20 Şubat 2017 Pazartesi

Kitap önerisi: Havva'nın Üç Kızı


Bu seneki yeni yıl kararlarımda ne kadar çok sevsem de kış döneminin koşturmacasından bir türlü randımanlı beceremediğim kitap okuma alışkanlığım için kendime bir hedef koydum.
Artık her ay iki tane kitabı bitireceğim, yazın zaten daha çok okuyorum. Bu sene elde edeceğim okuduğum toplam kitap rakamına göre de önümüzdeki senenin hedefini belirleyeceğim. Ben de böyle kendi kendime oyunlar türetiyorum işte :)

Yeni yılla birlikte ilk 3 kitap bitti...
İlk olarak Sarah Jio'nun son kitabı Kelebek Adası'nı, ikinci olarak Ayşe Kulin'in Kanadı Kırık Kuşlar'ını ve son olarak da Elif Şafak'ın Havva'nın Üç Kızı kitaplarını okudum.

Her üç kitap da hem konuları hem yazım dilleriyle benim için çok keyifliydi ama aralarında Havva'nın Üç Kızı'nı ayrı bir yere koydum. Özellikle kişilerin iç dünyalarındaki kendi içlerindeki çatışmaları, geçmiş yaşamımızın geleceğimizi nasıl şekillendirebileceği, kararlarımızda nasıl etkili olabileceği ve anlık vereceğimizin kararların birileri için nasıl felaketlerle sonuçlanabileceği ile ilgili ibretlik sahneler vardı kitapta.

Ben okumaya devam ediyorum yeni kitaplarla sizlerde okuyun bol bol, en önemlisi de bizi TV izleyerek gören değil kitap okurken gören çocuklarımıza örnek olalım. Onlara da okuma alışkanlığını kazandıralım.

...Keyifli okumalar...

Hiç yorum yok: