23 Ocak 2012 Pazartesi

Bu hafta hayallerinize bir adım daha yaklaşın

Hastalıklarla geçen haftanın ardından sesim kısılmış olsa da bu hafta başta sağlık ardından da huzur ve mutluluk diliyorum kendim için, ailem için, sizin için, hepimiz için :)
Dün düğün fotoğrafçılığı ile ilgili katıldığım bir atölye ardından bu sabah gerçekten biraz daha aydınlanmış, yaptığım işten, ne istediğimden, ne hedeflediğimden, neyi başardığımdan, nelere dikkat etmem gerektiğinden, nelerin eksik nelerin fazla olduğundan ama özünde bir hayali gerçekleştirmiş olmanın verdiği kendimle gurur duyan bir ruh haliyle bulunduğum konumdan oldukça memnun bir şekilde uyandım :)
Dün yanımda bulunan, blogumu takip ettiğini belirterek beni mutlu eden :) ve benim aylar önceki halim gibi fotoğrafçılığı hayal eden ama şu an başka başka işler sürdüren arkadaşlar için de hayallerinin peşinden koşma cesaretini diliyorum. Çünkü ben biliyorum hayal etmek, çok istemek ve gerçekten canla başla çalışmak başarmanın sırrı...
Hepimiz için sevdiği işi yaptığı, hayallerine kavuştuğu, en önemlisi de mutlu olduğu bir hafta diliyorum :)


6 yorum:

Hande dedi ki...

İyi haftalar canım, hayaller gerçekleşse herşey ne güzel olacak :))

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Nilaycım, hem yaptığın işlerle, hem de pozitif konuşmalarınla benim ve eminimki seni takip eden herkesin içini öyle ferahlatıyosun ki.. Sen gerçekten bu başarınla yaptığı işten memnun olmayan, hayallerinin peşinden koşmak isteyip de cesaret edemeyen herkese örnek oluyosun. İyi ki varsın:)

Guzunkizi dedi ki...

Pazartesileri umut ve motivasyon dolu bu yazıları okumaya bayılıyorum.Size de mutlu ve sağlıklı haftalar:)

Selin Ergeçer dedi ki...

ne güzel enerji dolu bir post olmuş :) mutlu haftalar canımcım :))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Hem yaptığı işi en güzel şekilde yapmak hem de mütevazı olmak uzaklarda olsan da kendime yakın hissettiğim nilayım, yolun açık olsun tanrım seni hep senin gibilerle karşılaştırsın.

Tuğba dedi ki...

ustume alindim yazdiklarini sekerim :) sendeki cesaretin %5 ine ihtiyacim var sanirim :) cok ozledim seni..