24 Nisan 2017 Pazartesi

MuCiZeMMM "9" yaşında



Yazının başlığını yazarken bile gözlerime, 9 rakamını oraya yerleştiren parmaklarıma inanamadım...
Mucizem bugün itibariyle 9 yaşını bitiriyor gerçekten.
Bana anneliği öğreten, insanın kalbinin başka bir bedende atmasının, kendinden çok düşüneceğin bir can olmasının ne demek olduğunu bana öğreten ilk göz ağrım bir yaş daha büyüyor.
İyi ki doğdun, iyi ki büyüdün, iyi ki beni de büyüttün Güzel Kızım...
Dün ne kadar tatlı, uysal bir bebek olduğundan bahsederken bugün ne kadar akıllı, başarılı, sorumluluklarının bilincinde bir kız olduğundan bahsetmek bana gurur veriyor.
Hep söylerim, sen İYİ yetiştin Birtanem...
Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım, çalıştık hep birlikte ve sen o güzel yüreğinle, o güzel hamurunla harika yanıtlar verdin bize.
Bugün kardeşine iyi bir abla, arkadaşlarına iyi bir arkadaş, ailene iyi bir evlat ve hayatına dokunan herkes için iyi bir NİLÜŞ oldun...
Yıllar sonra bu blogun anahtarını teslim aldığında, bu yazdıklarımı okurken her zaman olduğu gibi bu yaşında da seninle gurur duyduğumuzu, seni çok sevdiğimizi ve bizim için çok değerli olduğunu bil.
İYİ Kİ DOĞDUN BONCUK GÖZLÜM, İLK GÖZ AĞRIM, BENİM EN İYİ ARKADAŞIM...

SENİ ÇOK SEVEN
Annen

Hiç yorum yok: