31 Aralık 2014 Çarşamba

Güle güle 2014, Hoşgelesin 2015...

2014 yılına girerken düşündüğüm çoğu şeyi gerçektirmiş olmanın en önemlisi sağlık ve mutlulukla İpek kızımızı da kucağımıza almış olmanın (doğum hikayesi yakında burada olacak :)) haklı gururunu yaşıyorum…
Hep güllük gülistanlık geçmedi tabii ki 2014 sevdiğimiz bir arkadaşımızı zamansız kaybettik, babacığımın ameliyatları ile yüreğimiz ağzımızda zamanlar geçirdik, biraz sıkıntıyle süren hamileliğimde yatmamı gerektiren günleri atlattık, annemlerin ani taşınmalarını gerektiren tatsız olaylar silsilesinde bugünümüze de şükür dedik ve sonunda iyisiyle kötüsüyle yüzümüzü güldüren beni hiç ama hiç üzmeyen Nil'imin büyümesini takip ederek geçen bir yılı bitirmiş olduk… Kuzum bu yılın sonunda abla oldu :)
Şimdi yeni gelen 2015 yılı senden yine ilk başta sağlık istiyorum sonra aileme mutluluk ve huzurun eksik olmayacağı günler diliyorum, kızlarımın birbirine emanetlerimin sağlıkla büyüdüklerini görmek, yuvamda şen kahkahalarını işitmek istiyorum. Kocişimle ağzımızın tadı bozulmasın diyorum yine hem kızlarımızla hem başbaşa bol gezeceğimiz yüreklerimizin bir atacağı bir yıl olsun, işlerim yolunda olsun yeni Mutlu Masal kahramanları ile tanışıp yeni hikayelere imza atayım ama herşeyin ötesinde hep ama hep mutluluk getir olur mu bana bu yıl gözyaşlarım sadece mutluluk için aksın…
Tabii bir de gelirken planlayamadığım sürprizlerden de yanına almayı unutma :)))





Hepimiz için sağlık ve mutlulukla geçecek bir yıl olsun 2015...

1 yorum:

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Mutlu yıllar, sevgiyle kalın