24 Mayıs 2011 Salı

Bir kına gecesi: ÖZLEM

Şu an balayında olan sevimli bir çiftin Mutlu Masal gözüyle kına gecesi görüntüleri var bugün karşınızda...
Kalbinin güzelliği ve içtenliği yüzüne gözlerinin içine yansıyan, sürekli cıvıl cıvıl, neşeli ve keyifli Özlem ile Kemerburgaz'da gerçekleştirdik çekimimizi..
Hazırlıklarının PrimaRima'nın ellerinden çıktığı bu güzel günde yeşillikler içinde başlayan çekim, Özlem'in kendisi gibi fıkır fıkır ve güleryüzlü arkadaşları gelince daha da renklendi :)
Gecenin ilerleyen vakitlerinde tüm katılanları ağlatan kına seromonisi ise görülmeye değerdi...










11 yorum:

Chilek dedi ki...

Bayıldım, Ebru' da can katmış geceye güzel elleriyle. İkinizin de ellerine sağlık:))

annesiningülü dedi ki...

son fotoğraf kına gecesine yakışır olmuş :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Harika görüntüler gerçektende.Of benim evlenirken aklım nerdeymişte böyle güzel resimlerim yok :)

*mehtap dedi ki...

Bende kızım evlenirken böyle güzel resimleri olsun istiyorum şimdiden.

Syhn dedi ki...

özlem evleniyorrrr :))))

ne de güzel gelin olur ondan maşallah!

Unknown dedi ki...

süpeeeer cok begendim detaylari.. ayrica modelin elbisesi de güzel öle tipik kinaelbisesi degil ! =)

Sayın KARACA dedi ki...

Ayy böyle güzel organizasyonlu kınalara nasıl özeniyorum. Biz yogun çalışmaktan yada yardım eden olmadığından böyle ayrıntılı organizasyon yapamadık ama gönüller bir oldu eğlendik yedik içtik kınamızı yaktık :)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Seviyorum şu adetlerimizi ya.:) Allah sahibine bağışlasın, mutluluklar diliyorum.

şengül dedi ki...

Merhabalar,

Kınanızda kullandığınız tacı nerde aldığınızı söyleyebilirmisiniz? Arkadışımn 2 gün sonra kınası var. Yardımcı olabilirseniz seviniriz.

şengül dedi ki...

Merhabalar,

Öncelikle mutluluklar dilerim. Arkadaşımın 2 gün sonra kınası var ve az zaman kaldığı için alın kısmında kullandığınız takıyı nerden satın alabiliriz. Yardımcı olabilirseniz seviniriz.

Ozlem T. Nalbantoglu dedi ki...

Merhaba,
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Uzun süredir fotograflarımıza bu siteden bakmıyordum. Daha cok Nilay'ın facebook sayfasını kullanıyorum. Sanırım gec oldu ama basıma taktıgım ısıltılı zincir tokayı Eminönü'nden almıstım. Orada sırf bu aksesuarları takan dükkanlar var. Gec kaldım biliyorum ama belki bir baska kisiye yardımım dokunur. Simdiden mutluluklar. Sevgiler...