27 Ocak 2012 Cuma

Kardan Adam zamanı :)

İstanbul'un kar yağışını en son alabildiği ilçelerinden birinde oturduğum için geçen haftaki yağışı maalesef başka arkadaşlarımın fotoğraflarından ve televizyondan görmüştüm ama bu sabah uyandığım da bizim buraları da dolduran kar tanelerini görünce oldukça mutlu başladım güne. Çünkü çocukluğumdan beri büyük bir eğlencedir kar benim için... O küçük zamanlarımın en büyük eğlencesi ablam ve kardeşimle yaptığımız, sonra babamıza yalvararak leğen içerisinde evimize çıkardığımız ve ısınsın diye sobanın yanına koyarak erimesini seyrettiğimiz kardan adamlarımızdı :)
Soba üzerinde çıtırdayan kestanelerin, en üste asılan çamaşırların evi kapladığı güzel kokuların gölgesinde büyüyen son nesil olarak bugün kaloriferli evlerimizde cam arkasından seyrettiğimiz karın tadını öğleden sonra Nil'imi okuldan alarak yine çıkartacağız... Bakalım o da bizim gibi kardan adamı üşümesin diye evine getirmek isteyecek mi :)
Hepimize sağlıklı, mutlu ve bembeyaz bir haftasonu dilerken sizleri 2010 yılının şubat ayından kar görüntüleri ile başbaşa bırakıyorum...




2 yorum:

Meyra dedi ki...

Nilaycım benimde en çok totoma kadar ıslandığım günleri soba yanında kedi gibi kıvrılarak ısınma turlarımı aklıma düşürdün:))şanslı nesildik leğenle poşetle kayabildiğim için:)
karın mutluluğuyla dolu dolu geçecek bir hafta sonun olsun...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Canim benim, manzaralar senin objektifinden daha da bir anlam kazanmis. sevgiler canim.