17 Mart 2010 Çarşamba

Papatya mevsiminde evlenmek :)

Herhalde ben bu mevsim hele bir de kır düğünü ile evlenmiş olsaydım kesinlikle tüm düzenlemelerde, her aksesuarda, her süslemede, hatta hediyelerde bile papatyanın o saf, masum ve şirin görüntüsünden faydalanırdım :)
Zira ben sadece davetiyemde kullanabilmiştim kendilerini ama bakalım sizler beğenecek misiniz sarı-beyaz renklerle bezenmiş evlilik hazırlıklarını :)















Kaynak: marthastewart, weddingthings, elegant, eventsby, bilder867

34 yorum:

lolipu dedi ki...

ohh sabah sabah içim açıldı, ne kadar güzel çiçek şu papatya:)

sinem dedi ki...

harika, bayılıyorum papatyalara....

dusunenbalik dedi ki...

kürdanlara bayıldım çok oricinıl :D

The Missing Piece dedi ki...

çok güzeller! :)

Demet / Demetoloji dedi ki...

Evet , ben cok begendim :)

Hande dedi ki...

papatya görünce hep aklıma papatya falı geliyor. küçüğüz diye bu güzel çiçeklere kıyabilmişiz demek :)

Güneş Akay dedi ki...

Tam da kızkardeşimin düğününe 3 kala içim açıldı :=)

Burcu Çalışkan dedi ki...

çok sevimliler onur kıbrıs bela pais te ağzından kaçırmıştı 10. yılı burda kutlayalım diye, sende papatyalı dekor yaparsın bize canım

Mlke_Btkn dedi ki...

ahh ah, hey gidi günler heyyy :))

Adsız dedi ki...

nılaycım resımler harıka.bende bu sekılde evlenmeyı cok ısterdım.ama malesef dugunde herkesın hayellerı ıstedıgı gıbı olmuyor .bende bır cok seyı yasayamayanlardanım :) papatya en sevdıgım cıcektır bu arada.sevgılerımle canım.

ELİF dedi ki...

Fotoğraflar harika..

svl dedi ki...

YAAA nilay hepsi harikaa tekrar evlenme gibi bi şansım olmagına göre..
Benim düğünüm bahce gibi biyerde oldu bide 19 haziran bide bide üstüne üstlük yağmurlu ve karanlık bi sabaha uyandım gerisini sen düşün...

berfin dedi ki...

ayy çok güzeller gerçekten papatya aşığı olarak bayıldım..

nohut oda dedi ki...

sandalyeye asılı olan papatya topları harika...

NiLaY dedi ki...

lolipu, bence de :))

sinem, sanirim papatyalari sevmeyen bayan az bulunur :)

dusunenbalikcim, ben de en cok onu sevdim :)

The missing piece, begendigine sevindim :)

Cheerful Demet, sevindim :)

Hande, kesinlikle cok haklisin.. nedense cocukken papatya gorduk mu yolmak gerekir diye bir kural ogretilmis bize.. dedigin gibi yazik etmisiz..

NiLaY dedi ki...

Gunescim, didim didimmm cok heyecanli son 3 gun :)) hayirli olsun canim :))

Burcu, ne guzel planlar yapilmis bakayim oyle 10. yillara falan :)) tabii ki arkadasim siz yeter ki isteyin ben seve seve suslerim bu guzel gun icin her yeri :))

Melikecim, al benden de bir ahhh valla :))

Dolunaycim, benim de favori cicegimdir papatya :) insallah bundan sonra herseyi istedigimiz gibi yapabiliriz canim hayatlarimizda :) sevgiler..

Elif, tesekkurler :)

Svl, ooo biraz kotu olmus ama pozitif tarafindan bakalim olayin mutlu bir evlilik baslamis :)) ben de 1 temmuzda acaba yagmur yagar mi stresiyle evlenmistim, bilirim o korkunc ruh halini :))

Berfin, begendiysen ne mutlu bana :))

Nohut oda, sanki kolay yapilirmis gibi geldi onlar bana, denesek mi bu bahar :))

ceydabural dedi ki...

ne güzel sayfanda papatyalar açmiş bahar getirdin :) çok güzel seçimler :)

Krema Tadında dedi ki...

dekor çok güzel :)

Şenay dedi ki...

En sevdıgım cıcektır papatya.. bır an once ılkbahar gelsın ve bol bol papatya fotografları cekeyım :)

Chilek dedi ki...

Papatya gibi çiçek var mı? Yok:))

Keyfi Pasta by S & G dedi ki...

küçükken ne zaman parkta bahçede papatya görsem toplardım...amacım taç yapabilmekti kendime:)ama yapabildimmi hayır :)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kır düğünü gerçekten çok güzel bir kutlama. Sarıyer tarafında adını tam hatırlamıyorum yanyana 3kır bahçesi, restaurantı, türünden yerler var, hepsi kır düğünü yapmaya müsait..hele biri çok güzel.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

hıımmm, papatya en sevdiğim çiçeklerdendir. Çok güzel fotoğraflar canım.sevgiler.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

hıımmm, papatya en sevdiğim çiçeklerdendir. Çok güzel fotoğraflar canım.sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Papatyalara bayıldım canım..Tabiiki sadece papatyalar değil hepsine..)Gönlüne sağlık..



Sevgiler..

NiLaY dedi ki...

Ceyda, valla ben getirmeye calisiyorum ama hala gelemedi bahar, gunesli ama buz gibi bir hava var disarida :)

Bahar, hosgeldin ve bence de :)

Senay, kesinlikle :) dedigin gibi bol bol fotograf cekelim, dun aksam sitene bir turlu yorum birakamadim ama ben de senin fotograflarini cok begendim :)) sevgiler..

Chilek, hosgeldin, ki bencede yok :))

Serap, aynen :) en cok istedigim sey papatyadan bir tac sahibi olmakti.. neyseki sevgili kocis evlenme teklifi ederken bir de tac yapmisti benim icin :) cicekleri birbiri icine gecirmekten ziyade bir sac bandina yapistirmisti ama olsun yine de tacti iste :))

Onuncu koyun adam, dediginiz gibi o taraflarda cok keyifli mekanlar var, artik bu mevsim evleneceklere duyurulur, tesekkurler :))

Gungorcum, sanirim hepimiz papatya duskunuyuz canim, sevgiler :))

Damak tadi, cok tesekkur ederim :)) sevgiler..

Lisya dedi ki...

ah ben ne hayaller kurmuştum düğünümde papatyalarla ilgili, kafamda herşey hazırdı, ta ki ağustosta papatya olmadığı gerçeğiyle yüzleşene kadar :( Sonunda ağustosta izmir sıcağında tek dayanabilicek çiçek olan beyaz gülleri kullandık.

NiLaY dedi ki...

Lisya, kiyamam sana :)) insallah bir evlilik yildonumu kutlamanizi papatyalarin mevsimin de yaparsiniz tarihi biraz one alarak :)

Unknown dedi ki...

ahhh Nilaycığım aaaahhhh ben evlenirken bunları görseydim ağlar zırlar böyle bir düğün isterdim herhalde:)))
gözlerimi alamadım resimlerden muhteşem organizasyonlar papaty bana her zaman gülümseyen masum bir çocuk gibi gelir o yüzden ayrı severim kendisini:D
altta kızın Nilin resimlerini gördüm maşaallah canım çok şeker insan öpmeye kıyamaz onu Allah nazardan saklasın ben olsam buraya resimlerini koymazdım herhalde:)
ince yorumun için de çok teşekkürler hep gel olurmu canım sevgileeeer

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

bunlar harıkaa zten cok severım papatyaları.seni tanımak güzeldi sevgiler:)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Olmuyor ama böyleeee...Bir kına gecesi çektiriyorsunuz canımı bir de kır düğünlü falan nikah, ne yapsak acaba:)))

NiLaY dedi ki...

Papatya68, oncelikle Nil icin soylediklerine tesekkur ederim, zaten yorumlarda da yazdim ben de tereddut ederek koydum valla yalan yok :)) dugunlere gelince kesinlikle ben de isterdim :)) seni zaten izlemeye aldim, ben de seni bol bol beklerim canim, sevgiler..

Tulin, ben de cok memnun oldum tanistigimiza tekrardan gorusmek dilegiyle :))

Kaymakli kadayif, tabii ki bu goruntulerden sonra icimizde birsey kalmasin diye, her turlu ozel gunumuzu yillar sonra boyle organizasyonlarla kutluyoruz :)) 10. senede kina, 25. senede kir dugunu :)) sevgiler canim..

pofiş♥ dedi ki...

papatyalar bizim içinde çok ama çok özel...

NiLaY dedi ki...

Pofis, herkes icin ozel bir yeri var herhalde papatyalarin :)) sevgiler..