29 Ağustos 2011 Pazartesi

Doğum Hikayesi: RÜZGAR BeBeK

Bu güzel bayram haftasına Mutlu Masal'ımın doğumuna şahitlik ettiği lokum tadında bir minikle girmek istedim :)
Sevgili Rüzgar Bebek aslında planlı bir sezaryen bebeğiydi ama beni en plansız halimde İstanbul'dan 200 km uzakta yakaladı :) Ailesi kontrole gittiği sırada hemen ameliyat kararı alınan bu minik bebeğim neyseki doğumu için beni bekledi...
Her çekimime geç kalmak bir yana dursun oldukça erken giden ben bu defa bir miniği elde olmayan sebeplerle beklettim, öğle saatlerinde ameliyathaneye uğurlandığımız güzel anne ile birlikte ise işte bu lokum bebeğin doğumuna şahitlik ettim ve sonunda da Sevgili Selin ve Sevgili İnan çiftine iyi ki beni beklemişsiniz dedim :)













Sevgili Selin ve Sevgili İnan dünyaya getirdiğiniz minik oğlunuz ile sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerken
hepimizin de SEVDİKLERİYLE BİRLİKTE ŞEKER TADINDA NİCE SAĞLIKLI VE MUTLU BAYRAMLAR geçirmesini dilerim :)
Yer: Çamlıca Medicana Hastanesi

...MUTLU BAYRAMLAR...

1 yorum:

pelince dedi ki...

Bir bebek doğumuna şahit olmak onun en güzel anını kaydetmek harika bir duygu olsa gerek.. allah analı babalı büyütsün çok tatlı maşallah... o dudaklara bittim,yemek istedim :)) anneciği benim yerimede bol bol koklasın ... ben bebek mi özledim nedir :)))