol canım bebnim, buarada özledim ben seni :)

Mintinin mutfağı, çok teşekkür ederim cnaım ben de sana mutlu bir yıl dilerim :)

NiLaY dedi ki...

Syhn, bende valla canım anlamıyorum ama ben bu davranışı ahlaksızlık olarak nitelendiriyorum :)

Susamçörekotu, çok teşekkür ederiz canım :)

Handan Abla, çok sağol valla diyorum ya ben de bir doktor edasıyla kulağım telefonda yaşıyorum :) çok teşekkür ederim :)

Burcu, teşekkür ederim canım, böylesi bir çözüm buldum bakalım umarım caydırıcı olur :) sevgiler..

Pembe fiyonk, gerçekten öyle, heyecanlı ve bir okadar mutluluk verici bir ana tanık oluyorum :) çok teşekkür ederim :)

NiLaY dedi ki...

Çiğdem SEZER, çook teşekkür ederim iade-i ziyaretin için :) doğum anı gerçekten çok özel ve dönüşü mümkün olmayn bir gün, doğumdan olmasa bile şimdi kızın ve oğlunla eminim çok güzel fotoğrafların vardır :) sevgiler

GÜNCE dedi ki...

harika bu fotoğraflar harika=)

yitik hür deniz dedi ki...

fotoğraflar harika olmuş bir anne olarak imrendim doğrusu ömürde bir kere yakalanacak kareler arkadaşın gerçekten şanslıymış güzelim emeğine sağlık:)

Nedret dedi ki...

Yine süper fotoğraflar. Sanırım artık doktora ulaşamayan birinin doğumunu gerçekleştirebilecek kadar öğrenmişsindir bu işi:)))

NiLaY dedi ki...

Günce, çok teşekkür ederim :) sevgiler..

İrem Erzincan, çok teşekkür ederim canım :)

Nedret, aynen öyle oldu artık :) her türlü doğuma ivedilikle iştirak edilir :)